Itse olen aina pitänyt
mies ja alaston aseesta.
(Tottakai sinkkunainen pitää alastomasta..) ;)
Vanhat Chaplinit, Caprat jne ovat hyviä,
mutta onko mitään uudempia versioita?
Jos haluaisin näyttää ystävälleni sellaisen
komedian, että varmasti nauru hersyisi,
niin mikä se olisi? :)
Suosittele hyvä komedia? ;)
14
657
Vastaukset
- volmar
Katso(kaa) Monty Python -ryhmän elokuva Brianin elämä. Miksei myös Holy Grail ja Elämän tarkoitus. Itse pidin taannoisesta Lock, Stock and Two Smoking Barrels -pätkästä kovastikin.
Hyvät animaatiot jaksavat aina viihdyttää, eli voit tarkastaa myös Shrekin, Painajaisen ennen joulua, Chicken Runin, Ice Agen, Monsters Inc.in ja mitä näitä nyt on.
Amelié on myös erinomainen komedia, joskin romanttinen sellainen. Kotimaisia... Nousukausi?
Kehottaisin pysymään kaukana kaikista näistä american pie -tekeleistä, jim carreyn elokuvista ja mistä tahansa elokuvasta jossa esiintyy adam sandler, brendan fraser tai sean william scott.
(Nämä ovat täysin subjektiivisia henkilökohtaisia mielipiteitäni, joista ei kenenkään ole syytä provosoitua.) - dunc
the big lebowski
monty python - the life of brian- _J_
on kyllä ihan omassa luokassaan! Samalla aivan dorka ja älykäs pläjäys. Ihan ehdoton. Sitten kannattaa kokeilla josko pitää Zoolanderista, minä pidän. Sekaisin Marista on hauska. Ja tietty jos perse kestää niin Nuija ja tosi nuija on kaikessa typeryydessään helvetin hauska.
- elli
NONNI!!tässäpä mielenkiintoinen mutta vaikea tehtävä...hmmm...olen suuuuri komedioiden ystävä mutta yleensä mitään ei muista kun pitäs. koitetaan...
parhaita komedioita mitä muistan:
hauskimmat 2:
hei me lennetään
vauhdilla chicagoon
loput:
päiväni murmelina
play it again, sam (kuvaa mun elämää...:D)
tootsie
city slickers
polttarit
rahareikä (nolo nautinto)
ace ventura(carreyn paras)
booty call (ihan oma sairas päähänpisto, mut se on hauska,musta...)
the goodbye girl
pirullisia ihmisiä
swingers(hauskin puhelinvastaaja"itsari" loppu hauska)
tommy boy(david spade ja chris farley!)
faijalla homma hanskassa(ON hauska vaikka kukasanoismitä)
No tulihan niitä mieleen kun kaiveli aivoja .Noi selvästi ALKOI parhaimmasta päin.ja noikin on vasta ne uudemmat.en edes alkanu laittaa kaikkia jack lemmonin,marxin veljesten, woody allenin ja chaplinin juttuja kun ne ois jo niin ilmeisiä.
toivottavasti sait jotain idiksiä. noi muutama eka luulis ainakin naurattavan.
alastomat aseet on kyl tosi hyviä, siinä ekassa osassa on komediahistorian hauskin loppu, eikö!!!
laittelen lisää jos välähtää.pistä säkin jos sä haluut suositella mul jotain. komediat kiinnostaa AINA. moi!- peräsmies
"alastomat aseet on kyl tosi hyviä, siinä ekassa osassa on komediahistorian hauskin loppu, eikö!!"
leslie nielsen naurattaa tasan yhtä paljon kuin peräpukamat. - just
peräsmies kirjoitti:
"alastomat aseet on kyl tosi hyviä, siinä ekassa osassa on komediahistorian hauskin loppu, eikö!!"
leslie nielsen naurattaa tasan yhtä paljon kuin peräpukamat.sun perävitsit naurattaa tasan yhtä paljon kuin suomalaiset "koomikot"
- Elokuvahullu
Osa draamakomedioita. No siinä niitä sitten on sellaisiakin joita joku jo tuossa haukkui mutta itse olen nauranut niille makeasti. Kai makuni on kieroutunut;)
Detroit Rock City
Little Nicky
Mexican
Muumio, The Mummy
East is East
Elling
Erin Brockovich
Fucking Åmål
Amyn jäljillä
Housut pois
8 naista
American Pie
Jalla Jalla
Notting Hill
Nurse Betty
Rottaralli
Sekaisin Marista
Tahdon naimisiin/Muriel's Wedding
UHF - Dawson
Meitsin kolme suosikkikomediaa:
- Eddie Murphyn Prinssille Morsian
- Steve Martinin Roxanne (se Cyrano de Bergerac -variaatio)
- Bill Murrayn ja Richard Dreyfussin Entäs Bob?
Lisäpisteitä saa Zuckereiden/Abrahamsin Top Secret! - huippusalaista (nerokas kreisikomedia!) ja Jim Carreyn Ace Ventura.
Ja kyllä kyllä, viimeaikojen pitkissä tietokoneanimaatioissa huumori jyllää makeasti.
Eikä saa unohtaa Matti Ijäksen Katsastusta... - Friikka
Brittannia on ehdoton hyvien komediapätkien mekka. Esimerkit edellisiltä.
Muita vaihtoehtoja;
-Jenkkilandia:
O Brother Where Art Thou
Toimii loistavasti, vaikkei bluegrass kolahtaisikaan.
-Australia:
Siam Sunset
Tyylipuhdas komedia? Ehkä ei, mutta tuoreen oloinen pätkä main streamin ulkopuolelta. - MoviE_MaN
Kokeile semmoista elokuvaa kuin National Security, siinä vasta leffa minun makuuni.
- pikku mui
Kiitos Sinulle! ;)
Yllättävästi Monty Pythonit saivat vain
muutaman äänen, samoin kuin Sekaisin Marista.
Sen sijaan hajonta oli mahtavaa!
Kuulin monessa kohdin ensimmäisen kerran
elokuvan nimen.
Mainitakseni muutaman:
Zoolander
Swingers
Little Nicky
Rottaralli
UHF
Katsastus
Siam Sunset
National Security
.... Taisin mainita itse asiassa jokaisen oudon.
Noh, saanpa päänvaivaa ainakin.. ;)
Ice Age on sellainen animaatio, jonka vanhin
tyttöni minulle taannoin suositteli katsottavaksi.
Minä taliaivo en saanut sitä ostetuksi,
saati edes vuokratuksi,
joten yhtenä kauniina päivänä neiti ilmestyi
luokseni pleikkari kainalossaan!
Se katsotaan juuri nyt!
Se katsottiin ja voi ihme, miten hyvä se oli!
(Tosin DVD:llä ollutta suomeksi dupattua versiota EN pystynyt katsomaan, anyway)!
Taisin katsoa sen muutamaan kertaan illan aikana
ja nyt jouluna ostin VHS:n nuorimmalle
tytölleni lahjaksi, eli itselleni! ;))
Nähtyjä kertoja on siis monta,
mutta elokuva tuntuu kestävän sen.
Vertauksen vuoksi otan esim. kanan lennon,
joka sekin on maanmainio ja ihana,
mutta pari katselukokemusta on riittänyt. :)- elli
hei,
kannatta varmaan mennä toi NEMOA ETSIMÄSSÄ katsomaan (originaalina tottakai). sitä on kehuttu tosi paljon.se vissiin sopii sekä vanhemmille,että lapsille. luulen että on vähint. yhtä hyvä kun ice age. luulen siis, itse olen vielä menossa kattomaan.
tossa swingerseistä lisätietoa niin ei pysy outona:
http://www.imdb.com/title/tt0117802/
ps.en muuten toisaalta ihmettele et "sekaisin marista" ei oo kovin suosittu. musta se oli alusta asti yliarvostettu leffa. se farrellyjen vanhempi "kingpin" on esim.hauskempi. mun mielestä.:) - pikku mui
elli kirjoitti:
hei,
kannatta varmaan mennä toi NEMOA ETSIMÄSSÄ katsomaan (originaalina tottakai). sitä on kehuttu tosi paljon.se vissiin sopii sekä vanhemmille,että lapsille. luulen että on vähint. yhtä hyvä kun ice age. luulen siis, itse olen vielä menossa kattomaan.
tossa swingerseistä lisätietoa niin ei pysy outona:
http://www.imdb.com/title/tt0117802/
ps.en muuten toisaalta ihmettele et "sekaisin marista" ei oo kovin suosittu. musta se oli alusta asti yliarvostettu leffa. se farrellyjen vanhempi "kingpin" on esim.hauskempi. mun mielestä.:)Olemme huomioineet saman filmin.
On varmasti todella hyvä! :)
Taitaa kuitenkin käydä niin,
että jäämme odottelemaan sen ilmestymistä dvd:lle. :)
- comedian
Big Lebowski, Dogma, Ace ventura 1 ja 2, Mies joka ei ollu siellä (the man who wasnt there)... vaikka noi nyt alkuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197