AJOTAITO autokoulu...

vv-90

vit...! ALOITIN KO. AUTOKOULUSSA tammikuussa. Autokoulu kestää ja kestää. Ottavat sisään enemmän kuin voivat hoitaa!!!! Kaveri saanut ajokortin jo toisessa autokoulussa ajat sitten!!! HALVALLA SAA HYVÄÄ´ÄÄÄÄÄ! SAANKO VAIHTAA? AJOTAITO MAINOSTAA HALVALLA!!!!!

6

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta kuin...

...Käsket todistukset kyseisestä autokoulusta suoritetuista teoria sekä ajotunneista ja haistatat pitkät VITUT kyseiselle lafkalle. Jos et halua itse haistattaa pitkiä VITTUJA kyseiselle lafkalle, voit tarvittaessa pyytää sen autokoulun henkilökuntaa hakemaan todistukset suoritetuista teoria sekä ajotunneista johon päätät vaihtaa autokoulua ja käskeä heidän haistattaa pitkät VITUT kyseiselle autokoululle! Jaksamisia veli!

• paikkakunta?

tai lääni jos et viitti sanoo??

• 2006

Kävin autokoulun Ajotaidossa (Helsingissä) 2006 ja silloin aloitin tammikuun puolivälissä, huhtikuun lopussa oli kortti taskussa. Mulla eka inssi oli jo maaliskuun lopussa, sit pidin 2 viikon tauon ja harjoittelin vielä pari viikkoa. Kortti tuli 2. kerralla.

• ei kaahari

Itse aloitin Ajotaidossa Tammikuun puolessa välissä. Kortti ollut taskussa 3 viikkoa , kaikki meni hyvin. Kivat opettajat , Suosittelen

• autokoulu

Kävin kyseisen autokoulun vuonna 1964,joten pitkään on kyseinen autokoulu toiminut. Jos olisi huono, ei sitä enää olisi.

• AIKUINEN NAINEN

Mikset sano suoraan autokoulussa, ettet ole tyytyväinen heidän opetukseensa ja haluaisit vaihtaa toiseen autokouluun, vaan haukut kyseistä koulua täällä netissä. Sekin on aikuismaista käytöstä kun pystyy esittämään asiat, eikä haukkumalla täällä nimettömänä. Kävin itse kyseistä koulua -90, opetus kesti puoli vuotta, ennen kuin sain kortin. Sain muuten ensimmäisellä yrittämällä läpi. Eikä aikana tuntunut yhtään pitkältä. Oli minullakin napit vastakkain ensimmäisen opettajan kanssa, onneksi sain vaihtaa opettajaa.Jouduin ajamaan paljon lisätunteja ennen kuin pääsin inssiin, mutta se kannatti.Nykyään ajan lähes päivittäin autolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162