malliksi kuva oikeasta pimpistä ;c)

zzimp

21

20110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HELVETTTTIIIIII

Kalsnikoville töitä !!!!!!,

Miettikää nyt, tommosen vierestä kun aamulla herää, niin en tiedä mitä tekis.

• jorma

vituiks tietenkin

• kuvottavaa
        jorma kirjoitti:

vituiks tietenkin

Mä lupautuisin ajelemaan ton mummon alapään.
        Tollasenaan kuvottava!!!!

• zzimp
        kuvottavaa kirjoitti:

Mä lupautuisin ajelemaan ton mummon alapään.
        Tollasenaan kuvottava!!!!

Eipä, kuule, ole mikään mummo, vaan erittäin viehättävä nuori nainen (Jenna nimeltään), jonka kasvokuvan näet seuraavassa:

http://www.martine75.com/j6sai/03.jpg

Mik' tyyli, mik' sulokkkuus!!!

• oto
        zzimp kirjoitti:

Eipä, kuule, ole mikään mummo, vaan erittäin viehättävä nuori nainen (Jenna nimeltään), jonka kasvokuvan näet seuraavassa:

http://www.martine75.com/j6sai/03.jpg

Mik' tyyli, mik' sulokkkuus!!!

luomukainalot jees tänne pliis

• Tuuli

Zimp, että olet jaksanut puolustaa meitä karvansa pitäneitä naisia. Olet ihan oikeassa, että karvojen ajelu on miesten pakkomielle, jolla he haluavat alistaa naisia olemaan heille ikuisia pikkutyttöjä. Siinä on mukana tiettyä pedofiliahaavettakin, luulen niin.
      Lähetä vaan jatkossakin tänne palstalle noita kuvia ja mielenosoituksia. Älä välitä noiden urpojen melskaamisesta! :-)

• zzimp

... sulle Tuuli!!!!! ;c)
        Nyt taas jaksaa! Nuo poslariystävämme ovat jotenkin tiukkapipoista kansaa....

• DDDD
        zzimp kirjoitti:

... sulle Tuuli!!!!! ;c)
        Nyt taas jaksaa! Nuo poslariystävämme ovat jotenkin tiukkapipoista kansaa....

Tehän rutisette samalla tavalla! Taitaa karvanne kasvaa aivoistannekin?

Kuva oli äärettömän hirveä!!!

• Stressmann

Tuo nyt on aivan äärimmäistä paskapuhetta, "osittaiset pedofiilihaaveet" "alistaa olemaan pikkutyttöjä", höpö höpö. Jos kerran joutuisit nuolemaan kyseisen kuvan mukaista pillua, niin että oikeasti suu on täynnä karvoja, muuttaisit varmasti mieltäsi. Ja useimmat naiset kuitenkin toivovat miehiltä suuseksiä. Itse et ilmeisesti tämän inhottavan perverssin tavan harrastajiin kuulu.

Alapään karvojen ajelu tekee suuseksistä äärettömän paljon miellyttävämpää, niin naiselle kuin miehellekin. Kun haluan puhdistaa hammasvälini, menen vessaan käyttämään hammaslankaa, en naiseni alapäähän. Ja myös miehet trimmaavat karvoitustaan, itse harrastan tätä säännöllisesti, kassit karvattomiksi etc etc. Eikä ole tullut kuin kiitosta, eikä kukaan ole luullut pikkupojaksi... Itse preferoin pientä lyhyeksi trimmattua karvaviirua naisen alapäässä, täysin karvaton pimpsa on ehkä hieman alaston.

• Tuuli
        Stressmann kirjoitti:

Tuo nyt on aivan äärimmäistä paskapuhetta, "osittaiset pedofiilihaaveet" "alistaa olemaan pikkutyttöjä", höpö höpö. Jos kerran joutuisit nuolemaan kyseisen kuvan mukaista pillua, niin että oikeasti suu on täynnä karvoja, muuttaisit varmasti mieltäsi. Ja useimmat naiset kuitenkin toivovat miehiltä suuseksiä. Itse et ilmeisesti tämän inhottavan perverssin tavan harrastajiin kuulu.

Alapään karvojen ajelu tekee suuseksistä äärettömän paljon miellyttävämpää, niin naiselle kuin miehellekin. Kun haluan puhdistaa hammasvälini, menen vessaan käyttämään hammaslankaa, en naiseni alapäähän. Ja myös miehet trimmaavat karvoitustaan, itse harrastan tätä säännöllisesti, kassit karvattomiksi etc etc. Eikä ole tullut kuin kiitosta, eikä kukaan ole luullut pikkupojaksi... Itse preferoin pientä lyhyeksi trimmattua karvaviirua naisen alapäässä, täysin karvaton pimpsa on ehkä hieman alaston.

Kyllä miesystävän kanssa harrastetaan suuseksiä paljonkin. Ei valita karvojen irtoamisesta ja niiden menemisestä suuhun. Ei niitä sentään niin paljon irtoa. Se kuuluu asiaan. Minusta on tosi kiihottavaa kun karvat kostuvat miehen syljestä ja omista eritteistä.
        En halunnut loukata tai ärsyttää ketään. Kerroin vain oman mielipiteeni asiasta.
        Voikaa hyvin karvaisina tai krvattomina!

• ee saatana

Elä ukko kehtaa puhua paskaa

• Pion

Harvemmin sitä kehtaa mennä kommentoimaan naispuolisen ulkonäköä näin suoraan, mutta pitää kyllä todeta että on varsin puoltaantyöntävän näköinen yksilö.

• zzimp

... ettei totuus unohtuisi. Tämä nainen ON todella kaunis, myös kasvoiltaan...
      Mikä luonnollisuus, mikä ihanuus!!!

• zzimp

• libraman69

• joulupukki

Loistava ja erittäin luonnollinen kuva kauniista
      ja
      nuoresta naisesta

• mies

mietin että kukahan, muistutti bin Ladenia, kunnes klikkasi kuvan isommaksi.

• matti

I don t beleve ths foto urs.ihana sulla.olen turkilainen komie mies.haluatko see minun kuva .minun iso ja kova.vasta mua.matti

• Tane

Just niin... ihan realistinen kuva, hyvä... Ei pitäs tuosta kenenkään loukkaantua taipulttia ottaa...

• karvattomien puolesta

makusa kullakin, sanoi koira ku muniaan nuoli...

• Anonyymi

Mun pimpistä tuntuu huonolta kun pussaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5379
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe