totuus vai tehtävä???
mun avomies ei halunnu viettää joulupäivää mun kanssa ja lähti kavereidensa luo jo päivällä. sit se sano jäävänsä sinne juopotteleen ja että tulee vasta huomenna... mitä teen, kärsin yksinäisyydestä vai soitan sille että tulis kotiin??
hjelp
6
633
Vastaukset
- totuus
eroa
- Patzi
Naismainen nalkutus yleensä luulis tepsivän siihen....
- mieshki
se vain petas alibin
että pääs vieraisiin kiksauttaa
pistä kuulustelu pääälle - naapurin rva
totuus.
Haluatkohan edes kuulla sitä.
taitaa avomies tulla taaskin vaan käymään kotona.
todennäköisesti kärsit yksinäisyydestä. - petetty
samat oireet kun mun puolisolla oli aikoinaan. Ole valmis kuulemaan totuus ja kaiva se siltä ja vaadit selitystä ei tule sano vaan ny riittää et mulle riittää.
- maria
soita sille ja pyydä kotiin ja kun se tulee kotiin kaiva totuus esille kysy oliko se todella kavereidensa luona vai jonkun toisen..ole tiukkana asiassa älä anna periksi vaan kysy kaikki mitä on kysyttävää jos ei mies vastaa niin ota ero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162