meppi ö

jotain rajaa

EU-vaalien kauhajokinen ehdokas Lasse Hautala mainostaa itseään autonsa kyljessä "Se ainoa oikea". Näin tekemällä hän loukkaa sekä äänestäjiä että muita ehdokkaita, aivan kuten Kauhajoen uutta kaupunginjohtajaa, jolle hävisi äänestyksessä. Keskustapuolueen olisi oman etunsa vuoksi syytä tunnustaa, että Hautala on poliittinen ruumis. Hän on jo nyt ryvettänyt itsensä kaikin mahdollisin tavoin, eikä loppua näy...

9

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopopotioss

No hohhoijaa, kukas ehdokas se siellä kirjoittelee. En ymmärrä väitteistäsi ainoatakaan. Ensinnäkin on Hautalan asia, millaisilla mainoslauseilla hän itseään markkinoi. Ei hän minua ainakaan tuolla lauseella loukkaa, vaikka en Hautalaa aio äänestääkään. Miten hän muka Kauhajoen uutta kaupunginjohtajaa loukkaisi - omituinen ja varsin kaukaa haettu ajattelumalli. Keskustapuoluetta ei ole enää olemassakaan, on vain Suomen Keskusta. Oppikaa jo te vähimmilläkin yhteiskunnallisilla valmiuksilla varustetut tajuamaan perusasiat ennen kuin tulette ´haukkumaan ihmisiä. Ja mitä varten puolueen pitää tunnustaa mitään Hautalasta? Eiköhän se ole Hautalan itse huomattava, missä vaiheessa hänen aikansa on ohi. Että mä väsyn näihin kirjoittajiin, joilla ei ole perustiedotkaan hanskassa ja silti meuhkataan niin viimeisen päälle asiantuntijana. Lukekaa edes lehtenne, jos jotain jäisi joskus korvien väliin.

• Pitäisköhän sun hommata perusasiat ensin kuntoon, ennen kuin alat vetoamaan niihin :) Tossa sun tekstissä taisi olla yksi ainoa kohta oikein, se, että et YMMÄRRÄ ainoatakaan väitettä. Väärä väittämä, että Hautala päättää, miten hän markkinoi itseään. Suomen laki kyllä rajoittaa onneksi Hautalan mielikuvitusta. Sekään ei vielä poista sitä mahdollisuutta, että se olisi hyvän maun rajoissa. Paska on paska, vaikka sen kullalla päällystäisi, eikä nimi siinä ole tärkein, vaan se sisältö. Kepu on kepu. Itsekkän et näköjään tiedä, että puolue ne ehdokkaat asettaa, eikä mikään Hautala aseta itseään Suomen keskustan listoille. Puolueenkin tehtävä olisi huomata ehdokkaan rajoitukset, ellei ehdokas itse sitä ymmmärrä. Mitäpä, jos sinäkin lukisit muutakin kuin Ilkkaa...yritä edes hankkia tietosi jostain muualta kuin pelkästään sieltä.....tai älä yritäkkään, kun ei siitä mitään tulisi :(

• totta mooses

Ei ole lääkitys kohdallaan sillä, joka väittää olevansa ainoa oikea johonkin tehtävään.

• muut ehdokkaat

väittää? Millaisia mainoslauseita niillä on, kertokaa ei ole vielä osunut mun silmään. Teillä tuntuu olevan tietoa, vois mainoslauseita vähän vertailla. Äänestämäänhän mennään joka ikinen, niin ei tarvi vaalien jälkeen napista.

• muut ehdokkaat kirjoitti:

väittää? Millaisia mainoslauseita niillä on, kertokaa ei ole vielä osunut mun silmään. Teillä tuntuu olevan tietoa, vois mainoslauseita vähän vertailla. Äänestämäänhän mennään joka ikinen, niin ei tarvi vaalien jälkeen napista.

Sutkin on annettu ymmärtää, että äänestäminen on pakko ja äänestämättä jättäminen veisi oikeuden napista. Puolueet asettaa ehdokkaat ja sielläkin päättää pieni piiri pieni. Mikäli ehdokkaat on perseestä, niin ei kai niistä pidä etsiä vähiten huonointa, vaan pitää jättää äänestämättä, sillä SE, on kannanotto huonoista ehdokkaista. Yrittäkää ymmärtää, että äänestäminen on OIKEUS, ei velvollisuus...

• counsil

Hautalan vaalislogan on erinomainen; viisas ja monitasoinen. Sellaista mainonnan pitää olla, että ihminen alkaa miettiä syvempiä merkityksiä huomatakseen, että siinä on selkeä sanoma: ainoa oikea.

• kyllä senvuoksi

että hänellä on jo Brysselistä työkokemusta. Tuntee paikat, osaa tavat työskennellä siellä. Kyllä mä voisin häntä sinne äänestää vai olisiko joku muu parempi? Mitä mieltä olette?

• M.O.T.

Jos joku väittää olevansa ainoa oikea ehdokas, hän väittää samalla, että kaikki muut ehdokkaat ovat vääriä. Ja vääriä ehdokkaita äänestävät ovat tyhmiä. MOT

• Äänestysikäinen

Ei se multa ääntä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1836
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      115
      1270
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1227
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      414
      1119
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50