anteeksi että roikun..

pahoillaan oleva tyttö

Heei..mä oon pahoillani, että mä oon sussa vielä niin kiinni. Mä kaipaan sua niin paljon, en vaan osaa unohtaa. Sä oot sanonu mulle selkeesti, että se, mitä meidän välillä on monta kertaa meidän loppujen jälkeen tapahtunu, ei tarkota sitä, että oltais taas yhdessä. Silti mä en halua ymmärtää sitä, ja ahdistan sua niillä mun itsesäälisillä ja tunkeilevilla viesteillä. Ilmeisesti sä voit "pitää hauskaa" ilman tunteita, mutta mua toi sun käytös satuttaa. Mä välitän susta vaan niin paljon. Vaikka vihaanki tavallaan. Mä päätän jokakerta, kun mä astun sun elämästä hetkeks pois, etten mä sorru tähän koskaan enää, ei suakaan ala taas ahdistamaan.

Eli anteeks että satuin koskaan rakastumaan suhun, anteeks etten osaa päästää irti.

Mulla on sua silti jollaki sairaalla tavalla niin kova ikävä. Mä välitän niin paljon, että mä hyväksyn sen sekoilun ilman rakkautta sun puolelta.

Toivottavasti sä soitat mulle vielä joskus. Etten mä oo menettäny sua lopullisesti tällä mun ahdistelulla.. Mä vaan oon näin lapsi näköjään vielä..

4

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallaan...

      ...me kaikki olemme rakkauden lapsia, tavalla tai toisella.

      Rakastuminen ja rakastaminen tulee niin jälkijunassa järkeen nähden, eikä ole tahdostamme kiinni. Siksi tunteen sammuttaminenkaan ei tapahdu tahdosta, saati tyystin järkeilemällä. Huomaat, että sinullakin on aika ajoin ns. kirkkaita hetkiä, jolloin tajuat , että luovutettava on. Silti suurin osa ajasta on kaipuuta, sydämen ikävää toista kohtaan. Silloin on vaikeinta. Pyyteettömyys kysyy usein voimakasta tahtomista; tahtomista luovuttaa, tahtomista rakastaa ilman vastarakkautta, tahtomista luopua omastaan toisen hyväksi...

      Rakkauden kirjo on kasvua iästä riippumatta, aika tuo välineitä käsitellä tunteitaan . Siksi nuoruus on rakkaudessa heräämisen, mutta myös mustavalkoisen tuntemisen vuoristorataa. Joskus se syvin kohta tavoitetaan vain kerran.
      En sano, että aika parantaa, mutta sanon: aika näyttää rakkauden merkityksen.

      Halaus sinulle.
      -ohilukija-

      • Pimu

        Mä en vaan saa näitä tunteita pois, vaikka ne satuttaa niin paljo. Joka hetki mä ajattelen kaiken sen ihmisen kautta, että jos se näkis mut nyt, tai että jos se olis nyt mun luona. Kaikki olis helpompaa, jos tämä kyseinen henkilö vaan yksinkertasesti sanois mulle päin naamaa, että häivy mun elämästä. Muttei se sano sitä, se vaan on hiljaa. Mä en edes uskalla ajatella, miten säälittävänä se mua pitää..

        Mutta kai se kaikki tää on vaan koettava, mutta pahinta on se, että vaikka kuinka mä tiedän ja ymmärrän sen, että tää tunteilu on turhaa, eikä auta mua saamaan sitä takasin, niin mä sorrun liian usein miettimään sitä, ja puhumaan siitä hyvää, ja puolustamaan sitä ihmisenä vaikka nyt kavereille, vaikka tosiasiassa se ei oo tehny mitään hyvää, mikä tosistais sen semmoseks ihmiseks, minä mä sen valitettavasti nään.


      • ..silloin...
        Pimu kirjoitti:

        Mä en vaan saa näitä tunteita pois, vaikka ne satuttaa niin paljo. Joka hetki mä ajattelen kaiken sen ihmisen kautta, että jos se näkis mut nyt, tai että jos se olis nyt mun luona. Kaikki olis helpompaa, jos tämä kyseinen henkilö vaan yksinkertasesti sanois mulle päin naamaa, että häivy mun elämästä. Muttei se sano sitä, se vaan on hiljaa. Mä en edes uskalla ajatella, miten säälittävänä se mua pitää..

        Mutta kai se kaikki tää on vaan koettava, mutta pahinta on se, että vaikka kuinka mä tiedän ja ymmärrän sen, että tää tunteilu on turhaa, eikä auta mua saamaan sitä takasin, niin mä sorrun liian usein miettimään sitä, ja puhumaan siitä hyvää, ja puolustamaan sitä ihmisenä vaikka nyt kavereille, vaikka tosiasiassa se ei oo tehny mitään hyvää, mikä tosistais sen semmoseks ihmiseks, minä mä sen valitettavasti nään.

        ...kun se muuttuu ystävyydeksi:)

        Jos sinä näet hänet sellaisena, kuin hänestä kavereillesi puhut, miksi silloin hän olisi sinulle jotain muuta?

        Jokaisen ihmisen kuva muodostuu niistä seikoista joita me koemme juuri hänen kanssaan, niistä miten muut hänet kokevat, minkä kuvan asianomainen itse haluaa antaa ja omalle itselleen lopulta vahvinpana se kuva, millaiseksi itse itsensä sisimmältään kokee. Pettymyksiä matkalla sattuu, onko ne pettymykset sitten niitä särkyneitä harhakuvia joita me kannoimme, vaiko vain tilanteen muutoksia...molempia? Tai vielä jotain muuta?
        Jätetyksi tuleminen sattuu aina, eikä tunteistaan kerralla pääse eroon; loukatuista, kaipuun tunteista, läheisyyden ikävästä...Pahassa olossa näemme tai olemme näkevinämme toisen negatiiviset puolet helpommin.
        Sinä välitit hänestä ilman hyväksitodistamistakin, tarvitseeko hänen enää todistaa mitään?

        Et sinä tunnekuohuinesi ole säälittävä. Liki jokaisen elämässä on saman kaltaisia vaiheita. Ei ole säälittävää välittää toisesta ja tuntea kuten sinä tunnet. Mutta: välitä itsestäsikin kaiken muun ohessa. Älä takertumalla takerru jokaisena hetkenä ajattelemaan häntä, vaan hakeudu ystäviesi seuraan, harrasta ja touhua sellaista, jossa ajatuksesi on pakko olla mukana. Silloin saanet etäisyyttä sydänsuruusi ja annat muillekin asioille ajatustilaa.

        -lukija


    • Juha.

      ELi koen just kuin sinäkin miten kirjoitit...ja kyllä se näköjään vaan on niin että aika tekee ihmeitä siin asiassa...Ei me olla säälittäviä.Ollaan vahvoja ihmisiä jos kestetään kaikki se!Vahvempia paljon kuin se joka jättää tai pettää.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe