Itse olen pohtinut, että olen valmis maksamaan auton pääomakuluja enintään 10 % nettotuloistani. Toki olen huomattavasti enemmänkin maksanut, minkä olen nyt huomannut järjettömäksi. Nykyisellä tulotasollani 20000 € auton maksamiseen menisi melkein 14 vuotta, mutta mitä sitten. Luultavasti nykyinen autoni kestää tämän ajan.
Paljonko haluat maksaa autostasi?
7
1019
Vastaukset
- abooot
Meillä perheessä yksi auto joka ostetaan uutena ja pidetään 3-4 vuotta, hintataso 22-24 t . Tämä vie n. 4-5 % tuloistamme...siis arvonlasku.
- laskuri.....
Laskujeni mukaan sulla on vuositulot 60 000 . Aika huonolla ajelet.
- abooot
laskuri..... kirjoitti:
Laskujeni mukaan sulla on vuositulot 60 000 . Aika huonolla ajelet.
Jos luit tarkemmin niin perheemme eli minä vaimo yhteenlaskettu netto on sen reílut 60 t / vuosi, ei omat. Tälläisellä asuntovelallisella kolmekymppisellä ei ole tippaakaa kiinnostusta laittaa lisää rahaa autoon. Mielummin käytämme matkustamiseen 5-6 t vuodessa.
- Kenopää Hokkanen
Kyllä tollasen hanke miehen on viisainta KÄVELLÄ ja vielläpä ilman kenkiä.
- m.i.b
autoilusta ei kannata turhia maksaa, 2,5 vuotta sitten ostin leimaamattoman 91 mallisen pösö 405 125Eurolla, etuiskarien vaihdolla 120Eja uusien tarjousrenkaiden240E hankinnalla kilsoja tullut 60t
- Kenopää Hokkanen
Kannataa mielummin juoda se pieni palkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001