malliksi kuva oikeasta pimpistä ;c)

zzimp

21

21183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HELVETTTTIIIIII

Kalsnikoville töitä !!!!!!,

Miettikää nyt, tommosen vierestä kun aamulla herää, niin en tiedä mitä tekis.

• jorma

vituiks tietenkin

• kuvottavaa
        jorma kirjoitti:

vituiks tietenkin

Mä lupautuisin ajelemaan ton mummon alapään.
        Tollasenaan kuvottava!!!!

• zzimp
        kuvottavaa kirjoitti:

Mä lupautuisin ajelemaan ton mummon alapään.
        Tollasenaan kuvottava!!!!

Eipä, kuule, ole mikään mummo, vaan erittäin viehättävä nuori nainen (Jenna nimeltään), jonka kasvokuvan näet seuraavassa:

http://www.martine75.com/j6sai/03.jpg

Mik' tyyli, mik' sulokkkuus!!!

• oto
        zzimp kirjoitti:

Eipä, kuule, ole mikään mummo, vaan erittäin viehättävä nuori nainen (Jenna nimeltään), jonka kasvokuvan näet seuraavassa:

http://www.martine75.com/j6sai/03.jpg

Mik' tyyli, mik' sulokkkuus!!!

luomukainalot jees tänne pliis

• Tuuli

Zimp, että olet jaksanut puolustaa meitä karvansa pitäneitä naisia. Olet ihan oikeassa, että karvojen ajelu on miesten pakkomielle, jolla he haluavat alistaa naisia olemaan heille ikuisia pikkutyttöjä. Siinä on mukana tiettyä pedofiliahaavettakin, luulen niin.
      Lähetä vaan jatkossakin tänne palstalle noita kuvia ja mielenosoituksia. Älä välitä noiden urpojen melskaamisesta! :-)

• zzimp

... sulle Tuuli!!!!! ;c)
        Nyt taas jaksaa! Nuo poslariystävämme ovat jotenkin tiukkapipoista kansaa....

• DDDD
        zzimp kirjoitti:

... sulle Tuuli!!!!! ;c)
        Nyt taas jaksaa! Nuo poslariystävämme ovat jotenkin tiukkapipoista kansaa....

Tehän rutisette samalla tavalla! Taitaa karvanne kasvaa aivoistannekin?

Kuva oli äärettömän hirveä!!!

• Stressmann

Tuo nyt on aivan äärimmäistä paskapuhetta, "osittaiset pedofiilihaaveet" "alistaa olemaan pikkutyttöjä", höpö höpö. Jos kerran joutuisit nuolemaan kyseisen kuvan mukaista pillua, niin että oikeasti suu on täynnä karvoja, muuttaisit varmasti mieltäsi. Ja useimmat naiset kuitenkin toivovat miehiltä suuseksiä. Itse et ilmeisesti tämän inhottavan perverssin tavan harrastajiin kuulu.

Alapään karvojen ajelu tekee suuseksistä äärettömän paljon miellyttävämpää, niin naiselle kuin miehellekin. Kun haluan puhdistaa hammasvälini, menen vessaan käyttämään hammaslankaa, en naiseni alapäähän. Ja myös miehet trimmaavat karvoitustaan, itse harrastan tätä säännöllisesti, kassit karvattomiksi etc etc. Eikä ole tullut kuin kiitosta, eikä kukaan ole luullut pikkupojaksi... Itse preferoin pientä lyhyeksi trimmattua karvaviirua naisen alapäässä, täysin karvaton pimpsa on ehkä hieman alaston.

• Tuuli
        Stressmann kirjoitti:

Tuo nyt on aivan äärimmäistä paskapuhetta, "osittaiset pedofiilihaaveet" "alistaa olemaan pikkutyttöjä", höpö höpö. Jos kerran joutuisit nuolemaan kyseisen kuvan mukaista pillua, niin että oikeasti suu on täynnä karvoja, muuttaisit varmasti mieltäsi. Ja useimmat naiset kuitenkin toivovat miehiltä suuseksiä. Itse et ilmeisesti tämän inhottavan perverssin tavan harrastajiin kuulu.

Alapään karvojen ajelu tekee suuseksistä äärettömän paljon miellyttävämpää, niin naiselle kuin miehellekin. Kun haluan puhdistaa hammasvälini, menen vessaan käyttämään hammaslankaa, en naiseni alapäähän. Ja myös miehet trimmaavat karvoitustaan, itse harrastan tätä säännöllisesti, kassit karvattomiksi etc etc. Eikä ole tullut kuin kiitosta, eikä kukaan ole luullut pikkupojaksi... Itse preferoin pientä lyhyeksi trimmattua karvaviirua naisen alapäässä, täysin karvaton pimpsa on ehkä hieman alaston.

Kyllä miesystävän kanssa harrastetaan suuseksiä paljonkin. Ei valita karvojen irtoamisesta ja niiden menemisestä suuhun. Ei niitä sentään niin paljon irtoa. Se kuuluu asiaan. Minusta on tosi kiihottavaa kun karvat kostuvat miehen syljestä ja omista eritteistä.
        En halunnut loukata tai ärsyttää ketään. Kerroin vain oman mielipiteeni asiasta.
        Voikaa hyvin karvaisina tai krvattomina!

• ee saatana

Elä ukko kehtaa puhua paskaa

• Pion

Harvemmin sitä kehtaa mennä kommentoimaan naispuolisen ulkonäköä näin suoraan, mutta pitää kyllä todeta että on varsin puoltaantyöntävän näköinen yksilö.

• zzimp

... ettei totuus unohtuisi. Tämä nainen ON todella kaunis, myös kasvoiltaan...
      Mikä luonnollisuus, mikä ihanuus!!!

• zzimp

• libraman69

• joulupukki

Loistava ja erittäin luonnollinen kuva kauniista
      ja
      nuoresta naisesta

• mies

mietin että kukahan, muistutti bin Ladenia, kunnes klikkasi kuvan isommaksi.

• matti

I don t beleve ths foto urs.ihana sulla.olen turkilainen komie mies.haluatko see minun kuva .minun iso ja kova.vasta mua.matti

• Tane

Just niin... ihan realistinen kuva, hyvä... Ei pitäs tuosta kenenkään loukkaantua taipulttia ottaa...

• karvattomien puolesta

makusa kullakin, sanoi koira ku muniaan nuoli...

• Anonyymi

Mun pimpistä tuntuu huonolta kun pussaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      77
      3533
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      23
      2343
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      1995
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1596
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1234
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      893
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      72
      889
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      869
    Aihe