Tyttöystävälle ensimmäinen orgasmi aktissa

Tänään

Nykyinen tyttöystäväni ei ole saanut aikaisemmin yhdynnässä orgasmia, vaikka pitkät esileikit ja kaikkea jo kokeillut, olisko jollakin antaa hyvää neuvoa kikseihin?
Kiitos jo etukäteen!

17

11211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Nuolet tyttöystäväsi mirrin antaumuksella... välillä klitorista imien... välillä hellästi, välillä rajummin.... imet niin kauan että laukeaa...samalla voit vähän sormilla työnnellä
      mutta nuole antaumuksella... Orgasmi tulee varmasti...:)) Nim. merkillä kokemusta on...

• Taina

Eivät läheskään kaikki naiset halua että jalkoväliä nuollaan, ainakaan ihan suhteen alussa.
        Itse en moisesta tykkää, vaan orgasmi on opeteltava saamaan pelkällä rakastelulla, mikä on kyllä mahdollista kunhan asiaan "paneudutaan" oikein antaumuksella;)

• anna

ei nuolemisessa ole kerrassaan mitään pahaa ja takuusti saa sillä orgasmin. Minä en muuten oikeastaan saakaan, en ainakaan pelkästään normaalilla "pumppaamisella".
        Muista olla hellä ja myös raju, tarvittaessa. Kuuntele...tunnustele mitä naisesi haluaa. Voin taata, että kohta on tytön selkä kaarella ja kädet vispaavat......
        Muuten sen jälkeen vasta rakastelu tuntuukin hyvältä, kun on paikat hellinä orkun jälkeen.
        Toivotan onnea !

• Tuija
        anna kirjoitti:

ei nuolemisessa ole kerrassaan mitään pahaa ja takuusti saa sillä orgasmin. Minä en muuten oikeastaan saakaan, en ainakaan pelkästään normaalilla "pumppaamisella".
        Muista olla hellä ja myös raju, tarvittaessa. Kuuntele...tunnustele mitä naisesi haluaa. Voin taata, että kohta on tytön selkä kaarella ja kädet vispaavat......
        Muuten sen jälkeen vasta rakastelu tuntuukin hyvältä, kun on paikat hellinä orkun jälkeen.
        Toivotan onnea !

Minun mielestäni on kamalan tuntuista, jos mies alkaa vielä jyystämään kun olen jo saanut!
        Siinä on paikat jo niin turvoksissa, että täytyy saada levätä hetki ja sitten vasta voi jatkaa.
        Ja en minä ainakaan saa "taatusti" nuolemalla, vain joskus harvoin..
        Helpoiten saan ihan normaalilla rakastelulla ja vielä lähetyssaarnaajassa, että kai olen sitten todella kummajainen!?

• Kokenut
        Tuija kirjoitti:

Minun mielestäni on kamalan tuntuista, jos mies alkaa vielä jyystämään kun olen jo saanut!
        Siinä on paikat jo niin turvoksissa, että täytyy saada levätä hetki ja sitten vasta voi jatkaa.
        Ja en minä ainakaan saa "taatusti" nuolemalla, vain joskus harvoin..
        Helpoiten saan ihan normaalilla rakastelulla ja vielä lähetyssaarnaajassa, että kai olen sitten todella kummajainen!?

Kyllä nimenomaan sisääntulo on ihaninta silloin kun on jo saanut orkut, ja sehä tulee kun mies nuolee. Nimenomaan lipsuttaa kielellä, siis ei ime. No sitten kun on todellakin aivan turvoksissä häpyhuulet niin se on aivan taivaallista kun penis liukuu sisään - siinä alkaa ihan automaattisesti emätin pumppaamaan ja sykkimään. Se ei ole enää varsinainen orgasmi mutta sellainen jännä pumppausliike.

• Tuija
        Kokenut kirjoitti:

Kyllä nimenomaan sisääntulo on ihaninta silloin kun on jo saanut orkut, ja sehä tulee kun mies nuolee. Nimenomaan lipsuttaa kielellä, siis ei ime. No sitten kun on todellakin aivan turvoksissä häpyhuulet niin se on aivan taivaallista kun penis liukuu sisään - siinä alkaa ihan automaattisesti emätin pumppaamaan ja sykkimään. Se ei ole enää varsinainen orgasmi mutta sellainen jännä pumppausliike.

No minulla vaan tuntuu ihan eriltä. Tarkoitin että olen sisältä jotenkin niin turvoksissa, että tuntuu jotenkin "ahtaalta" kun mies änkee sisään, vaikka miehestä se varmaan onkin loistavaa.. Itse en vain henk. koht.tykkää!

• KoS
        Tuija kirjoitti:

No minulla vaan tuntuu ihan eriltä. Tarkoitin että olen sisältä jotenkin niin turvoksissa, että tuntuu jotenkin "ahtaalta" kun mies änkee sisään, vaikka miehestä se varmaan onkin loistavaa.. Itse en vain henk. koht.tykkää!

Kun julistetaan kaikille ainoaksi ratkaisuksi juuri sitä mikä toimii kyseiselle yksilölle. Jos sitten joku innokas ja kokematon miehenalku sitten näitä lukee ja opettelee, hän on takuulla ihmeissään kun "varmat" niksit eivät toiminetkaan sittenkään. Sama luonnollisesti pätee toisinpäinkin.

• mammaspojke
        anna kirjoitti:

Toivotan onnea !

aika kaikki ole samaa kaikille.

Olen huomannut että jos minä en tunne naisia/naistani niin ei kyllä neiset/nainen itsekään.

JA SE ON MAHTAVAA!
        (on se toki osaltaan "vaativaakin" mutta kukas parisuhdetta ois helpoksi väittänyt)

Joskus mussutus on in. Joskus b-rapun kiusaaminen on in. Joskus vaan pitää panna. Joskus orkun jälkeen ei saa enään koskea, joskus saa. jne.

Lähetyssaarnaajaa tulee harrastettua ihan vain pervouden vuoksi, tosi pervoa????

• mammaspojke
        KoS kirjoitti:

Kun julistetaan kaikille ainoaksi ratkaisuksi juuri sitä mikä toimii kyseiselle yksilölle. Jos sitten joku innokas ja kokematon miehenalku sitten näitä lukee ja opettelee, hän on takuulla ihmeissään kun "varmat" niksit eivät toiminetkaan sittenkään. Sama luonnollisesti pätee toisinpäinkin.

Siis sen lehden niksit on vaarallisia.

nimim. entinen vääräoppinen

• noo

Minkä ikäinen se sun tyttöystävä on ja onko ollut suhteessa aikaisemmin jossa on seksiä harrastettu?

• Tänäänkin

Ikää 24, olen muutaman vuoden vanhempi. Itse tässä hieman niksejä todellakin kaipaan, kun kaikki aikaisemmat naisystäväni ovat kanssani orgasmin kokeneet, monella eri tavalla, tämä vain nyt tuottaa pikkasen ongelmia orgasmin suhteen. Se kyllä onnistuuu nuollen, sormin hyväilemällä jne, mutta yhdynnässä ei.

Jatkan harjoituksia....kiitos vastauksistanne!

• Zara
        Tänäänkin kirjoitti:

Ikää 24, olen muutaman vuoden vanhempi. Itse tässä hieman niksejä todellakin kaipaan, kun kaikki aikaisemmat naisystäväni ovat kanssani orgasmin kokeneet, monella eri tavalla, tämä vain nyt tuottaa pikkasen ongelmia orgasmin suhteen. Se kyllä onnistuuu nuollen, sormin hyväilemällä jne, mutta yhdynnässä ei.

Ootte saattanu tätä jo kokeillakin mut itestäni parasta on kun ensin saa esileikissä orgasmin ja sitten lähetyssaarnaajassa mieheni kiihottaa klitorista. Nyt on lantionpohjalihakset treenautunu ja saan joskus orgasmin ilman kosketteluakin. Toivottavasti näistä on apua :)

• mammaspojke
        Tänäänkin kirjoitti:

ainakin meillä on harvinaista että hän saa pelkällä penis-emätin hinkkauksella ... no joskus jos saa niin saakoon ...

Yleensä tarttee tehdä muutakin, esim hyväillä edestä, mutta monet muutkin jutut on toimineet, mitä suuresti aina kummastelen, ja se antaa tsemppiä keksiä ja kokeilla taas jotain uutta/hassua/rivoa jne.

• vielä kokeneempi

Takuuvarmasti tiedän sanoa, että mitään takuuvarmaa konstia ei olekkaan!
      Minulla on sen verran paljon kokemusta naisista, että tiedän tuon asian varmasti.
      Orgasmin saaminen on niin monesta asiasta kiinni, että sitä pitää oikein yhdessä harjoitella ja opetella. Siinä on nimenomaan se keskustelu ja opettelu tärkeää ja molemmin puoleinen avoimuus ja luottamus avainsana.

• Nautiskelija

Toisen tunteminen, täydellinen luot-
        tamus ja myös itseensä luottaminen
        on onnistuneen sexielämän edellytys.

• M26
        Nautiskelija kirjoitti:

Toisen tunteminen, täydellinen luot-
        tamus ja myös itseensä luottaminen
        on onnistuneen sexielämän edellytys.

1. Älä kiirehdi
        2. Tee selväksi että tyttösi on seksikäs ja haluat häntä
        3. Muista esileikki
        4. Anna naisen liikkua haluamallaan tavalla, miten tuntuu hyvältä, älä jumputa koko ajan!
        5. Odota...
        6. Odota vielä..kestä..
        7. Nyt tulee.......

• mammaspojke

Mitäs kantsis yrittää...

Naisellani 99% varmuudella menee aina isosta orkusta paikka niin helläksi (ja turvoksiin & tiukaksi) ettei minulla ole sinne mitään asiaa vähään aikaan ... ja sitten hän nukahtaa.

Muutoin se on ihan ok, mutta etenkin joskus kun ei itse kerkiä saada niin ois kiva jatkaa jotenkin.

About kolme kertaa 10 vuoden aikana pystyttiin jatkamaan miltei non-stop meiniggillä kahteen orkkuun mutta siinäpä se.

Mitkä ois hyvät niksi saada enemmän noita mukavia monen orkun tilaisuuksia ja kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe