K:lle

J....

Turhaa kai täällä pyytelen anteeksi, et tätä kuitenkaan näe...

Anteeksi että annoin sinun elää haavemaailmassa.
En uskaltanut niitä särkeäkään.


Silti...Jäät sydämeeni.

10

2671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K...

      Kerro vähän enemmän ketä tarkoitat...

    • S..

      Mahdollisesti minulle, olen jollakin lailla odottanut yhteydenottoa?

      Ei sinulla ole anteeksipyydettävää, haavemaailmani on ollut kaunis sinun ansiostasi. Kiitos siitä:) Toivon että tapaisimme vielä?

      • S..

        Minullahan on kuitenkin asiat hyvin kun vertaa täällä näihin moniin juttuihin, kaikesta huolimatta.:) Haikeus, ei se ole vielä murtunut, muistellen P:lla ja K:llä.


    • K....

      Jos olet hän joka särki pilvilinnani, jonka rakensi pyytämällä kaiken mutta kuitenkaan antamatta mitään..

      Minä haluaisin vieläkin sen, mutta sä olet päättänyt olla antamatta mitään. Miksi?!

      • J...

        sukunimesi ensimmäinne kirjain jotta tunnistaisin, pliis.


      • K.... H
        J... kirjoitti:

        sukunimesi ensimmäinne kirjain jotta tunnistaisin, pliis.

        Jos et tunnistanut mua tuosta viestistäni niin tuskin olet ketä tarkoitan. En usko että hän täällä netissä muutenkaan pyörii.


      • Moi K
        K.... H kirjoitti:

        Jos et tunnistanut mua tuosta viestistäni niin tuskin olet ketä tarkoitan. En usko että hän täällä netissä muutenkaan pyörii.

        Halusin kai antaa kaiken mutta en voinut.


    • Se oikea K

      Heips hunis.
      Kiitos tästä viestistä ja muustakin yhteydenpidosta. Kirjoitin kisulle juuri kirjeen. ehkä tästä tunnistat minut. Etsin tämän osion kun mailissa mainitsit.
      Ja feikeille sen verran että ei kannata enää yrittää, tää on mun juttu.

      • Se oikea K

        Hei vielä.
        Paljon on jo tässä välillä ehditty sanoa mutta kun olit avannut tänne ketjun niin en malta olla käyttämättä tätäkin mahdollisuutta. Samalla joku muukin saa lukea.

        Paljon ehti tapahtua aika lyhyessä ajassa. Suunnitelmia, toiveita, haaveita, tunteita. Jotain tapahtui tai sitten kaikki ei ollutkaan niin kuin piti, en tiedä vieläkään varmasti. Sen tiedän ainoastaan varmasti että se mitä koin ja tunsin oli todellista ja sen sinäkin tiedät. Se oli sarja hetkiä jotka eivät unohdu koskaan, eivät varmaan sinultakaan. Ehkä on tarkoitettu että se meni näin ja koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo. Ehkä tiemme vielä kohtaavat.

        Kuten tiedät, olen syvästi tunteva skorpioni ja olen kokenut varsin voimakkaita tunteita tämän asian tiimoilta. Sekä huikaisevia onnen tunteita ja sitten taas syviä syövereitä. Niiden kanssa pitää tulla toimeen ja onneksi pahin myllerrys on jo tasoittunut.
        Kiitos niistä hyvistä hetkistä, ne ja sinä jäävät sydämeeni enkä ole katkera enkä vihainen. Olet mielessäni herttainen ja ihana "hunis" edelleen.

        Lähetin sinulle aiemmin mailissa kirjoitamani runon (tai useammankin). Sen yhden sanoit tallettaneesi ja hyvä niin. Laitan se toisen tähän muidenkin nähtäväksi koska ei siinä ole mitään häpeämistä. Kirjoita kun ehdit.
        -----------------------------------------------------

        Tarvitsin paljon, annoin paljon.
        Annoin kaiken mitä löytyi
        ja enemmän
        Annoin sisimpäni ja avaimen sinne
        mihin ei muuten pääse.
        Paljonko se on?
        Se on niin paljon
        että sitä ei voi mitata,
        eikä arvioida, ei laskea

        Jos antaa paljon, voi myös saada jotain.
        Rakkautta, hellyyttä, huolenpitoa.
        Tunnetta jota kaipaa,
        läheisyyttä jota arvostaa.
        Luottamusta ja uskoa
        itseensä ja toiseen.
        Henkistä kasvua ja voimaa

        Kaikella on kuitenkin hintansa
        ja ilman panoksia ei voi mitään saada
        Pelissä ei jaeta pisteitä eikä voittajia ole.
        Palkintona on sielun haavat ja suloiset muistot,
        jotka pysyvät ja antavat meille uuden piirteen
        ja muokkaavat meitä
        ehkä paremmiksi ja vahvemmiksi ihmisiksi
        -------------------------------------------------------------------------------

        -K


      • J....
        Se oikea K kirjoitti:

        Hei vielä.
        Paljon on jo tässä välillä ehditty sanoa mutta kun olit avannut tänne ketjun niin en malta olla käyttämättä tätäkin mahdollisuutta. Samalla joku muukin saa lukea.

        Paljon ehti tapahtua aika lyhyessä ajassa. Suunnitelmia, toiveita, haaveita, tunteita. Jotain tapahtui tai sitten kaikki ei ollutkaan niin kuin piti, en tiedä vieläkään varmasti. Sen tiedän ainoastaan varmasti että se mitä koin ja tunsin oli todellista ja sen sinäkin tiedät. Se oli sarja hetkiä jotka eivät unohdu koskaan, eivät varmaan sinultakaan. Ehkä on tarkoitettu että se meni näin ja koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo. Ehkä tiemme vielä kohtaavat.

        Kuten tiedät, olen syvästi tunteva skorpioni ja olen kokenut varsin voimakkaita tunteita tämän asian tiimoilta. Sekä huikaisevia onnen tunteita ja sitten taas syviä syövereitä. Niiden kanssa pitää tulla toimeen ja onneksi pahin myllerrys on jo tasoittunut.
        Kiitos niistä hyvistä hetkistä, ne ja sinä jäävät sydämeeni enkä ole katkera enkä vihainen. Olet mielessäni herttainen ja ihana "hunis" edelleen.

        Lähetin sinulle aiemmin mailissa kirjoitamani runon (tai useammankin). Sen yhden sanoit tallettaneesi ja hyvä niin. Laitan se toisen tähän muidenkin nähtäväksi koska ei siinä ole mitään häpeämistä. Kirjoita kun ehdit.
        -----------------------------------------------------

        Tarvitsin paljon, annoin paljon.
        Annoin kaiken mitä löytyi
        ja enemmän
        Annoin sisimpäni ja avaimen sinne
        mihin ei muuten pääse.
        Paljonko se on?
        Se on niin paljon
        että sitä ei voi mitata,
        eikä arvioida, ei laskea

        Jos antaa paljon, voi myös saada jotain.
        Rakkautta, hellyyttä, huolenpitoa.
        Tunnetta jota kaipaa,
        läheisyyttä jota arvostaa.
        Luottamusta ja uskoa
        itseensä ja toiseen.
        Henkistä kasvua ja voimaa

        Kaikella on kuitenkin hintansa
        ja ilman panoksia ei voi mitään saada
        Pelissä ei jaeta pisteitä eikä voittajia ole.
        Palkintona on sielun haavat ja suloiset muistot,
        jotka pysyvät ja antavat meille uuden piirteen
        ja muokkaavat meitä
        ehkä paremmiksi ja vahvemmiksi ihmisiksi
        -------------------------------------------------------------------------------

        -K

        Ihana kun vastasit ihana Kari. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe