...minne sattuu. Onko se oikeasti kiva ruikkia aina pöntön ohi? Ällöä! Onneksi oma poikakaveri hoitaa homman istualleen. Ja oma lukunsa on nämä kadulle ruikkijat. Asun Helsingin Sörnäisissä, joten miltei joka päivä nään jonkun lorottelemassa. (ihan selvinkin päin) Inhaa! Toisaalta eläinhän se mieskin on, joitain onneksi pystyy opettamaan.. :)
Miksi miehet pissaa..
27
3421
Vastaukset
- jaaha
osta itsellesi koira
- jepz
turha se on yksin miehiä syyllistää tosta asiasta , kyllähän tuolla kaupungilla näkyy näitä kauniimman sukupuolenkin edustajia takamus paljaana toimitamassa tarpeitaan mihin sattuu.
- Pupjärki
Olen nähnyt monta naista pyllistämässä kadulla!
- Nainen
Ei mun poikaystävä ainakaan pöntön ohitte kuse. Siististi se kusoo, ja oon samaa mieltä Jepz:n kanssa, että kyllä me naisekki kustaan joka puolelle...ei me olla yhtää sen siistimpiä ku miehekkää! Sitä paitsi ei kukaa mies alentuisi istumaan pöntöllä ku on kusella...musta se on turhan naismaista!
- manu
olen täysin samaa mieltä
- Pökiö
Kerran kokeilin akkani painostuksesta (humalassa) istualtaan kusemista, kun muka loirottelen letkullani minne sattuu.
Istuin housut nilkoissa pytylle, ja: et usko kuinka kylmää se vesi siellä pytyssä on!
:-))) - John H
Pökiö kirjoitti:
Kerran kokeilin akkani painostuksesta (humalassa) istualtaan kusemista, kun muka loirottelen letkullani minne sattuu.
Istuin housut nilkoissa pytylle, ja: et usko kuinka kylmää se vesi siellä pytyssä on!
:-)))Varsinkin kun ei tiedä mitä siellä hajulukon takana on.
- Pökiö
John H kirjoitti:
Varsinkin kun ei tiedä mitä siellä hajulukon takana on.
vaikka liene viemärirotta vaanimassa lihaa!
Onneksi hyvin harvoin edes taipuu niistä mutkista... - wc.
Pökiö kirjoitti:
:-)))ne tuumi kaksi kaverusta ollessaan sillalta kusella ,että ompas kylmää vettä , toinen siihen , ja vielä mutapohja :)
- jjjjj
Minäkin pissaisin mieluimmin kylässä istuen. Mutta kun se pirettää niin mahdottomasti. Eli sentakia on pissattava seisooltaan. Tää on miesten vaiva.
- pppp
Koska niillä on kusihätä.
- pätkis
Se on siellä kohtaa missä ne suomen suurrimmat
kusettajat viettää täyshoitola elämää. - ylioppilas
pätkis kirjoitti:
Se on siellä kohtaa missä ne suomen suurrimmat
kusettajat viettää täyshoitola elämää....on mannerheimin kadulla. siellä päädyssä mikä on rautatie asemaan päin
- kuseskelija
No ei ne miehet sentään joka pylvään kohdalle pysähdy kuselle...
Ja kusen istualtaan vain jos olen paskalla. Siinä samalla saattaa tulla kovia pierujakin jotka varmasti kuuluu vessan ulkopuolellekin (pönttö kaikukoppana) ja sitten inhoaisit niitäkin. Olet varmasti niitä nirppanokkia joille ei mikään kelpaa. - Pelle Peloton
Jossakin tervon kirjassa oli konsti siihen että pytyn reunat pysyy siistinä. Maalaa johonkin pytyn vesisilmän lähelle pieni kärpäsen kuva. kaikki miehet yrittää osua siiheb ja pytyn reunat säästyy roiskeilta.
poikaystävälläsi varmaan on ollut joskut pahaksi päässyt kuppa tai joku muu veneerinen tauti. silloin kui tulee kuin kastelukannusta ja mies sortuu kusemaan istualtaan.
Muuten samaisessa kisjassa oli ravintolan naisten vessaan asennettu tekopenis seinään siten että kun siitä otti kiinni, niin ravintolan puolella syttyi punainen lamppu.
Olisiko sellaissa ideaa kotioloissa joidenkin sukujuhlien piristeenä:?) - epä
Asun Helsingin Sörnäisissä, joten miltei joka päivä nään jonkun lorottelemassa. (ihan selvinkin päin) Inhaa!
Niin, että kuka selvinpäin ??? - NeitiX
Kyl mä kans tykkäisin tehdä kahdeksikkoo jos oisin mies?
Toisaalt miksei vois napatanssii siin samal.. *laittaa korvan taa* ;) - Heh heh
ja lasken laiturille :-)
- ei ikinä istuen
, siis kusta puskiin.
- pienikö
tytöt. käykää kertomassa hepulle että helvetin söpö mutta noin pieni.
- istun
Pissaan istualtani kotona. Muualla ei viitti kun ne on sika likasia ne reunukset. Istualtaan on hauskaa pissata, istuu vain ja antaa tulla, ei tartte tähtäillä kun se saattaa lentää vinoon. Jos pierettää niin sehän on hyvä vain, poistuu turhia kaasuja suolistosta. Vessassa on lupa piereskellä. Mun käsittääkseni siinä ei ole mitään naismaista pissata istualtaan niinkuin joku täällä väitti ihan käsittämättömästi. Ja mitä haittaa vaikka joku asia olisi naismainen, ei se mun itsetuntoa vahingoita.
- seisaaltaan
se vasta hirveää onkin.Ompa sekin nähty vaikka mies olenkin.Jotain 2 vuotta tästä aikaa on,mutta
en vieläkään toipunut ole.Käyttäppä mielikuvitusta jos et ole moita kohdannut.Ise en uskalla!!- Heh heh
Vieläpä osui pönttöönkin :-)
- Mr. Bojangles
se jos jokin erottaa tosi-ihmiset tavallisista. istualtaan tai ilman -siis seisten. suosittelen lämpimästi. mutta pakkasella parin minuutin jälkeen nopeasti lämpimään!
- Pökiö
Minun kaverini sanoi kerran, että hän käy nyt kusella.
Minä totesin siihen, että minun autopa käy bensalla...
Paljon kauniimpaa onkin todeta vastaavassa tilanteessa, että lähden käyttämään pitkäaikaistyötöntä kaakelinäytteyssä... - Naakka
kateellisia kun eivät voi seisaaltaan ruikkia, vaikka naisille onkin kehitetty kertakäyttöisiä pahvista taiteltavia "rännejä" tämän nautinnon saavuttamiseksi.
Muistan kun mopoiässä olimme kesällä eräällä uimarannalla korttia pelailemassa ja seuraan änkesi tenuseiväspariskunta. Äijältä pelasimme pokerilla tupakat ja juopunut naikkonen sai päähänsä ruveta kuselle siihen viiden metrin päähän. Näky on piirtynyt verkkokalvoilleni: Hyvässä hönössä oleva pahannäköinen nainen vetää housut kinttuihin ja kyykistyy jalat levällään meihin päin. Tupakka suussaan aloittaa lorottelemaan siihen kalliolle ja raapii samalla itseään paidan alta niin että viehättävät riippurinnat paljastuvat. Täytyy vielä mainita että bikiraja oli jäänyt trimmaamatta. - tosimies
Tosimies kusee niin, että toisella kädelllä nojaa pytyn takana olevaan seinään ja toinen käsi on kevyesti pakaran päällä. Toisin sanoen vehkeestä ei pidetä kustessa kiinni. Näin se osumatarkkuus ei aina ole paras mahdollinen, mutta tyyli ennen kaikkea.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670