SUUREN kysynnän vuoksi testi !! ;O) Vastaa kysymyksiin, niin saat selville, kuinka mustasukkainen olet. Ja jos juuri nyt et ole parisuhteessa, tee testi silti ja mieti, miten käyttäytyisit näissä tilanteissa :) http://www.suhdesoppa.fi/testit/mustasukkaisuustesti/ Oma vastaukseni oli : Jonkin verran mustasukkainen
Mustasukkaisuustesti :)
52
1263
Vastaukset
- mikhaildenisov
mustasukkainen (enkä tosissaan oo) eikä oo aihettakaan.Ensimmäinen akka oli sairaan mustasukkanen,sain siitä tarpeeks!
- impi-lempi
olla, mutta kyllä sitä aina vaan hieman on...tahtoi tai ei;) Oiskohan se naisissa sellanen vika ?? ;O) Sairaalloinen mustasukkaisuus on hirveää, siinähän ei anna toiselle ees tilaa hengittää :O/ On kuin koko ajan ois talutushihnassa...kamalaa...
- mikhaildenisov
impi-lempi kirjoitti:
olla, mutta kyllä sitä aina vaan hieman on...tahtoi tai ei;) Oiskohan se naisissa sellanen vika ?? ;O) Sairaalloinen mustasukkaisuus on hirveää, siinähän ei anna toiselle ees tilaa hengittää :O/ On kuin koko ajan ois talutushihnassa...kamalaa...
sehän loppu siihen ku se sai potkun sinne!
- Akkametso69
en ole enään. Olen ollut, mutta en normaalielämässä ja kanssakäymisessä koskaan liikaa. Jonkin verran mustasukkainen oli testin tulos. Kyllä se elämä opettaa ja maailma kasvattaa.:) Tuli sellainen äkillinen maan pinnalle palaaminen.;)) Saattaahan se olla hetkellistäkin, mutta toivottavasti pysyvää heräämistä.:D
- impi-lempi
mun mielestäni sellainen pieni mustasukkaisuus taitaa olla meidän naisten "vika" ;O)) Vaikka kuinka mäkin luotan puolisooni, niin aina sen joskus tuntee, mustasukkaisuuden pistoksen :)
- Akkametso69
impi-lempi kirjoitti:
mun mielestäni sellainen pieni mustasukkaisuus taitaa olla meidän naisten "vika" ;O)) Vaikka kuinka mäkin luotan puolisooni, niin aina sen joskus tuntee, mustasukkaisuuden pistoksen :)
pääsee eroon, kun huomaa ettei mitään hyötyä siitä ole...ja oikeestaan mistä kannattaa olla mustasukkainen? Jos se suhde on terveellä pohjalla, niin ei ole syytäkään olla, ainakaan liikaa. Jos se ei ole alunalkaenkaan terveellä pohjalla, siinä vaan särkee itsensä.:)
- MuisQuuuuu
Et ole mustasukkainen Mustasukkaisuus ei ole sinulle ongelma. Itsetuntosi on hyvä ja sinun on helppo luottaa toisiin ihmisiin. Vaikka joskus mustasukkaisuuden häivähdys käväisisi mielessäsi, se on sinulle lähinnä positiivinen tunne – kumppanini on haluttu myös toisten silmissä. Parisuhteenne avoimuus ja luottamus ovat ilmeisesti hyvät, mitkä tarjoavat hyvät puitteet suhteenne onnistumiselle. Jatkakaa luottavaisin mielin hyvin etenevää suhdettanne!
- impi-lempi
sä just kumosit teoriani siitä, että naiset ovat mustasukkaisia, ainakin hieman ;O))) Eli tämä onkin itsetuntokysymys, eikä kyse olekaan siitä, että mies antaisi aihetta ....Siis tarkoitan omalta kohdaltani, en yleistä :)
- Akkametso69
sen hyvän parisuhteen parhainta antia, avoimuus.:) Siitä ei päästä yli eikä ympäri. Jos ei ole sitä avoimuutta alunalkaenkaan, niin sellaiselle pohjalle on tyhjä mitään rakentaa. Ja moikka, nyt pitää lähteä. Mukavaa perjantai iltaa kaikille.:)
- impi-lempi
Akkametso69 kirjoitti:
sen hyvän parisuhteen parhainta antia, avoimuus.:) Siitä ei päästä yli eikä ympäri. Jos ei ole sitä avoimuutta alunalkaenkaan, niin sellaiselle pohjalle on tyhjä mitään rakentaa. Ja moikka, nyt pitää lähteä. Mukavaa perjantai iltaa kaikille.:)
Hyvää loppupäivää :)
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
sä just kumosit teoriani siitä, että naiset ovat mustasukkaisia, ainakin hieman ;O))) Eli tämä onkin itsetuntokysymys, eikä kyse olekaan siitä, että mies antaisi aihetta ....Siis tarkoitan omalta kohdaltani, en yleistä :)
kyllä naiset..sekä miehet ovat mustasukkaisia... Itsetunnolla on suuri merkitys tässäkin asiassa..;o).. Ja sitten tuo sairaalloinen mustasukkaisuus..Huijuih..Ammattni kautta olen saanut tutustua ko lajiin:o/... Olen muuten törmännyt mustasukkaiseen naiseen..:o/...
- MuisQuuuuu
Akkametso69 kirjoitti:
Yhdessä duunaaminen..:o)... Täytyy kyllä tunnustaa et kujille otti erossa asuminen:o/..
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
kyllä naiset..sekä miehet ovat mustasukkaisia... Itsetunnolla on suuri merkitys tässäkin asiassa..;o).. Ja sitten tuo sairaalloinen mustasukkaisuus..Huijuih..Ammattni kautta olen saanut tutustua ko lajiin:o/... Olen muuten törmännyt mustasukkaiseen naiseen..:o/...
sairaalloisen mustasukkaiset...:O/ Nehän ei tarvi edes syytä, ne kuvittelee kaiken omassa sairaassa mielessäään...huiii
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
sairaalloisen mustasukkaiset...:O/ Nehän ei tarvi edes syytä, ne kuvittelee kaiken omassa sairaassa mielessäään...huiii
Vaikka siippa olis ihan siinä viekussa, niin ne kuvittelee et toinen pettää pärastaaikaa:O/...
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
Vaikka siippa olis ihan siinä viekussa, niin ne kuvittelee et toinen pettää pärastaaikaa:O/...
miettii toista kokoa ajan :O/
Et ole mustasukkainen Mustasukkaisuus ei ole sinulle ongelma. Itsetuntosi on hyvä ja sinun on helppo luottaa toisiin ihmisiin. Vaikka joskus mustasukkaisuuden häivähdys käväisisi mielessäsi, se on sinulle lähinnä positiivinen tunne kumppanini on haluttu myös toisten silmissä. Parisuhteenne avoimuus ja luottamus ovat ilmeisesti hyvät, mitkä tarjoavat hyvät puitteet suhteenne onnistumiselle. Jatkakaa luottavaisin mielin hyvin etenevää suhdettanne! Fakta mikä fakta, varsinkaan kunnei enää muista mistä pitäis olla mustasukkanen, ja mä käytän enimmäkseen sinisiä sukkia.
- impi-lempi
ihan kohdilleen , sinisukka ;O))
impi-lempi kirjoitti:
ihan kohdilleen , sinisukka ;O))
ikuna ees eppäilly ;)) muuten ensimmäisiä feministejä kutsuttiin sinisukiksi, joskus hamassa menneisyydessä
- kalaturk
Jonkin verran mustasukkainen Kärsit mustasukkaisuudesta hetkittäin, mutta se ei ole elämäsi suurin asia... :o)
- impi-lempi
eka mustasukkainen mies ;)
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Kun muija oli kylillä ni melkeen.... :o/ http://www.youtube.com/watch?v=6lLs2dC9NaE
melkein ?? ;)
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
melkein ?? ;)
Oli mielessä...grillimakkara ;o))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
eka mustasukkainen mies ;)
Vaa huuhaillu....mie olin melkeen tosissaa ;o))) http://www.youtube.com/watch?v=4CJLCTQ1xO8
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Oli mielessä...grillimakkara ;o))
Grillimakkara ?? Taidat pikkasen narrata, mut ei me siihen tarrata ;O))) http://www.youtube.com/watch?v=n8cNQl6A7m4&feature=related
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Vaa huuhaillu....mie olin melkeen tosissaa ;o))) http://www.youtube.com/watch?v=4CJLCTQ1xO8
Just laitoin sulle alkuperäisen ;O))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Just laitoin sulle alkuperäisen ;O))
Mut tää on melkee parempi :o)) Miks naiset on mustiksii... :o))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Grillimakkara ?? Taidat pikkasen narrata, mut ei me siihen tarrata ;O))) http://www.youtube.com/watch?v=n8cNQl6A7m4&feature=related
Narraa vaan muhun vaa melkeen totta :o))
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Mut tää on melkee parempi :o)) Miks naiset on mustiksii... :o))
te miehethän ootte ;) No joo, ehkä vähän...ja miksikö? Hmmmm...sanoppa sitä ;O) Oli toi sliippareilta jotenkin raikkaampi versio...;O)
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Narraa vaan muhun vaa melkeen totta :o))
sama asia...;O) http://www.youtube.com/watch?v=vYbNmHk5jnA Ihana biisi, ei ihan tuore ;)
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
sama asia...;O) http://www.youtube.com/watch?v=vYbNmHk5jnA Ihana biisi, ei ihan tuore ;)
Tota oooooooooooon kuuuuuuuullu toooooooooosi paaaaaaaaaaljo kuuuuuuu mukelot soitti ýhtenääääääää :o(
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
te miehethän ootte ;) No joo, ehkä vähän...ja miksikö? Hmmmm...sanoppa sitä ;O) Oli toi sliippareilta jotenkin raikkaampi versio...;O)
Ei tuunnusta ja on ja naiset tunnustaa ja on :o)
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Tota oooooooooooon kuuuuuuuullu toooooooooosi paaaaaaaaaaljo kuuuuuuu mukelot soitti ýhtenääääääää :o(
Siksi laitoinkin, se oli viime kesän hitti...;O))
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Ei tuunnusta ja on ja naiset tunnustaa ja on :o)
Mä jopa ymmärsin tuon viestisi ;O)))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Mä jopa ymmärsin tuon viestisi ;O)))
Jonglööri ku ymmärsit...siis honasit mitä tarkotin ku olen vähäs niiku sillee et parempi puolisko ymmärtää paremmi ku oon hiljaa ku et avaan suuni - voitko ymmärtäää :o/
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Jonglööri ku ymmärsit...siis honasit mitä tarkotin ku olen vähäs niiku sillee et parempi puolisko ymmärtää paremmi ku oon hiljaa ku et avaan suuni - voitko ymmärtäää :o/
Me paremmat puoliskot ymmärretään jopa hiljaisuutta...ja varsinkin jos te miehet alatte selitteleen jotain outoja...niin parempi, kuin olette vaan hiljaa ;O)) Honasitkos ??
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Me paremmat puoliskot ymmärretään jopa hiljaisuutta...ja varsinkin jos te miehet alatte selitteleen jotain outoja...niin parempi, kuin olette vaan hiljaa ;O)) Honasitkos ??
Melkeeen.. ;o)
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Melkeeen.. ;o)
Vai melkein ?? ;O)
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Vai melkein ?? ;O)
melkeen vanhaa :o))) http://www.youtube.com/watch?v=r_QaJmabqHo
- kalaturk
kalaturk kirjoitti:
melkeen vanhaa :o))) http://www.youtube.com/watch?v=r_QaJmabqHo
kin tuli melkee kokonaa :o(
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
kin tuli melkee kokonaa :o(
katsoppas mitä mä löysin tai siis kuuntele ;O)) http://www.youtube.com/watch?v=7nZKMm-nOsc
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
katsoppas mitä mä löysin tai siis kuuntele ;O)) http://www.youtube.com/watch?v=7nZKMm-nOsc
Piti tääkin vielä nähä :o(
- Cassis-Alma
Et ole mustasukkainen Mustasukkaisuus ei ole sinulle ongelma. Itsetuntosi on hyvä ja sinun on helppo luottaa toisiin ihmisiin. Vaikka joskus mustasukkaisuuden häivähdys käväisisi mielessäsi, se on sinulle lähinnä positiivinen tunne kumppanini on haluttu myös toisten silmissä. Parisuhteenne avoimuus ja luottamus ovat ilmeisesti hyvät, mitkä tarjoavat hyvät puitteet suhteenne onnistumiselle. Jatkakaa luottavaisin mielin hyvin etenevää suhdettanne!
- impi-lempi
ja mä luulin, jotta kaikki naiset on...:O/ Edes hieman ;O)
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
En ole kuin pikkasen mustasukkanen...kaikille hauskaa iltaa.,,,,
Pikkasen olet mustis...noin sitä pitää, on sitten meitä muitakin :) Hyvää loppuiltaa sulle, ystäväni :)
- mullon mustat sukat
niiis lukkoo et pässin pökkimät ja konneen kutomat jippii ja ihan o mustat jippii joten oon kai sit kauhiasti mustasukkanen jepujee
- impi-lempi
olet sä sitten...mulla lilat sukat, joissa valkoisia palloja ;O))
- kolmenäiti
minä en ole mustasukkainen : )
- impi-lempi
naisiin, joita ei sellaiset vaivaa :)
- gitta5
Jonkin verran mustasukkainen :) no odotettu tulos :D Mitä sitä...jos menee niin..
- impi-lempi
omistamme mustiksia ;O)) Vähäsen ;O))
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443