Äidille...

päivänsäde

Anteeksi Äiti, että sinulla on tällainen tytär. Niin paljon olen sinulle huolia ja murheita aiheuttanut, ihan kuin sinulla ei olisi niitä jo omasta takaa. Olen yrittänyt muuttua, mutta aina tulee jotakin, kerta kerran jälkeen, jolla taas pahoitan mielesi, tahtomatta sinua satuttaa. Tälläkin hetkellä kannan suurta salaisuutta, jota en voi ikimaailmassa sinulle kertoa, mutta tiedän, se hetki vielä tulee, että saat sen tietää, tavalla tai toisella. Mitä voin tehdä? Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ja muut siinä sivussa. Sanoit jouluna, että kaikki lapsesi ovat sinulle pettymyksiä. Että mitä me olemme koskaan tehneet vanhempiemme hyväksi. Tiedämme sen, emme kai mitään. Mutta mitä meidän olisi pitänyt tehdä? Olet aina niin kova ja et puhu mitä sisälläsi on, en tiedä..
Eilen löit luurin korvaan, riitelimme taas, niinkuin nykyään melkein aina. Sinulla on ollut todella vaikea syksy ja talvi, ja minulla taas huono omatunto kaikesta, salaisuudesta ja siitä etten ole tehnyt mitään hyväksesi. Ei ole ihme, että riitoja syntyy. Anteeksi en voi sinulta suoraan pyytää, koska aina kun olen niin tehnyt, toteat: sääli on sairautta. Mutta eihän anteeksipyyntö ole sääliä?
Toivon, että tuleva vuosi on meillä molemmilla onnellisempi, ja että välimme paranisivat, edes niin, että voisimme viettää edes joulua riitelemättä ja itkemättä, kuten tänä jouluna kävi.
Miten meidän välit tällaiseksi meni? Muistatko kuinka tapasimme kertoa toisillemme kaiken, nauroimme ja vitsailimme yhdessä, kävimme yhdessä ostoksilla, siiderillä, syömässä.. pidimme leffailtoja..
Tahdon tuon ajan takaisin, sillä elämäni on todella tyhjää ilman sinua, äiti.

Rakkaudella: Tyttäresi.

1

469

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks äiti

Jos äitisi näkisi tämän kirjeen....ehkä hän paremmin ymmärtäisi sinua.....itse tyttäreni kanssa läpikäyneenä tietynlaisen koulun....olen tällä hetkellä hänestä niin ylpeä...vaikka hän vieläkin opettelee elämän koulua ja tulee eteen karikoita joista täytyy selvitä....toivon voivani olla edes murto-osan niissä mukana....Sinulle voimia jatkaa ja äidillesi myös....puhumalla ja taas puhumalla moni asia kuitenkin selviää....hyvää vuodenvaihdetta.....))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      42
      895
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      865
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      17
      819
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      51
      754
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      681
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      549
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      505
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      485
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      439
    Aihe