Saarelalle ja Mustoselle

Potkut

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1678410 Paras uutinen pitkään aikaan Lukosta. Vaikka Pahi olikin Lukon neljänneksi paras pistemies, niin oli kuitenkin huonoimpia hyökkääjiä joukkueessa ja oli plus- miinustilastossa Lukon huonoin ja melkein SM-liigan huonoin. Pahilla on hyvä kuti mutta miksi mies ei sitä enää käytä vaan tilanteen tullessa roiskii rannareita mihin sattuu tai syöttää kaverille tai vastustajalle. Ei tuollaista kypärän ja selän suoristelijaa enää Lukossa tarvita, kun ei näytä yhtään kiinnostavan. Kiitos Lukon johdolle että pystyy tämän tekemään jota kannattajat ovat toivoneet.

1

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      PASKA HOMMA...LOISTAVA PELAAJA JOKA PELASI ILMIÖMAISIA KAUSIA NIIN LUKOSSA.ÄSSISSÄ.JOKEREISSA.MAAJOUKKUEESSA.JA RUOTSISSA....HUONO HOMMA...NO TOIVOTAAN ETTÄ PAHI PALAA TAKAISIN KIEKKOON VAIKKAPA LAITILAN JYSKEEN JUNNUVALMENTAJANA TAI SITTEN EURAJOEN LÄTKÄN PELAAJAVALMENTAJANA..PASILLA OLISI OLLUT VIELÄ ANNETTAVAA LUKOLLE JA SM-LIIGALLE...JA YLIPÄÄTÄNSÄ KIEKOLLE..OMA IDOLI JA SUURI SANKARI.....PASI SAARELA ON LOISTAVA PELAAJA < OLISI NASTAA JOSKUS OMISTAA HÄNEN PELIPAITANSA NIMMARIN KERA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe