Engine Stop Leak aineet

Nimetön

Auton moottorin stefoissa on pientä vuotoa kampiakselin molemmin puolin ja niiden vaihto olisi työlästä ja kallista. Käytän 10W40 öljyä joten sen jäykempää en koneeseen tarjoa. Löytyisikö kokemusta noista Engine Stop Leak -aineista? Toimivatko ne todella ja voisiko auttaa vaivaan?

10

9989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HemmoP

Oikeastaan noista aineista en koneeseen laittaisi kuin Forten Seal Conditioner -ainetta. STP:n ja muiden aineet paksuntavat öljyn viskositeettia ja se ei ole hyvä. Forten aine ei tee öljylle mitään vaan elvyttää tiivisteitä. Itselläni hyviä kokemuksia.

• vaikka

valvolinen maxlifea

• stefa hoitaa
        vaikka kirjoitti:

valvolinen maxlifea

Valvoline stop leak pysäytti nissaini kampiakselin stefan vuodon niin ettei enään tipputtanut yhtään,aiemmin meni lirta 10tkm. Ja käytä maxlifea ainakin parin vaihdon verran kun käytät stop leakia. Itse käytin sen jälkeen shellin helix ultraa sen jälkeen kun pysyy paremmin sisällä kuin esim mobilin täyssynteettiset.

• Ja kone
        stefa hoitaa kirjoitti:

Valvoline stop leak pysäytti nissaini kampiakselin stefan vuodon niin ettei enään tipputtanut yhtään,aiemmin meni lirta 10tkm. Ja käytä maxlifea ainakin parin vaihdon verran kun käytät stop leakia. Itse käytin sen jälkeen shellin helix ultraa sen jälkeen kun pysyy paremmin sisällä kuin esim mobilin täyssynteettiset.

Mikä Nissan ja millä koneella?

• KylläVituttaa

Huollossa laittoivat Engineering Stop Leak-ainetta, kun kampiakselin tiiviste vuosi, heti Seuraavana aamuna ajotietokone rupesi valittamaan " huolla ajonvakautusjärjestelmä" ja nyt moottorin vikavalo syttyi palamaan. En tiedä vielä onko se sen lisäaineen syy, mutta se tunne kun joudut 2 päivää huollon jälkeen viemään auton huoltoon

• hifhkijgdeyhojkhhdyhk

Mikään kunnon huolto ei korjaa öljyvuotoja noilla lisäaineilla.
        Ajonvakautusjärjestelmään käytetyllä aineella ei ole yhteyttä.

• Jdjdjdj

Kunnon huolto ottaa tietenkin tyhmiltä rahat pois? Tottakai nuo toimivat ja nimenomaan stefoihin kaikista parhaiten. Samoin noita voi sivellä ihan suoraan vanhoihin tiivisteisiin. Esim. vanhojen perämoottoreiden kaasuttimirn tiivisteiden elvyttämiseen mitä parhaita aineita.

• loota1

Tämä on jokaisen skoodakuskin vakiovaruste.

• Anonyymi

Niin ja sopiiko näistä yksikään märkäkytkimille varustetuille moottoripyörille?

• Anonyymi

Motskariin suositellaan mineraali pitoista öljyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe