Miten toimit liikenne onnettomuustilanteessa

sinkomies

Sisäministeri Karjalaisen sivustolla totesi,että viranomaisten yhteistyöstä kuka mitenkin heistä toimii liikenneonnettomuustilanteessa,ettei palokunnan tarvitse odottaa poliisia liikennettä ohjaamaan.Ihmettelen lauasuntoa Näinkö on asiat. 1.Ensiapu 2.soita 112. 3.estä lisävahingot 4.varoituskolmio 5.akkukaapeli 6.silminnäkijät. Miten sinä toimit ja oletko ollut tällaisessa tilanteessa.Mitä sanoo asiantuntijat.

5

451

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin yksi

Valitettavasti monikko on väärä. Tällä sivustolla on vain yksi asiantuntija.( Omasta mielestään) Kysy siltä kuhan ssaa uuden osoitteen kirjoituskoneeseensa..

• ja naganilla niskaan..

joo..

• markkukorpinen

Kannattaa sisäistää niitä ei ehdi tosipaikan tullessa lukea. Olen liikenteessä ollut paikalla mm Jyväskylän tiellä ensiapua antamassa jossa oli toistakymmentä loukkaantunutta kolmen auton kolarissa. Varkauden tiellä oli pudonnut kuormauton rengas johon henkilöauto törmäsi ja minä ehdin väistää mutta tuo auto oli kaukana puiden takana annoin ensiavun. Muitakin tapauksia on ollut missä ensiaputaitoja on tarvittu olen toiminut jopa ryhmässä Ea 3 suoritettu Luin myöskin tuon Karjalaisen kirjoituksen ja ministerin lausunnon,mieleeni tuli heti kansalaisvelvollisuudet pitääkö kaikessa odottaa viranomaisia onko niin että vpk sammutaa palon niin vakinainen tulee arvostelemaan miten olisi pitänyt tehtävä suorittaa. Muistan taannoin kun kauppias esti ryöstön niin häntä arvosteltiin viranomaisten taholta. Olen sen verran omilla aivoillani ajatteleva, että vein kukkaset kauppiaalle.MK

• Linnankundi kaljupäinen

1. Poimi lompakot talteen loukkaantunelta. 2. Voihki kaikki muukin mitä irti lähtee. 3. Ime onnettumussauton bensatkin lähtiessäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      93
      1567
    2. 72
      1244
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1212
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      987
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      904
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      765
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      743
    10. 45
      695
    Aihe