Seksinuket/kokemuksia

-Aitoa ei voi korvata-

Kommentteja ja kokemuksia?
Mikä on hyvä (malli)?
Hinta?
Mistä?
Asiallisia vastauksia kiitos

42

16815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalho

      Oma akka paras

      • keke

        Sen takia ne jätkät varmaan sun omaa akkaas käykin pumppaamassa, ku se on paras.


      • kai

        No sitten et varmaan ole kunnon nukkea saanutkaan....


      • Anonyymi
        keke kirjoitti:

        Sen takia ne jätkät varmaan sun omaa akkaas käykin pumppaamassa, ku se on paras.

        Kehuu ne ainakin sitä.


    • Nukkeman
      • eikka

        mulle tuli eilen kotiin tuo realdolli, maksoi aika paljon, mutta kyllä lähtee, eipä tarvii hirveesti enää kapakasta raahaa "lahnoja" kotii


      • Mies 38 v.
        eikka kirjoitti:

        mulle tuli eilen kotiin tuo realdolli, maksoi aika paljon, mutta kyllä lähtee, eipä tarvii hirveesti enää kapakasta raahaa "lahnoja" kotii

        tuumasivat, kun hait ison paketin? Mitä luki sisältönä?


      • Minä
        Mies 38 v. kirjoitti:

        tuumasivat, kun hait ison paketin? Mitä luki sisältönä?

        Paketit lähetetään huomaamattomasti, ruskeissa kirjekuorissa, eri lähettäjän nimellä, joista ei kukaan voi arvata, mitä ne sisältävät.


      • nahkanainen

        No minkälainen se nukke on ja tuntuu verrattuna naiseen? Naitko vain pimppiin vai suuhun ja peppuun?


      • Mies 38 v.
        Minä kirjoitti:

        Paketit lähetetään huomaamattomasti, ruskeissa kirjekuorissa, eri lähettäjän nimellä, joista ei kukaan voi arvata, mitä ne sisältävät.

        kirjekuorissa hyvinnii... :-)


      • bimies

        mul on sellanen n.80e 3 aukon irrotettava jelly
        pimppi paras kokemukseni oli kun naimme sitä yhen
        kaverin kaa kimpassa ja hän tuli lopuks taakaa
        minuun
        -PERVOAKO?-


      • Anonyymi
        bimies kirjoitti:

        mul on sellanen n.80e 3 aukon irrotettava jelly
        pimppi paras kokemukseni oli kun naimme sitä yhen
        kaverin kaa kimpassa ja hän tuli lopuks taakaa
        minuun
        -PERVOAKO?-

        ei nautinto oo koskaan liian pervoo nauti vaan


    • Anonyymi

      Mun poikaystävä panee sen nukkea mikä sillä oli ennen kun alettiin seurustelemaan, se on hassun näköstä kun aikuinen mies panee nukkea kuin naista, sitä oikean kokoista Carmen Luvanaa kun ei pääse salaa panemaan, tiedän kyllä että jos olen poissa niin heti on nuken nussiminen käynnissä. Nyt siitä nukesta on jotain rikki tai se on kai puhki, hah haa.
      Oon kohta jo viisivuotta kattonu tota nukkea, välillä pessy sen pimpit käytön jäljiltä, nyt taidan heivata sen roskiin, saa nähdä ostaako uuden muovisen naisen vai maltaako odottaa jouluun asti.

      Katselin noita nukkeja netistä, tiedän minkänäköisen poikaystäväni haluaa mutta hän ei kehtaa itse ostaa sellaista.
      Onko noista satasen nukeista mihinkään, poikaystäväni tykkää jyystää aika kovaa tahtia ja siihen tuo Carmen taisi hajota, nauroin ihan kippurassa kun tyttö alkoi pihisemään ja kutistu alla kesken vauhdikkaan panemisen, phiuu vaan kuului, ite en anna jyystää tuollatavalla siksi tuo nukke aikanaan sai jäädä meille asumaan.

      • Miten kävi. Saiko kaveri millaisen Joululahja nuken. Paniko se sitä myös sun läsnäollessa?
        Voisitko itse ajatella ratsastavasi täyskokoisella miesnukella?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko vielä myynnissä?
        Tarjoa
        pyntsaathotmailpistecom


      • Anonyymi

        Liian lapsellisen näköiset kasvot, ei kelpaisi minulle.


    • Anonyymi

      DollsClub nimiseltä firmalta tuli tilattua 900€ nukke. Hyvin samanlaiselta näyttää kuin kaupan kuvissakin. 7 viikkoa kesti toimituksessa ja tuli suoraan kotiovelle. Tilasin Black Fridayn aikoihin niin se oli ihan odotettavissa ettei se ihan heti saavu.

      On se aika luksusta kun nyt pääsee panee ihan milloin vaan itsestä siltä tuntuu. On myös erittäin aidonnäköinen ja tuntuinen nukke.

    • Anonyymi

      Onko se nukke sitten käytössä kivempi kuin elävä panolelu? On ainakin kalliimpi...

      • Anonyymi

        Kyllä mulla nukke on tullu aika paljon halvemmaksi kun oma vaimo 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla nukke on tullu aika paljon halvemmaksi kun oma vaimo 😂😂

        Omaa muijaa, sekä yhen kaverin muijaa pannaan joskus kimpassa. Samoin hän käy meillä sexittelemässä vaimoani ja kimpassa kaikki neljä!
        Eipä siinä tule "nuket" mieleenkään!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katselin noiden nukkejen kuvia ja sen jälkeen ei edes aito heti kiinnosta!
        Olette todella puutteessa, kun ei nainen enää kelpaa... Osanottoni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin noiden nukkejen kuvia ja sen jälkeen ei edes aito heti kiinnosta!
        Olette todella puutteessa, kun ei nainen enää kelpaa... Osanottoni!

        Nykypäivän naiset nostavat mieluummin syytteitä.


    • Anonyymi

      Tarjolla on pienikokoinen brunettinukke, joka vetää polvia rintaan päin. Voi siis panna myös takaapäin. Kolme antavaa aukkoa löytyy. Kätevä kulkee vaikka lentolaukussa lomallakin.

      Myydään kovalla hinnalla 1449,00 euroa.

      Tiedustele osoitteesta [email protected]

      • Anonyymi

        Ja ei siis mikään pumpattava Barbara vaan3realdoll tyyppinen. Kysele rohkeasti. Hintansa arvoinen nukkeseksin ystävälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei siis mikään pumpattava Barbara vaan3realdoll tyyppinen. Kysele rohkeasti. Hintansa arvoinen nukkeseksin ystävälle.

        Ei kukaan halua sun käytettyä nukkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan halua sun käytettyä nukkea.

        Se ei ole käytetty myynnissä on edelleen huuto.netissä ei jostain syystä mene kaupaksi vaikka hintaa on tiputettu reilusti.

        Nukke on lyhyttä mallia 71 cm mutta hyvästä materiaalista valmistettu ja koska asento on polvet koukussa on se lyhyestä mitastaan huolimatta aidon naisen näköinen ja tuntuinen.

        Tarjolla hintaan 450 euroa ja todellakin täysin käyttämätön.

        Tiedustele meilitse osoitteesta
        [email protected]


    • Anonyymi

      Onko täällä kukaan aidon tuntuista seksinukkea vaille?

      Mulla olis pari nukkea tarjolla. Toinen kolme päivää vanha, hivenen kolhuja kokenut ja sisäänajettu. On myös pieneen tilaan menevä sillä jalat pää lähtee irti. Uutena oli 1200e. Toinen jalka ei pidä muotoaan vaan on pettänyt heti ranka. Doggystyle ei onnistu, muut asennot onnistuu ja tuntuu erittäin hyvältä! Painoa kokonaisena 32kg. Ensimmäinen nukke itselle ja pakko on todeta että aivan oikeasta seksistä menee läpi. Saanut olo välittömästi.

      Toinen on täysin käyttämätön kokonainen perus nukke, tuli tänään. Uutena 1500e. Täysin iskemätön. Painoa 43kg/165cm eli aika vaativa käsiteltävä. Todella aidon tuntuinen nukke,perse ja tissit on hyvät. Paremmat kuin kasattavassa, pienempänä ja kevyempänä olisi minulle täydellinen naisen korvike. Tämän kanssa onnistuu kaikki asennot ja mielikuvitus on vain rajana. On vielä nättikin, toki tälläisen nuken kauneus on katsojan silmästä kiinni. Tässä on seisovat jalat ja sisäinen lämmitys, toki sain tähän väärällä adapterilla olevan laturin, joten sen ominaisuuksista en osaa sanoa ennenkö tulee uusi tilalle. Tätä on tosiaan sen verran testattu että kuinka asennot onnistuu ja kuinka tälläisen liikuttelu onnistuu. Kettu ei ole käynyt kolossa.

      43kg on liian painava minulle joten hommaan uuden, pienemmän ja kevyemmän. Kasattava nukke olisi hyvä mutta harmittaa tuo kasattavan nuken hajoaminen ja reklamaationa saan edullisesti uuden tilalle. Vaihdoin kokonaiseen versioon koska pitäähän sitä takaapäin, polvillaan ja seisten saada veistellä.

      Jos kiinnostaa niin oikeita tarjouksia voi laittaa mailiin

      Nukke1990 miukumauku gmail.com

      Voin laittaa kuvaa ja videota nukeista halukkaille. Ja voit tarjota jotain 200e hupi tarjouksia, mutta näihin en vaivaudu valitettavasti vastaamaan. Jos laitan postiin niin hinnan lisäksi näistä aiheutuvat maksut tai ilman muuta voidaan sopia kasvotusten myynti johonkin mikäli jollain tavalla järkevän etäisyyden päässä asutaan toisistamme.

    • Anonyymi

      Hyvältä tuntuu.MAksoi noin 1500€

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ilman tissejä tuo kokonsa puolesta varmaan olisi pedofiilin unelma. Lienee ongelma monen pienikokoisen (aasialaisen) nuken kohdalla.


      • Anonyymi

        Panetko itse nukkea? Upee on kyllä kyrpä💖


    • Anonyymi

      Nuket ovat kehittynee kovasti viime vuosina ja ovat varteenotetava vaihtoehto oikealle naiselle. Mielestäni nukkea hankittaessa on syytä kiinnitää huomiota kokoon ja painoon. Itse se suosin alle 30kg painoisia nukkeja. Ja kanattaa hankkia sellainen minkä ulkonälö miellyttää. 900e alkaa jo saamaan ihan hyviä halpis merkeiltä misä hinta ja laatusuhde on ihan hyvä.Monilla verkkokaupoilla on euroopassa varasto mistä nuken saa tilattua nopeasti. Onhan sitten vielä kotimaisten seksiliikkeitten verkkokaupat. Toimitus on helppo,suoraan koti ovelle.Ja vielä muutama asu ja peruukki,niin voi ulkonäkö välillä muuttaa. Nällä vinkeillä pääsee hyvin alkuun.

    • Anonyymi

      ex-tyttökaverilla sellanen mies-nukke istun peppuni sen päälle ja hän imi mua ihanaa touhuu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisi muuttuneen elämäntilanteen vuoksi myynnissä Kiinasta vuosi sitten tilattu silikoniseksi nukke. Ollut loppupeleissä aika vähällä käytöllä alkuinnostuksen laannuttua ja kun olen saanut myös oikeaakin tavaraa välissä. Nuken reiät hyvässä kunnossa ja pesty aina käytön jälkeen hyvin. Suu reikään en ole pannut kertaakaan. Pituus 145cm ja painoakin reippaasti. Ei olisi haitannut kevyempikin nukke kun tilasin, mutta onpahan realistinen kun painoa on.

      Postitus esim. matkahuolllon kautta. Paketti on ruskea eli ei voi tietää mitä sisällä on. Kuvia tosiostajille sähköpostilla. Minut tavoittaa mailista [email protected]

      Hp:500e

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      mulla molemmat mies ja nainen saan molemmilta nautintoa samanaikaisesti aika iso on mies nuken kalu tuntuu hyvälle pepussa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe