Nyt on teidän vuoro

Esittää todisteet rukkauksesta. Olen esittäynt satunnaisuudesta lukuisia todisteita ja näillä todisteilla ray:n pelit ovat 100% varmuudella satunnaisia. Missä on teidän todisteet rukkauksesta?

12

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gämblääjä

      aiemminkin totesin, ei meillä kellään ole todisteita suuntaan eikä toiseen siitä että onko RAY:n pelejä rukattu vai ei. Vai voiko joku esittää konkreettisia todisteita asiasta. Niin, tiedän että olet lukenut asiasta lukuisilta eri sivustoilta, kuten olen minäkin. Puhe on puhetta ja teksti on tekstiä, kumpikaan ei ole konkreetista todistusaineistoa. Todisteeksi ei myöskään voi sanoa mitään pelisessiota jossa ei tule "tarpeeksi" voittoja tai vastaavaa. Itse en laittaisi päätäni likoon RAY:n satunnaisuuden puolesta enkä vastaan. Sitä vaan ihmettelen että mitä sillä on edes väliä lopputuloksen kannalta.. Oli ne sitten satunnaisia tai ei niin rahat sinne häviää ihan yhtälailla.. Ja miksi te sitten niitä pelaatte jos kerran olette niin satavarmoja että teitä kusetetaan? Jos minä tietäisin varmasti että joku pissii mua silmään, en varmasti sille rahojani tyrkyttäisi.

      • Uskotko sitten muihin teksteihin? esim. historian kirjassa kirjoitetaan toisesta mailmansodasta niin onko kirjan tiedot muka väärin? Toki jos luetaan raamattua tai uskonnon kirjaa voi tulla hyvin eri mielipiteitä. Eli siis teksi ei ole konkreettinen todiste niin mikä on konkreettinen todiste? Onko olemassakaan todistetta jolla uskot ray:n pelien olevan satunnaisia?


      • Gämblääjä
        Gambler1 kirjoitti:

        Uskotko sitten muihin teksteihin? esim. historian kirjassa kirjoitetaan toisesta mailmansodasta niin onko kirjan tiedot muka väärin? Toki jos luetaan raamattua tai uskonnon kirjaa voi tulla hyvin eri mielipiteitä. Eli siis teksi ei ole konkreettinen todiste niin mikä on konkreettinen todiste? Onko olemassakaan todistetta jolla uskot ray:n pelien olevan satunnaisia?

        vertaus tuo historiankirja.. katsos kun maailmansotaakin on niin moni ollut paikalla todistamassa. Totuudenhan selvittäisi helposti kun pääsisi hetkeksi sörkkimään noita RAY:n masiinoita sisältä päin, u know?


      • Gämblääjä kirjoitti:

        vertaus tuo historiankirja.. katsos kun maailmansotaakin on niin moni ollut paikalla todistamassa. Totuudenhan selvittäisi helposti kun pääsisi hetkeksi sörkkimään noita RAY:n masiinoita sisältä päin, u know?

        Sitten ei ole olemassa konkreettista todistetta jos tekstiin ei ole luottamista jossa ray kertoo niiden olevan satunnaisia. Valitettavasti niitä ei nyt vaan pääse sörkkimään kuka vaan.


      • Gämblääjä
        Gambler1 kirjoitti:

        Sitten ei ole olemassa konkreettista todistetta jos tekstiin ei ole luottamista jossa ray kertoo niiden olevan satunnaisia. Valitettavasti niitä ei nyt vaan pääse sörkkimään kuka vaan.

        Nyt ymmärsit, hienoa.


      • wautsi
        Gämblääjä kirjoitti:

        Nyt ymmärsit, hienoa.

        Nyt tehtiin historiallinen läpimurto tässä asiassa ja voidaan lopettaa tää jauhaminen. Kiitos gämlääjä!Gamlerikin tajusi viimein minkä takia hänen teoriaa ei kaikki usko!


      • asdfdfassdfa
        Gämblääjä kirjoitti:

        vertaus tuo historiankirja.. katsos kun maailmansotaakin on niin moni ollut paikalla todistamassa. Totuudenhan selvittäisi helposti kun pääsisi hetkeksi sörkkimään noita RAY:n masiinoita sisältä päin, u know?

        Nyt kyllä yliarvioit foliohattujen oppimiskyvyn. Vaikka pääsisikin sörkkimään ray'n konetta, nämä tohelot keksisivät hyvin todennäköisesti väittää että kyseessä on ray'n taholta sörkitty kone johon on vain laitettu satunnainen ohjelma - rigatun sijaan.


      • Gämblääjä
        asdfdfassdfa kirjoitti:

        Nyt kyllä yliarvioit foliohattujen oppimiskyvyn. Vaikka pääsisikin sörkkimään ray'n konetta, nämä tohelot keksisivät hyvin todennäköisesti väittää että kyseessä on ray'n taholta sörkitty kone johon on vain laitettu satunnainen ohjelma - rigatun sijaan.

        että jos minä pääsisin sörkkimään RAY:n konetta niin saisin helposti tietää totuuden. En minä noista sinun foliohattusista osaa mitään sanoa.


      • TheSharkie
        Gämblääjä kirjoitti:

        että jos minä pääsisin sörkkimään RAY:n konetta niin saisin helposti tietää totuuden. En minä noista sinun foliohattusista osaa mitään sanoa.

        teistä peliriippuvaisista hakkaa niitä hiton rigattuja pelikoneita, niin eikö joku nyt sitten voisi ottaa projektikseen kirjata ylös vaikka seuraavat 1000-2000 kättä esim. jokeripokerissa? Voitaisiin sitten analysoida yhdessä tuloksia! :)


      • Gämblääjä
        TheSharkie kirjoitti:

        teistä peliriippuvaisista hakkaa niitä hiton rigattuja pelikoneita, niin eikö joku nyt sitten voisi ottaa projektikseen kirjata ylös vaikka seuraavat 1000-2000 kättä esim. jokeripokerissa? Voitaisiin sitten analysoida yhdessä tuloksia! :)

        pitänyt kysyä tuota samaa!


      • pölhölät häviää
        asdfdfassdfa kirjoitti:

        Nyt kyllä yliarvioit foliohattujen oppimiskyvyn. Vaikka pääsisikin sörkkimään ray'n konetta, nämä tohelot keksisivät hyvin todennäköisesti väittää että kyseessä on ray'n taholta sörkitty kone johon on vain laitettu satunnainen ohjelma - rigatun sijaan.

        Näinhän se on. Eihän nämä usko varmaan silloinkaan vaikka näkisivät sen ohjelmistonkin, mutta antaa pölhöläisten hävitä rahansa. Meneepähän hyvään tarkoitukseen.


    • mitä mahdat

      tarkoittaa tuolla "teidän vuoro" lausekkeella? ei minua tarvitse teititellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe