Neuvoja tarvitaan

Masse-setä

Ajattelin ryhtyä kirjailijaksi ja ostaa pienen kaivinkoneen. Ei teillä sattuisi olemaan halpoja kaivinkoneita nurkissa? Kirjailijaksi päätin ryhtyä ihan kutsumuksen takia. Se on vähän sillä lailla, että kun sana on hallussa, niin sitä vain tulee kerrottua kaikille imbesisiileilleillikin kaikenlaista. Tässä on esimerkiksi kahden euron kysymys, jolla voi voittaa 400 euroa. Jos keksit tämän, niin olet rahasalkun omistaja. Soita vain numeroon seis seis kasi yx nolla ja polla ja olet saattanut jo voittaa suuntanumeron.

18

650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TizaNova

"Mistä näitä Setiä oikein tulee"? On, on Sana hallussa ja hiukan ylimääräistäkin näyttäis. :) Kukkapenkinkö sillä kaivinkoneella?

• Masse-setä

Niin kuin tätejäkin tulee setasta. Jep. Prinsiippihän on, että lähretähän perustuskesta liikkhelle ja huomatahan se, mikä on se perusprinsiippi ja lähretään sitten rakentamaan itua siihen ajatukseen, että kaivinkoneella työ on nyt tehty, jotta pistäkäähän nyt parhaimmaks.

• TizaNova
        Masse-setä kirjoitti:

Niin kuin tätejäkin tulee setasta. Jep. Prinsiippihän on, että lähretähän perustuskesta liikkhelle ja huomatahan se, mikä on se perusprinsiippi ja lähretään sitten rakentamaan itua siihen ajatukseen, että kaivinkoneella työ on nyt tehty, jotta pistäkäähän nyt parhaimmaks.

Eikös ne pikemminkin aikojen saatossa sinne mene - jos on mennäkseen? Seuraava hankintalistallasi sitten kirjoituskone?

• Masse-setä
        TizaNova kirjoitti:

Eikös ne pikemminkin aikojen saatossa sinne mene - jos on mennäkseen? Seuraava hankintalistallasi sitten kirjoituskone?

Adlerilla ajattelin aloitta ja menestyksen jälkeen voisi vaihtaa Royal Enfieldiin, jos niitä on tehty.

• Cusela

niin yhteen tullaan. Olisi halpoja kirjoja nurkissa. Paljonkin jopa sanoisin että triljoonia sanoja on hallussa. Aikamoisen osan olen heittänyt menemäänkin ja aion heittää vast´edes. Kaiva sinä kuoppa niin minä soitan sulle illalla ja kysyn: onko kuoppaa vai pitääkö vaihtaa suuntanumeroa. Kas on humoristista kaivaa toiselle kuoppaa. Sehän on se joka parhaiten nauraa.

• ei sitten

kyennyt tähän siulle vastoomaan? Ei olluna sana hallussa, eikä hyllyssä. ;D

• kirjailijanalulle :) Minulla olisi vähän käytetty kaivinkone,hugswarna. Ei maksa paljoa. Kone on hankittu vuonna -90, se on vielä hyvässä maalissa, kauha on ehjä ja olen säilyttänyt sitä viileässä valolta suojattuna. Neljälläsadalla eurolla saat hakea koneen pois.

• Masse-setä

Oletko warma, ettei se ole ompelukone? Kiitos rohkaisusta!

• Masse-setä kirjoitti:

Oletko warma, ettei se ole ompelukone? Kiitos rohkaisusta!

se taisikin olla ompelukone. Mutta eipä hätiä, sitähän voi käyttää kirjoituskoneena? ainakin pistekirjoitusta...? Tulevalle kirjailijalle tuiki tärkeä laite. Mutta on mulla lapio, jos et kaivinkonetta mistään löydä. Sen saa kahdella eurolla. Pistolapio oikein, terävä kuin mikä, uppoaa hyvin maaperään.:)

• Masse-setä
        TaikisN kirjoitti:

se taisikin olla ompelukone. Mutta eipä hätiä, sitähän voi käyttää kirjoituskoneena? ainakin pistekirjoitusta...? Tulevalle kirjailijalle tuiki tärkeä laite. Mutta on mulla lapio, jos et kaivinkonetta mistään löydä. Sen saa kahdella eurolla. Pistolapio oikein, terävä kuin mikä, uppoaa hyvin maaperään.:)

Nyt täytyy kyllä sanoa, että voihan nainen... Oletko muuten patentoinut jo tuon pistekirjoitusompelukoneen? Itse asiassa mainio idea, jos ei ole jo toteuttukin. Ei tarvita erillisä laitteita. Yksi softa ja näppäimistö vaan lisää Singeriin. Sitten vaan laser-satelliitit taivaalle ja asiakkaita on kohta enemmän kuin kolestrol-vaivaisia.

• vapaavarsi

ja se on viel käyttökelponen, nii mää maksan siit sentin enemmä. ;) Mietin vaan, et mikä ihmeen kauha siin ois? :DD

• Konepörssin myyjiltä saat huokeasti kaivurin. Ajattelit ehkä sellaista Bobcattia joka liikuu kätevästi paikkaan kuin paikkaan - peräkärryn kyydissä.

• Masse-setä

Kärry ja veturi on ja kuljettaja. Täytyypä katsoa myös konepörssistä.

• Pörrääjä

apunasi, siis jos tarvitsee räjäytellä perustuksia varten.

• Masse-setä

Tarvitsenkin juuri kohta tulevaisuudessa ammattitaitoista ja vakaata panostajaa.

• Pörrääjä
        Masse-setä kirjoitti:

Tarvitsenkin juuri kohta tulevaisuudessa ammattitaitoista ja vakaata panostajaa.

panostuksen aika, oon tottunut panostamaan ihan täpöllä mielenkiintoisiin projekteihin ;)

• merkkinen

kaivinkone ois kyseessä ja minkä kokoinen tonneiltaan mitä kaipailit? Myytävänä tukku kopiopaperia, kelpaiskos? Ale-hintaan tietty... 10 prossaa ainoostaan.

• Masse-setä

sais tingittyä to meen kymmeneen prosenttia, niin saisi vermon lisät sjoitusyhtiöltä tavallaan kuitattua. Niin, joku japanilainen olisi hyvä varmaan... Esimerkiksi Hitachi ja letkut kuitenkin kunnossa. Ja minkään vanhan yhtiön kopiopapereita ei tietenkään mielellään, ettei sitten tule mitään sanomista esimerkiksi televisiossa. Pari sataa tonnia olisi aika hyvä alku, koska sen voi vielä vetää perässään laillisesti. Rahoitus on kunnossa tietenkin, koska sopimus on juuri tekeillä ja alkupääoma on hyvissä käsissä teidän yhtiössänne.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe