IDOLS 2010

Idols 2010 ??????

Tuleekohan seuraava idols kisa seuraavalla aikataululla: koelaulut 2009 loppuvuosi ja itse ohjelma alkaisi 2010 alkuvuodesta ja kestäisi kevään, sama aikataulu kuin keväällä 2007??

12

5323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidempi tauko

      Ei tainnut olla ihan niin myrskyisä menestys tämä viimeinen kierros, saattavat markkinat olla nyt täynnä joksikin aikaa idols artisteja. Viekkaus siis että ehkä 2010/2011 seuraava kierros.

    • idoleita!

      Ei vielä uusia idoleita ennen kuin Kooppi on saanut tienattua sen verran että saa parranajovehkeet ostettua.

    • Papuli 88

      öö seuraavaa idolssia ei enää tule kun X faktor on korvannut sen.

      • asddddddd

        x factor on ehkä maailman paskin ohjelma.


      • Hepatsuuuuhhh
        asddddddd kirjoitti:

        x factor on ehkä maailman paskin ohjelma.

        x-factorin jatkosta ei tiedetä. seuraavaksi 2010/2011 tulee kanavalta tanssii tähtien kanssa ja idols on sitten 2011/2012 ehkä kun lehdessä luki että x-factor jää hetkeksi pois ja seuraavaksi tulee idols mutta sen tarkempaa aikataulua ei tiedetä, mutta seuraavaks tulee just se tanssii tähtien kanssa 2010 syksyllä jos just puhuin mutta idols tulee seuraavana laulukilpailuna ruudusta... oon ite osallistumassa siihen kisaan :)


      • pa-pa-di-pa-pa-da
        Hepatsuuuuhhh kirjoitti:

        x-factorin jatkosta ei tiedetä. seuraavaksi 2010/2011 tulee kanavalta tanssii tähtien kanssa ja idols on sitten 2011/2012 ehkä kun lehdessä luki että x-factor jää hetkeksi pois ja seuraavaksi tulee idols mutta sen tarkempaa aikataulua ei tiedetä, mutta seuraavaks tulee just se tanssii tähtien kanssa 2010 syksyllä jos just puhuin mutta idols tulee seuraavana laulukilpailuna ruudusta... oon ite osallistumassa siihen kisaan :)

        Eikös Idols ja Tanssii tähtien kanssa ole ennekin tulleet samalla kaudella?


      • Hepatsuuuuhhh
        pa-pa-di-pa-pa-da kirjoitti:

        Eikös Idols ja Tanssii tähtien kanssa ole ennekin tulleet samalla kaudella?

        en oo ihan varma asiasta... ? mutta nytten kuitenkin on niin että tanssii tähtien kanssa tulee syys kaudella ja idols sitten ensi keväänä tai syksynä?


      • asööödödlsdfsdf
        Hepatsuuuuhhh kirjoitti:

        en oo ihan varma asiasta... ? mutta nytten kuitenkin on niin että tanssii tähtien kanssa tulee syys kaudella ja idols sitten ensi keväänä tai syksynä?

        Mistä kuulit moista?


      • Hepatsuuuuhhh
        asööödödlsdfsdf kirjoitti:

        Mistä kuulit moista?

        lehdissä luki siitä sen jälkeen kun elias hämäläinen voitti x-factorin olisinkohan ekan kerran lukenut tv- ohjelmisto valo lehdestä sitä oli iltalehdessä ja iltasanomissa.. mutta joka tapauksessa idolssin varmaa ajan kohtaa ei vielä tiedetä mutta siitä tullaan ilmoittamaan myöhemmin... olen itse osallistumassa siihen kuten jo sanoin ja olen etsinyt tietoa netistä ja lehdistä jospa olis jotain uutta kauden alkamisesta mutta en ole vielä löytänyt mitään uutta.


      • Hepatsuuuuhhh
        Hepatsuuuuhhh kirjoitti:

        lehdissä luki siitä sen jälkeen kun elias hämäläinen voitti x-factorin olisinkohan ekan kerran lukenut tv- ohjelmisto valo lehdestä sitä oli iltalehdessä ja iltasanomissa.. mutta joka tapauksessa idolssin varmaa ajan kohtaa ei vielä tiedetä mutta siitä tullaan ilmoittamaan myöhemmin... olen itse osallistumassa siihen kuten jo sanoin ja olen etsinyt tietoa netistä ja lehdistä jospa olis jotain uutta kauden alkamisesta mutta en ole vielä löytänyt mitään uutta.

        seuraava idols starttaa keväällä 2011 uudet nettisivut aukeavat vielä syyskuunaikana sekä hakuohjeet,koelaulu paikat ym ilmoitetaan myös syyskuun aikana :D


      • iituli133
        Hepatsuuuuhhh kirjoitti:

        seuraava idols starttaa keväällä 2011 uudet nettisivut aukeavat vielä syyskuunaikana sekä hakuohjeet,koelaulu paikat ym ilmoitetaan myös syyskuun aikana :D

        Siis Idols alkaa vasta 2011? Onko siis koelaulut jo menossa, vai alkaako vasta ens vuoden puolella?


      • Hepatsuuuuhhh
        iituli133 kirjoitti:

        Siis Idols alkaa vasta 2011? Onko siis koelaulut jo menossa, vai alkaako vasta ens vuoden puolella?

        koelaulut: Kuopio 19.-20.11.2010

        Rovaniemi 26.-27.11.2010

        Tampere 3.-4.12.2010

        Helsinki 18.-19.12.2010

        netissä voi ilmottautua mtv3.fi/idols

        taikka sitten paikan päällä. jos oot ala ikänen tarttet huoltajan suostumus lomakkeen ja jne tarviit huoltajan nimmarin sitte mut ei tarvi tulostaa näit juttui jos aattelit paikan pääl ilmottautua :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe