K:lle

J....

Turhaa kai täällä pyytelen anteeksi, et tätä kuitenkaan näe...

Anteeksi että annoin sinun elää haavemaailmassa.
En uskaltanut niitä särkeäkään.


Silti...Jäät sydämeeni.

10

2595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K...

      Kerro vähän enemmän ketä tarkoitat...

    • S..

      Mahdollisesti minulle, olen jollakin lailla odottanut yhteydenottoa?

      Ei sinulla ole anteeksipyydettävää, haavemaailmani on ollut kaunis sinun ansiostasi. Kiitos siitä:) Toivon että tapaisimme vielä?

      • S..

        Minullahan on kuitenkin asiat hyvin kun vertaa täällä näihin moniin juttuihin, kaikesta huolimatta.:) Haikeus, ei se ole vielä murtunut, muistellen P:lla ja K:llä.


    • K....

      Jos olet hän joka särki pilvilinnani, jonka rakensi pyytämällä kaiken mutta kuitenkaan antamatta mitään..

      Minä haluaisin vieläkin sen, mutta sä olet päättänyt olla antamatta mitään. Miksi?!

      • J...

        sukunimesi ensimmäinne kirjain jotta tunnistaisin, pliis.


      • K.... H
        J... kirjoitti:

        sukunimesi ensimmäinne kirjain jotta tunnistaisin, pliis.

        Jos et tunnistanut mua tuosta viestistäni niin tuskin olet ketä tarkoitan. En usko että hän täällä netissä muutenkaan pyörii.


      • Moi K
        K.... H kirjoitti:

        Jos et tunnistanut mua tuosta viestistäni niin tuskin olet ketä tarkoitan. En usko että hän täällä netissä muutenkaan pyörii.

        Halusin kai antaa kaiken mutta en voinut.


    • Se oikea K

      Heips hunis.
      Kiitos tästä viestistä ja muustakin yhteydenpidosta. Kirjoitin kisulle juuri kirjeen. ehkä tästä tunnistat minut. Etsin tämän osion kun mailissa mainitsit.
      Ja feikeille sen verran että ei kannata enää yrittää, tää on mun juttu.

      • Se oikea K

        Hei vielä.
        Paljon on jo tässä välillä ehditty sanoa mutta kun olit avannut tänne ketjun niin en malta olla käyttämättä tätäkin mahdollisuutta. Samalla joku muukin saa lukea.

        Paljon ehti tapahtua aika lyhyessä ajassa. Suunnitelmia, toiveita, haaveita, tunteita. Jotain tapahtui tai sitten kaikki ei ollutkaan niin kuin piti, en tiedä vieläkään varmasti. Sen tiedän ainoastaan varmasti että se mitä koin ja tunsin oli todellista ja sen sinäkin tiedät. Se oli sarja hetkiä jotka eivät unohdu koskaan, eivät varmaan sinultakaan. Ehkä on tarkoitettu että se meni näin ja koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo. Ehkä tiemme vielä kohtaavat.

        Kuten tiedät, olen syvästi tunteva skorpioni ja olen kokenut varsin voimakkaita tunteita tämän asian tiimoilta. Sekä huikaisevia onnen tunteita ja sitten taas syviä syövereitä. Niiden kanssa pitää tulla toimeen ja onneksi pahin myllerrys on jo tasoittunut.
        Kiitos niistä hyvistä hetkistä, ne ja sinä jäävät sydämeeni enkä ole katkera enkä vihainen. Olet mielessäni herttainen ja ihana "hunis" edelleen.

        Lähetin sinulle aiemmin mailissa kirjoitamani runon (tai useammankin). Sen yhden sanoit tallettaneesi ja hyvä niin. Laitan se toisen tähän muidenkin nähtäväksi koska ei siinä ole mitään häpeämistä. Kirjoita kun ehdit.
        -----------------------------------------------------

        Tarvitsin paljon, annoin paljon.
        Annoin kaiken mitä löytyi
        ja enemmän
        Annoin sisimpäni ja avaimen sinne
        mihin ei muuten pääse.
        Paljonko se on?
        Se on niin paljon
        että sitä ei voi mitata,
        eikä arvioida, ei laskea

        Jos antaa paljon, voi myös saada jotain.
        Rakkautta, hellyyttä, huolenpitoa.
        Tunnetta jota kaipaa,
        läheisyyttä jota arvostaa.
        Luottamusta ja uskoa
        itseensä ja toiseen.
        Henkistä kasvua ja voimaa

        Kaikella on kuitenkin hintansa
        ja ilman panoksia ei voi mitään saada
        Pelissä ei jaeta pisteitä eikä voittajia ole.
        Palkintona on sielun haavat ja suloiset muistot,
        jotka pysyvät ja antavat meille uuden piirteen
        ja muokkaavat meitä
        ehkä paremmiksi ja vahvemmiksi ihmisiksi
        -------------------------------------------------------------------------------

        -K


      • J....
        Se oikea K kirjoitti:

        Hei vielä.
        Paljon on jo tässä välillä ehditty sanoa mutta kun olit avannut tänne ketjun niin en malta olla käyttämättä tätäkin mahdollisuutta. Samalla joku muukin saa lukea.

        Paljon ehti tapahtua aika lyhyessä ajassa. Suunnitelmia, toiveita, haaveita, tunteita. Jotain tapahtui tai sitten kaikki ei ollutkaan niin kuin piti, en tiedä vieläkään varmasti. Sen tiedän ainoastaan varmasti että se mitä koin ja tunsin oli todellista ja sen sinäkin tiedät. Se oli sarja hetkiä jotka eivät unohdu koskaan, eivät varmaan sinultakaan. Ehkä on tarkoitettu että se meni näin ja koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo. Ehkä tiemme vielä kohtaavat.

        Kuten tiedät, olen syvästi tunteva skorpioni ja olen kokenut varsin voimakkaita tunteita tämän asian tiimoilta. Sekä huikaisevia onnen tunteita ja sitten taas syviä syövereitä. Niiden kanssa pitää tulla toimeen ja onneksi pahin myllerrys on jo tasoittunut.
        Kiitos niistä hyvistä hetkistä, ne ja sinä jäävät sydämeeni enkä ole katkera enkä vihainen. Olet mielessäni herttainen ja ihana "hunis" edelleen.

        Lähetin sinulle aiemmin mailissa kirjoitamani runon (tai useammankin). Sen yhden sanoit tallettaneesi ja hyvä niin. Laitan se toisen tähän muidenkin nähtäväksi koska ei siinä ole mitään häpeämistä. Kirjoita kun ehdit.
        -----------------------------------------------------

        Tarvitsin paljon, annoin paljon.
        Annoin kaiken mitä löytyi
        ja enemmän
        Annoin sisimpäni ja avaimen sinne
        mihin ei muuten pääse.
        Paljonko se on?
        Se on niin paljon
        että sitä ei voi mitata,
        eikä arvioida, ei laskea

        Jos antaa paljon, voi myös saada jotain.
        Rakkautta, hellyyttä, huolenpitoa.
        Tunnetta jota kaipaa,
        läheisyyttä jota arvostaa.
        Luottamusta ja uskoa
        itseensä ja toiseen.
        Henkistä kasvua ja voimaa

        Kaikella on kuitenkin hintansa
        ja ilman panoksia ei voi mitään saada
        Pelissä ei jaeta pisteitä eikä voittajia ole.
        Palkintona on sielun haavat ja suloiset muistot,
        jotka pysyvät ja antavat meille uuden piirteen
        ja muokkaavat meitä
        ehkä paremmiksi ja vahvemmiksi ihmisiksi
        -------------------------------------------------------------------------------

        -K

        Ihana kun vastasit ihana Kari. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe