Tarjotaan hevonen ylläpitoon

Tarvitsee kipeästi

Hei!
Mulla on 4 vuotias lv-tamma. Sain tietää että olen raskaana ja koska olen kauhean nuori en halua ottaa riskejä, eli en voi kauheasti ratsastaa =( Tamma hieno luonteeltaan, kiltti mutta silti nuori, eli ratsastajaksi haluaisin mieluummin aikuisen ihmisen, jolla olisi kykyä hevosta samalla kouluttaa. Sinulta en ota mitään hintaa mutta en myöskään itse maksaisi mitään vaan saisit hevosen täysylläpitoa vastaan pitkäksikin aikaa. Asialla kiire. Hevonen asustaa nyt Vihdissä ja haluaisin hevosen mahd. lähelle jotta voisin seurata sen kehitystä =) Otathan yhteyttä mahdollisimman pian!

9

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Moi!
      Mikset pidä heppaa kotonasi ja anna siellä käydä ratsastamassa?Ja ainahan on tenavia jotka haluavat hoitaa hevosta.Näin saisit olla pollen lähellä kokoajan.

      • Tarvitsee kipeästi

        Heippa.
        Hevonen ei nytkään kotona vaan vuokratallissa ja koska en siitä omistajasta pidä, haluan sen sieltä pois ja ikävä sanoa näin, mutaa helpointa olisi kun joku muu sen hoitaisi täysin edes raskauden ajan. Stressiä kun ei saisi olla yhtään ja ratsastaakaan ei saisi, voi nimittäin istukka irrota ja siinä ei mene ainoastaan lapsi vaan minä myös. Kuulostaa erittäin tylyltä mutta asia on nyt näin.


    • Lex

      Oletko jo laittanut ilmoituksen Hevosnetti.com:iin ( http://www.hevosnetti.com )? Jos et, niin kannattaa laittaa, on suuremmat mahdollisuudet löytää vuokraaja. :)

      • Tarvitsee kipeästi

        Hevonen asustaa Vihdin Selissä. Tarvitsen sille siis vuokraajan joka sitä samalla kouluttaisi. Itseni on pakko lopettaa hevostelu heti ja ikävältä näyttää kun ei meinaa paikkaa löytyä.
        En ole vielä ilmoitusta hevosnettiin laittanut mutta menen heti laittamaan.


    • Yksi,kaksi

      Hei! Oon ollu heppojen paris 6v ja kyselisin missä hepo asustaa.. Mutta jos hepo on kaukana niin en voi vuokarata...=(

    • tytöt ypäjältä

      Olemme kaksi ypäjällä opiskelevaan tyttö joiden iät 16v ja 18v.Olemme kiinnostuneet tästä lv:stä harrastekäyttöön ja kevyeen kisaamiseen (opistolla pyörii joka keskiviikko keskiviikko kisat joka toinen keskiviikko on koulu- ja joka toinen keskiviikko estekisat.) olisimme halukkaita osallistumaan välillä jompiin kumpiin kisoihin ja ratsastuskokemusta löytyy 16v tytöltä sen 12v ja kaikenlaisten hevosten kanssa on tullut toimittua ihan pienistä varsoista siitosoreihin.
      18v tytöltä löytyy noin 12v ratsastuskokemusta myös ja ollut ylläpidossa ennenkin hevosia ja ollut mukana nuorten hevosten kouluttamisessa kuten myös 16v:kin
      18v ollut ihan ensimmäisiä kertoja satulassa kun hevosta on alettu kouluttaa ja 16v sitten ollut myöhemmässä koulutuksessa mukana ja kouluttanut itsekkin muutamaa hevosta ratsuksi ja ollut mukana ravurin ratsukoulutuksessa.ajo- sekä ratsastuskokemusta löytyy kummaltakin runsaasti

      • mennyttä kalua..

        ette sitte kattoneet millon ilmotus on jätetty.... :)


    • Anonyymi

      Hei 😊 mulla ois tarjota ylläpito kotia hevoselle

      • Anonyymi

        huomasitko että ilmoitus on jätetty vuonna 2004


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe