Mun mielestä paras on Sami Helenius, joka on myös halliyseva Suomen mestari. Ehdotan, että hänelle annetaan yksinoikeudella se pääpalkinto ja lähetetään koko porukka kotiin turhaan parkettia kuluttamasta. Kaikki muut ammattilaiset ovat naurettavan surkeita; yrittävät sopeutua amatööreihin ja samalla itse alkavat näyttämään amatööreiltä. Sami soveltaa Roosan itseensä. Jos joku osaa opettaa, niin se on Sami. nimimerkillä "Itse Samin tunneila käynyt"
Sami paras
1
378
Vastaukset
- olla hallitseva
mestari, Mika uusi juuri mestaruuden Nitta Kortelaisen kanssa ammattilaisten SM kisoissa. Toisaalta jos Suomessa järjestettäisiin ammattilaisille 10 tanssin kisa olisi Sami todennäköisesti mestari. Sami on opettanut Rosaa erinomaisesti, Rosa on aivan suvereeni varsinkin vakioissa. Tänään Rumbassa Rosalla hyvä yritys polvien ojennukseen mutta hiukan liian nopea musiikki esti painon laskeutumisen oikein. Muuten aivan upea tanssi, Rosa on oppinut myös heittäytymään tanssin tunnelmaan tai ehkä paremminkin nyt uskaltaa näyttää myös sen. Hienoa Rosa. Kisa paremmuudesta ratkaistaan sillä saako Satu Rosan kiinni, kilpailun voitto sitten yleisöäänien perusteella. Kävi miten kävi, ohjelma on parasta viihdettä mitä TV tarjoaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390