totuus

25.09.2002

Kerro totuus ,jooko ,hyvää joulua

30

4271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

      tuttu päivämäärä, jos olet hän niin oikeasti tykkäsin sinusta tosi paljon. En ole vihainen sinulle enää, en ole ollut aikoihin. Hyvää joulua sinullekin!

    • 25.9.2002

      Mutta...minä en koskaan lakannut tykkäämästä,no ehkä tämä oli taas kerran opetus minulle....Hyvää Uutta vuotta Sinulle..

      • ,,,,,

        lakannut tykkäämästä.Hyvää ja onnellista uutta vuotta sinullekin!


      • 25.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        lakannut tykkäämästä.Hyvää ja onnellista uutta vuotta sinullekin!

        Kyllä nyt itkettää ....Kerro....


      • ,,,,,
        25.9.2002 kirjoitti:

        Kyllä nyt itkettää ....Kerro....

        haluat tietää? Sehän oli aika dramaattista silloin..tuskaa ja kyyneleitä.


      • 25.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        haluat tietää? Sehän oli aika dramaattista silloin..tuskaa ja kyyneleitä.

        Olen aivan hämmentynyt,minä ainakin sain uutta ja ihanaa elämääni ja tehtyäni ratkaisuni,,entä sinä??
        Ei tällaista satu ellei ole tarkoitettu,mutta voithan aina soittaa minulle ,jos nimittäin haluat,


      • ,,,,,
        25.9.2002 kirjoitti:

        Olen aivan hämmentynyt,minä ainakin sain uutta ja ihanaa elämääni ja tehtyäni ratkaisuni,,entä sinä??
        Ei tällaista satu ellei ole tarkoitettu,mutta voithan aina soittaa minulle ,jos nimittäin haluat,

        varma, et oletko hän..joten en uskalla soittaa..


      • 25.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        varma, et oletko hän..joten en uskalla soittaa..

        Mutta jos intuitiosi sanoo että olen niin voit soittaa,täällä minä olen yksikseni lopullinen ratkaisu tulee noin kolmen viikon kuluttua,mutta... soitellaan jooko?


      • ,,,,,
        25.9.2002 kirjoitti:

        Mutta jos intuitiosi sanoo että olen niin voit soittaa,täällä minä olen yksikseni lopullinen ratkaisu tulee noin kolmen viikon kuluttua,mutta... soitellaan jooko?

        ratkaisu tulee kolmen viikon kuluttua? Voithan sinäkin laittaa mulle tekstarin:)


      • 25.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        ratkaisu tulee kolmen viikon kuluttua? Voithan sinäkin laittaa mulle tekstarin:)

        Siis ratkaisu joka poistaa lopullisesti suhteeni entiseen .....tai jos sinä kuitenkin laitat sen tekstarin..olen niitä laittanut sinulle niinpaljon etten enää...kehtaa,,,,,joko tiedät kuka,,,siis,,,,,:)))


      • ,,,,,
        25.9.2002 kirjoitti:

        Siis ratkaisu joka poistaa lopullisesti suhteeni entiseen .....tai jos sinä kuitenkin laitat sen tekstarin..olen niitä laittanut sinulle niinpaljon etten enää...kehtaa,,,,,joko tiedät kuka,,,siis,,,,,:)))

        et varmaan ole hän..sillä en ole saanut häneltä aikoihin viestejä..


      • ......
        ,,,,, kirjoitti:

        et varmaan ole hän..sillä en ole saanut häneltä aikoihin viestejä..

        Se olen minä..
        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta sinulle.
        En koskaan unohda, muistelen usein meitä.


      • ,,,,,
        ...... kirjoitti:

        Se olen minä..
        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta sinulle.
        En koskaan unohda, muistelen usein meitä.

        hyvää uutta vuotta sit sullekin.. =)


      • 26.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        hyvää uutta vuotta sit sullekin.. =)

        Niin mitä toi tarkoitti???


      • 25.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        hyvää uutta vuotta sit sullekin.. =)

        Niin särjit sydämeni mutta ei muuta kuin tuulta purjeisiin vai mitä?


      • ,,,,,
        25.9.2002 kirjoitti:

        Niin särjit sydämeni mutta ei muuta kuin tuulta purjeisiin vai mitä?

        te olette ...... ja 25.9.2002 ja 26.9.2002. Sanoisitte nimet ja iät...ja mikä mun nimi pitäis olla sitten=)


      • 25.08
        25.9.2002 kirjoitti:

        Niin särjit sydämeni mutta ei muuta kuin tuulta purjeisiin vai mitä?

        Luin viestit läpi...onko oikea päivämäärä 25.08? Jos se on elokuuta niin sit tiedän....


      • ,,,,,
        25.08 kirjoitti:

        Luin viestit läpi...onko oikea päivämäärä 25.08? Jos se on elokuuta niin sit tiedän....

        sillon tapahtu ja missä oltiin!!??


      • 25.9.2002
        25.08 kirjoitti:

        Luin viestit läpi...onko oikea päivämäärä 25.08? Jos se on elokuuta niin sit tiedän....

        Päivämäärä 25.9.2002 hotelli lähellä Helsinkiä


      • ,,,,,
        25.9.2002 kirjoitti:

        Päivämäärä 25.9.2002 hotelli lähellä Helsinkiä

        en ole hän, ketä tarkoitat..


      • Totuus
        ,,,,, kirjoitti:

        en ole hän, ketä tarkoitat..

        Kyllä pidin sinusta erittäin paljon. Harmi vain että sinun piti lähteä töihin emmekä ole oikein muissa olosuhteissa törmänneetkään sen jälkeen. Kiinnostaisi kyllä - olet erittäin kaunis.


      • 25.9.2002
        Totuus kirjoitti:

        Kyllä pidin sinusta erittäin paljon. Harmi vain että sinun piti lähteä töihin emmekä ole oikein muissa olosuhteissa törmänneetkään sen jälkeen. Kiinnostaisi kyllä - olet erittäin kaunis.

        Olenkohan nyt oikea henkilö:)))Tää menee kyllä nyt yli mun hilseeni:))


    • Homekorva

      että mä en muista koko päivämäärästä yhtään mitään.

      sori, ei tainnut olla mulle tää totuustehtävä...;)

    • Totuus

      Sehän riippuu ihan siitä kuka olet :)

      • .............

        ketä haluaisit minun olevan...?


      • 25.92002
        ............. kirjoitti:

        ketä haluaisit minun olevan...?

        Minkä näköinen olen??


      • ,,,,,
        25.92002 kirjoitti:

        Minkä näköinen olen??

        uutta vuotta! Kertokaa niiden ihmisten nimet, ketä tarkoitatte kumpikin..niin eiköhän sillä jotain selviä=)


      • 25.9.2002
        ,,,,, kirjoitti:

        uutta vuotta! Kertokaa niiden ihmisten nimet, ketä tarkoitatte kumpikin..niin eiköhän sillä jotain selviä=)

        Minusta tuntuu että oikeilla jäljillä olemme,tuli vaan mieleeni tuosta "mieleeni jäit":))


    • totuuteni

      Olen oikeasti syntynyt 25.09. :)

    • Kaipaava

      Tässä totuus; En ole unohtanut ensimmäistä poikaystävääni vieläkään vaikka seurustelen toisen kanssa ja lapsiakin on! Rakastan x:ni edellen syvästi mutta tunteet on kätkettävä.Rakastan myös nykyistä miestäni mutta jokin vaan uupuu...Kaitpa se on näin että se ketä ei omaksi saa,sitä loppuelämänsä rakastaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3949
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      59
      1513
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      273
      1278
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1064
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      305
      1046
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      982
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      953
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      929
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      914
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      904
    Aihe