Onkos ollut mukavata?

Kössönöm

Tulin juuri "oikeiden" harrastusten parista. Vai lasketaanko oikeisiin harrastuksiin tanssiminen ja muusikkokavereiden kansaa juttelu? Ja juttelin myös muidenkin vanhojen kavereiden kanssa. Hyvä minä. Ihan kiva sosiaalinen ilta, ei siinä mitään. Laulaja oli upea, kuten aina ennenkin ja sillai.

13

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukama-jorma

...jos kiinnostaa, onko ollu mukavaa.

• Kai se joku joka valitti sun elämästä tarkoitti että ainoa oikea harrastus olisi että kehuisit sitä niiden paska jumalaa täällä netissä. Kaikki muu tekeminen on Lusiferin palvelemista. Joten tulpat korviin ja jeesusta kehumaan ihan vitusti ;)

• Kössönöm

Kyllä minä ihan oikein käsitin. Ei saa kirjoitella paljon, eikä ainakaan vakinikillä, muuten on epänormaali. Näin se kai suurin piirtein meni. Jos olisinkin joku tuottelias kirjailija tai säveltäjä tai sanoittaja, niin olisi se aika kummallista jos joku sanoisi, että miksi sinä jatkuvasti niitä juttujasi teet, hanki elämä!

• Kössönöm kirjoitti:

Kyllä minä ihan oikein käsitin. Ei saa kirjoitella paljon, eikä ainakaan vakinikillä, muuten on epänormaali. Näin se kai suurin piirtein meni. Jos olisinkin joku tuottelias kirjailija tai säveltäjä tai sanoittaja, niin olisi se aika kummallista jos joku sanoisi, että miksi sinä jatkuvasti niitä juttujasi teet, hanki elämä!

Hihut niin ajattelee kaikista kirjailijoista jotka väsäävät kirjoja muista aiheista kun niiden uskosta ;)

• kaikista kirjoituksistasi
        Kössönöm kirjoitti:

Kirjoituksissasi on asiaa, järkeä, pilkettä elämään ja asioihin. Ilahdun aina kirjoituksistasi. - Minäkin ehdin aivan hyvin näille palstoille, vaikka olin taloyhtiöni kevättalkoissa. Olen koko päivän kunnostanut taloyhtiömme ruohikkoja, varastoja, pesutiloja ym ym ja lopuksi tulin vilkaisemaan tänne. En pidä siitä, että sinua haukutaan ja tahdon omalta osaltani ilmaista mielipiteeni, että kirjoita vaan. Välillä viisastun ja saan tietoa, välillä aivonystyräni joutuu myllerrykseen erilaisiin ajatuksiin, mutta hyvä näin kun joku pistää aivoni ajattelemaan. En aina ole samaa mieltä tai voin ajatella aivan toisin, mutta se on vain hyvä.

• Kössönöm
        kaikista kirjoituksistasi kirjoitti:

Kirjoituksissasi on asiaa, järkeä, pilkettä elämään ja asioihin. Ilahdun aina kirjoituksistasi. - Minäkin ehdin aivan hyvin näille palstoille, vaikka olin taloyhtiöni kevättalkoissa. Olen koko päivän kunnostanut taloyhtiömme ruohikkoja, varastoja, pesutiloja ym ym ja lopuksi tulin vilkaisemaan tänne. En pidä siitä, että sinua haukutaan ja tahdon omalta osaltani ilmaista mielipiteeni, että kirjoita vaan. Välillä viisastun ja saan tietoa, välillä aivonystyräni joutuu myllerrykseen erilaisiin ajatuksiin, mutta hyvä näin kun joku pistää aivoni ajattelemaan. En aina ole samaa mieltä tai voin ajatella aivan toisin, mutta se on vain hyvä.

Ei se nyt haittaa jos haukutaankin. Aina sitä sellaista on. Se ottaa päähän, jos puoliso haukkuu. Tuonne se häippäsi nukkumaan ja väitti mennessään, että minä olen jostain vihainen, ja tiesi jopa mistä olen vihainen ja hän kyllä huomaa kun olen vihainen ja ja ja... Eikä itsellä ole hajuakaan, että mistä olisin vihainen. Parisuhde on taitolaji. Taidan potkaista tyhjää, ennen kuin tajuan miten tätä peliä pelataan.

• zippo100 kirjoitti:

Hihut niin ajattelee kaikista kirjailijoista jotka väsäävät kirjoja muista aiheista kun niiden uskosta ;)

>>>>Kai ne zippo100 Hihut niin ajattelee kaikista kirjailijoista jotka väsäävät kirjoja muista aiheista kun niiden uskosta ;)

• .......
        Jumalanhullu kirjoitti:

>>>>Kai ne zippo100 Hihut niin ajattelee kaikista kirjailijoista jotka väsäävät kirjoja muista aiheista kun niiden uskosta ;)

on raamatun lukemisessa? Eikö koraani olisi tärkeämpi?

• eikkari7

hyvät jamit?

• Meillä oli mukavaa

Meitä oli eri-ikäisiä ihmisiä yhdessä puuhaamassa koko päivän. Talkoonpäivän päätteeksi meillä oli aivan upeasti järkätty grilli-ilta saunomisineen ja syömisineen yhdessä. Kyllä oli juttuakin laidasta laitaan. Oli hauskaa, kun me eri-ikäiset ihmiset keskustelimme kaiken maailman asioista. Ja toki niitä mielipiteitä oli laidasta laitaan. Kerrassaan virkistävää.

• Kössönöm

Kaikki toivekappaleet esitettiin. Tai melkein. Oletkos Eikkari tanssinut koskaan kunnon orkan säestyksellä Hai hai hai hai horttokaalot? http://www.youtube.com/watch?v=J2AiXWZHAG4 Tuota sitä mentiin niin, ettei meinannut tanssilattia riittää.

• kun olet framilla
        Kössönöm kirjoitti:

Kaikki toivekappaleet esitettiin. Tai melkein. Oletkos Eikkari tanssinut koskaan kunnon orkan säestyksellä Hai hai hai hai horttokaalot? http://www.youtube.com/watch?v=J2AiXWZHAG4 Tuota sitä mentiin niin, ettei meinannut tanssilattia riittää.

Olen vaan jotenkin tänään niin onnellinen, kun kaikki oli niin kaunista. Ilma, aurinko, työnteko, ihmiset, ruoka, jutut, eri sukupolvet ja kun monen päivän jälkeen taas näin poikani ja hän osasi niin hurmata äitinsä olemassaolollaan. Ei voi olla onnellisempi olotila.

• Kössönöm
        kun olet framilla kirjoitti:

Olen vaan jotenkin tänään niin onnellinen, kun kaikki oli niin kaunista. Ilma, aurinko, työnteko, ihmiset, ruoka, jutut, eri sukupolvet ja kun monen päivän jälkeen taas näin poikani ja hän osasi niin hurmata äitinsä olemassaolollaan. Ei voi olla onnellisempi olotila.

Onnellisena on kivempi olla kuin onnettomana. Sellainen sanonta on, että kiukku sattuu päässä ja ahdistus vatsassa. Ja onnellisena ei niin kivutkaan tunnu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5150
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2329
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1564
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe