mies humalassa

vaimo

Miehelläni on tapana juhlia kavereidensa kanssa nauttimalla runsaasti alkoholia. Yöllä hän sitten toikkaroi hirveässä humalassa kotiin (ei tahdo pystyssä pysyä). Välillä meillä syntyy hirveä riita mieheni palaatessa ryyppyillasta kotiin. Olen jopa harkinnut avioeroa. Haluaisin tietää miten muut vaimot ja tyttöystävät kestävät miehen silloin tällöin tapahtuvaa juomista. Pitäisikö vaan teeskennellä nukkuvaa miehen palatessa kotiin keskellä yötä, jottei syntyisi riitaa. Vai miten asia pitäisi hoidella? Käytän itsekin joskus alkoholia ollessamme yhdessä ulkona, mutta miehen ryyppyiltoja kavereiden kanssa on vaikea kestää.

5

1795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

      Onko tämä toikkarointi päivittäistä, viikottaista vai harvemmin tapahtuvaa? Itse olen sitä mieltä, ettei varmaan kukaan (perheellinen ainakaan) jaksa viikottain tapahtuvaa rellestämistä -ei kovin hyvä esimerkki lapsillekaan. Mutta jos mies käy nyt kerran, (pari) kuukaudessa eikä kotiintulot venähtele pitkästi seuraavalle aamulle niin antaahan miehen käydä. Miehet ovat sellaisia 'laumaeläimiä' että täytyyhän niitten päästä rilluttelemaan ja eroon niistä kotiympyröistä. Ei siinä pahaa ole jos toiseen voi luottaa ettei yhteisiä sääntöjä rikota ja että keskinäiset asiat yleensäkin sujuu ongelmitta noin muuten.

      Eikä siitäkään minun mielestä kannata stressata turhia, että mitä se oma mies siellä poikien kanssa touhuaa. Kyllähän sen nyt jokainen tietää, että miehet kattelevat naisia siinä ku naiset miehiäki. Kyllähän jokaisella on silmät päässä ja hormonit elimistössä. Täytyy vain pitää se suhde siihen omaan mieheen sillä mallilla ettei toisella ole 'syytä' (hieman väärä sanavalinta mutten tässä muutakaan väsyneenä keksi...) mennä siitä kattelusta ja mahdollisesta tanssahtelusta pitemmälle. Mutta jokaisessa suhteessa on omat rajansa. Puhukaa keskenänne niin kyllä ne asiat yleensä selkiintyy. Mutta siitä minä olen varma, ettei naputtamalla ja huutamalla mitään hyvää aikaan saa. Taatusti se mies sitten kaipaa enemmän niitä perskännin vetäsyjä jos tuntee ettei kotona saa 'olla oma itsensä' ja saa tuntea olevansa vain ahtaalla.

      • w-mies

        Lyhyesti ja ytimekkäästi. Mainio puheenvuoro, nimimerkki naiselta!


    • ardge

      Sama on meilläkin.Joskus inhottaa oikein,mutta miehen mielestä hällä muka oikeus...Onneks on kanssa sisaria

    • tyttöystävä

      Mä oon just sellanen että jos mun poikakaveri on tullut yöllä kotiin tai vasta seuraavana aamuna niin olen aivan helvetin raivona sille koko päivän´ja kertonut etten mä loppu elämää tollasta kännääjää ala kattoon joka kulijailee yksikseen paareissa.No enpä mä usko että siitä huutamisesta ole edes mitään apua.Ollaan oltu yli 3vuotta yhessä niin no eipä se ole käynyt kuin n.4kertaa yksin juhlimassa mutta sehän siinä just inhottavinta kun se on joka kerralla lähteny multa vähän niinku salassa mitään kertomatta,vaikka kyllä heti aavistan jos puhelimeen ei vastata.No olen sille mun poikakaverille tehny selväksi että se on aivan varma kun sekin lähtee jonnekki meneen niin lähden minäki kavereiden kans.
      Ollaan me sitten aina kuiteskin sovittu riidat ja nyt ollan aina kulettu yhessä.
      Tietenki pitäs osata luottaa toisiin niin että vois käydä välillä yksinkin juhlimassa.
      Pakko kuiteski sanoa ettei tämä mun miehenikään kyllä oikein tykkäis jos kävisin yksin paarissa jota en olevielä kertaakaan päässyt toteuttamaan.
      Ymmärrän kyllä jos niitä sunkin miehesi ryyppyiltoja on vaikea ymmärtää.Toivottavasti se sun miehesi reissut on kuiteski kohtuullista ettei se toistuisi joka viikko eihän sellaista kestäisi kukaan pitemmän päälle tai en ainaskaan minä olisin ihan hermoraunio.
      Mulla on kuiteski sellanen periaate jos yhessä meinaa olla niin ei sitä kovin ruukata yksin kulkea.

      • kopiovastaava

        Että oikein neljä kertaa kolmen vuoden aikana käynyt yksin dokailemassa! Kerrassaan pöyristyttävää. Eron paikkahan tuo. Ehkä hän ei uskalla kertoa etukäteen että on menossa dokaamaan kun räpätys alkaisi välittömästi.
        Itse käyn useimmiten neljä kertaa kuukaudessa poikain kanssa liikenteessä. Tyttöystävä saa kanssa mennä kavereineen ulos silloin kun siltä tuntuu. Hyvin tullaan toimeen aina vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe