Mun mielestä paras on Sami Helenius, joka on myös halliyseva Suomen mestari. Ehdotan, että hänelle annetaan yksinoikeudella se pääpalkinto ja lähetetään koko porukka kotiin turhaan parkettia kuluttamasta. Kaikki muut ammattilaiset ovat naurettavan surkeita; yrittävät sopeutua amatööreihin ja samalla itse alkavat näyttämään amatööreiltä. Sami soveltaa Roosan itseensä. Jos joku osaa opettaa, niin se on Sami. nimimerkillä "Itse Samin tunneila käynyt"
Vastaukset 1
- olla hallitseva
mestari, Mika uusi juuri mestaruuden Nitta Kortelaisen kanssa ammattilaisten SM kisoissa. Toisaalta jos Suomessa järjestettäisiin ammattilaisille 10 tanssin kisa olisi Sami todennäköisesti mestari. Sami on opettanut Rosaa erinomaisesti, Rosa on aivan suvereeni varsinkin vakioissa. Tänään Rumbassa Rosalla hyvä yritys polvien ojennukseen mutta hiukan liian nopea musiikki esti painon laskeutumisen oikein. Muuten aivan upea tanssi, Rosa on oppinut myös heittäytymään tanssin tunnelmaan tai ehkä paremminkin nyt uskaltaa näyttää myös sen. Hienoa Rosa. Kisa paremmuudesta ratkaistaan sillä saako Satu Rosan kiinni, kilpailun voitto sitten yleisöäänien perusteella. Kävi miten kävi, ohjelma on parasta viihdettä mitä TV tarjoaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013608Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721123- 501112
- 72880
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit94862- 94707
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51707- 53698
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32690Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.118667