...rakastan sitä kun minua nuollaan. en tiedä mitään mikä tuntuisi paremmalta, mutta ikävää taas on, että avomieheni tekee sen minulle KOVIN harvoin. hän haluaisi, että ottaisin suihin, mutta en halua. tuntuuko se teistä miehistä kamalalta jos nainen ei suostu suihinottoon? mitä ajattelette jos nainen kieltäytyy?
ja onnellista vuoden 2004 jatkoa!!
inhoan suihinottoa, mutta..
14
4841
Vastaukset
- Amanda
etko sina typerys tajua...
etta olet helvetin epareilu, kun oletat etta miehesi haluaa nuolla sinut maasta taivaisiin ja antaa sinulle suuseksia, jos et ole itse sita nautintoa valmis antamaan hanelle...
vastasit omaan kysymykseesi:
onko se niin kauheaa jos nainen kieltaytyy ottamasta suihin?
...onko se niin kauheaa jos mies kieltaytyy nuolemasta???
ON, koska se on parasta mita tiedat maailmassa...
miehelle ei varmaan parempaa nautintoa ole kun suihinotto...
eli siis...jos edes oletat saavasi nuolentaa useammin,koita parantaa asennettasi vahan...!
et halua ottaa suihin?
todennakoisesti syysi ovat;
et osaa ottaa suihin, se haisee ja maistuu pahalle, sperma on alloa...
juu...kasva muutama vuosi ja kokeile sitten uudelleen...
et kai ole niin naiivi etta oletat miehen haluavan tyydyttaa sinua jatkuvasti, kun et sita itsekkaan vaivaudu hanelle tekemaan, koska olet niin itsekas...
milta sinusta tuntuisi, jos antaisit poskihoitoa miehelle, (vaikka harvoinkin) ja han ei sinulle ikina...
jos suihinotto ei kertakaikkiaan natsaa...hanki mies joka sita inhoaa, ja opeta se nuolemaan pillua...
(ja anna miesparkasi ettii normaali nainen joka ottaa suihin!)- niinpä
Jokaiselle löytyy seksikumppani,joka ajattelee suht.samalla tavalla!että ainoa oikea tapa on pimeessä peiton alla.
Sääli vaan että jo muutaman vuoden päästä moinen yksitoikkoisuus voi toista käydä vit..taa.niinpä suosittelen kyl et kokeilee suihinottoa vaikka suihkussa,eikä sitä heti huoli loppuun asti ottaa!
- evian
et ole valmis imemään miestäsi, et voi olettaa hänenkään nuolevan sinua. Tasa-arvoa peliin tässäkin asiassa.
- Mies_67
Sanotaan asia nyt vaikka näin. Miehestäkin on mukava joskua vaan "maata" ja nauttia.
Mies nuolee ja nai, nainen tulee monta kertaa. Puolentoista parin tunnin puhastelun jälkeen mies tulee. Tuntuu hyvälle ja niin edespäin. Mutta kaikkein ihaninta on olla aina silloin tällöin tekemättä mitään ja nauttia, kun hoidetaan. Kysyn onko liikaa vaadittu NAISET? - Niina
Minä olen aina kertonut miehelle jo alkuunsa, että en ota suihin, eikä hänen tarvitse vastaavasti nuolla minua. Kaikille tämä on kelvannut. Toiset tosin on sanoneet, että ei se mitään, mutta ovat halunneet siitä huolimatta nuolla. Kalu ja sperma maistuu oksettavalle. Ihmettelen naisia jotka sanovat nauttivansa siitä.YÄK!
- Tiia
Niin kärkevästi kuin Amanda asian ilmasikin, minä olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä. Jos ei ole valmis antamaan, on turha vaatia saavansa.
Minä ihmettelen naisia, jotka eivät halua ottaa suihin. Puhdas kyrpä ei maistu juuri miltään, eikä spermakaan ole pahaa (joskaan ei erityisen hyvääkään). Mielestäni on ihanaa ottaa suihin. Siinä näkee ja tuntee kuinka mies nauttii kosketuksestani.- -tigru-
olen itsekkin samaa mieltä teidän kanssa että pitää olla tasa-arvoa, mutta en ole vaatinutkaan että hänen pitäisi nuolla minua. olen sanonut että en halua ottaa suihin ja mieheni on ymmärtänyt kyllä. mutta en todellakaan ole vaatinut nuolemaan, vaan hän on tehnyt sen omasta tahdostaan. mutta minun mielestä sellaisiakin naisia tulisi silti kunnioittaa vaikka he eivät ota suihin. olen pahoillani kun annoin hieman väärän käsityksen teille..
- Man
Jos avopuolisoni yhtäkkiä sanoisi minulle ettei ota suihin enää koskaan niin se olisi sama asia jos en voisi vaikka ikinä enää katsoa auringonlaskua. Tai en voisi syödä jäätelöä kesällä hellepäivänä. Saunaan ei voisi ottaa kaljaa mukaan. Kesällä ei voisi mennä terassille viettämään sunnuntai-iltapäivää. En voisi ajaa moottoripyörällä.
Eli mulle ainakin seksi on todella tärkeä asia, en voisi kuvitella eläväni ilman sitä tunnetta että otetaan suihin silloin tällöin ;-) - Thing
Kun kerran kysyit niin...
Jos nainen kieltäytyy ottamasta suihin niin se on kyllä melkovarmasti tervemenoa samantien.
Ainut poikkeus on jos se nainen on muuten todella ihana, ja uskoo että jaksaa sen verran sen kanssa että saa opetettua pois sen estot sen suhteen.
Mutta se on kyllä TODELLA iso miinus jos se nainen ei ole itse kyennyt ajattelemaan asiaa ja huomannut että johtuu ihan omasta estoistaan kun mistään todellisesta haluttomuudesta.
Jotkut jopa päättelee ettei pidä suihinottamisesta kun saa karvoja suuhun... just... ja karvathan ei voi ajaa tietysti.- ei kaikki
tykkää ottaa sitä helvetin kalua suuhunsa ja imee ja silloin, kun sitä ei todellakaan halua. on hyvä että sen sanoo, sillä miehen mieliksi ei mitään kannata tehdä. Itse ilmeisesti nuolemisesta pidät, oletko miettinyt tyttösexiä, siinä on homma kuitenkin erilaista, jos se muna ei sua himota ottaa suuhun ja samalla saisit itse suuseksiä. Jos miehes todella sua rakastaa, niin se ei oo tärkein otatko suihin vai et. Itse rakastan suihinottoa ja tekisin sitä koko ajan miehelleni, olen myös bi, joten tykkään nuolla jalkoväliäkin, mutta ymmärrän jokatapauksessa sun olos, mut aina muista et teet sen mikä sust tuntuu hyvält ja voithan sä hyväil sitä käsin ja käyttää liukastetta jne. Voimia=) t:nymfo
- joku vaan
käyppä ostamassa vaikka kirsikan tai mansikan makuisia kondomeja. Niitten kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmaa ottaa suihin.
- evian
Tai ainakin omasta mielestäni (maku)kortsut maistuvat oksettavalle, koska se kumin maku tulee jonkun muunkin maun läpi (saatika pelkkä kumi) monet kortsut on inhottavan rasvasia *yäk*
Onneksi kotoa löytyy vakikumppani, niin ei tartte enää kortsujen kanssa sählätä :)
- tottunut
Ite en oo saanut suihinottoa naiseltani koskaa. Oon kyl ite antanut naisellein suuseksiä. Mut ei täs mitää, ku en tiä mistä jään paitsi, kun en oo koskaa saanukkaa.
- Aikuinen nainen
Tuossa on yksi hyvä peruste odottaa vakiokumppaniin asti, ettei tarvi haikailla mitä kaikkea ne edelliset tekikään..
Kyllä voin naisena sanoa, että moni nainenkin on varmasti saanut parempaa seksiä ennen sitä aviomiestään, mutta kun suhteeseen lähtee, on vaan kestettävä ne negatiivisetkin puolet ja ottaa koko paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745