Gallup kullin pituus?

M25

Tehdäänpä pieni kysely eli oma peniksen pituus juuresta nuppiin. Ja ihan ilman huijauksia KIITOS!

Itsellä vähä reilu 17cm!

50

14435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän pienempi

      Mulla on siinä noin 16cm tai vähän yli..

      • sopiva

        eli 18,5 ku oikee stondaa...


      • ei pieni

        13cm on ja hyvin on riittänyt.
        Ongelma on vain, että seisoo aina.
        Naisen emätin on vain n. 13cm pitkä eikä sitä tarvitse ruveta mistään kulman takaa naimaan.


    • 16v.

      itellä about 14-16cm... Riippuu kuinka stondaa...

      • 15v.

        pituus 19cm...paksuus 5


      • itsehän
        15v. kirjoitti:

        pituus 19cm...paksuus 5

        17.5 / 4.5 , ympärys n.14, ikä 25. Jeah.


    • neljänkympin kriisi

      22,5cm ja ympärysmitta 16cm.

      • 16 vee

        17 cm, paksuudesta ja ympärysmitasta ei tietoo


      • jjj

        En kehu koolla mutta kokemuksesta voin sanoa että koolla on väliä. Daami kun ottaa käteen ensi kertaa käteen kunnon orinkullin, on se valmis. Just panin yhtä, kellä oli ollu pienimunanen. Sano heti, että koolla oon väliä. Ja mä panin sitä. Pienimunaset aina sanoo että ei koolla välii vaan miten käyttää. Antaa niitten kuvitella niin.


      • tomppa
        jjj kirjoitti:

        En kehu koolla mutta kokemuksesta voin sanoa että koolla on väliä. Daami kun ottaa käteen ensi kertaa käteen kunnon orinkullin, on se valmis. Just panin yhtä, kellä oli ollu pienimunanen. Sano heti, että koolla oon väliä. Ja mä panin sitä. Pienimunaset aina sanoo että ei koolla välii vaan miten käyttää. Antaa niitten kuvitella niin.

        jos naisella on normaali tavara niin siihen riittää tavallinen mulkku.tietenkin jos väljä värkki niin ei siinä enää normaali mulkut tunnu missään...ei hankalaa...


      • Tytsy
        jjj kirjoitti:

        En kehu koolla mutta kokemuksesta voin sanoa että koolla on väliä. Daami kun ottaa käteen ensi kertaa käteen kunnon orinkullin, on se valmis. Just panin yhtä, kellä oli ollu pienimunanen. Sano heti, että koolla oon väliä. Ja mä panin sitä. Pienimunaset aina sanoo että ei koolla välii vaan miten käyttää. Antaa niitten kuvitella niin.

        Just toi "paremminvarustetuilla" on vikana: jos on iso muna, kuvitellaan et ollaan automaattisesti hyviä rakastajia... ei pidä paikkansa!
        -kokemusta!-


      • Anonyymi
        jjj kirjoitti:

        En kehu koolla mutta kokemuksesta voin sanoa että koolla on väliä. Daami kun ottaa käteen ensi kertaa käteen kunnon orinkullin, on se valmis. Just panin yhtä, kellä oli ollu pienimunanen. Sano heti, että koolla oon väliä. Ja mä panin sitä. Pienimunaset aina sanoo että ei koolla välii vaan miten käyttää. Antaa niitten kuvitella niin.

        No hyvä jos äitisi oli tyytyväinen.


    • Jorma

      21 cm ja 15,5 cm ympärystä. Enkä ole edes isoin :(
      No eihän sillä koolla ole väliä kunhan jätkä ite on pitkä ja komea.

    • Hmm...

      Varsinkin kun luulis että tännekkin palstalle eksyisi vain ihmisiä joille tämä asia on ongelma. Keskipituus 17.94 9 ihmisen otoksella.

      • Orhi

        Niin on mulla pitkä että kun juoksen tarpeeksi nopeeta lipputankoa ympäri niin kykenen nussimaan itseäni perseeseen!
        Isoja vittuja ei tosiaan olekaan, se on vaan pieni munasten propagandaa. No, ehkä silloin voidaan puhua isosta vitusta jos persesilmä on saaressa...


    • "Willimies"

      Willimiehellä pituus 19,ympärys 16!Hyvät mitat!

    • Dude

      Karvan alle 19 senttiä paksuus n.5. Ympärysmittaa en oo koskaan mitannut.

      • daadaa

        mulla on 15 cm........maasta


    • lauri

      13-14cm ja 4,5cm.naama,kroppa sellainen että munalla on töitä....liikaakin...

    • M30

      Kunnolla kun seisoo niin 18 cm, ympärys 13 cm varsi ja terska 14 cm.

    • Jon

      Stondiksessa : 23 cm pitkä, ympäryysmitta 15cm(leveimmästä kohdasta).
      Levossa : 14 cm pitkä, ympäryysmitta 12 cm

      • en usko

        valehtele...mitä teet sillä?


      • Jon
        en usko kirjoitti:

        valehtele...mitä teet sillä?

        Teen sillä varmaan ihan samoja juttuja kuin monet muutkin omilla vehkeillään...


    • Kysyjä

      Mistä mitataan? Päältä? Alta? Mittanauhalla vai viivottimella? Esinahka päällä vai ilman? Muuttuvia tekijöitä on niin paljon, että tuloksien tarkkuus on luokkaa /- 2cm

    • Mie30vaan

      Teinpä mittauksen tuossa, kun kerran tänne eksyin.
      Pituus 14cm (viivottimella päältä).
      Ympärysmitta 12cm.
      Naiselleni liian pitkä tietyssä asennossa naidessa (harmi vain).
      Olen täysin tyytyväinen kaluuni, ja niin on naisenikin.

      • Anonyymi

        Miten mittaat ympärysmitan viivottimella,opetettiinko amiksessa.


    • miehet

      asetelkaa se munanne pilluun ja kysykää
      mitä mieltä ollaan. säälittävää toi munan
      mittailu jollakin perkeleen viivoittimella.
      naiset tykkää paljon enemmän siitä miten sitä
      munaas käytät ku minkä mittanen se on

      • Klisee

        Käyttötaito ei ole koosta kiinni.


    • kakskymppinen

      Mul on 22-23 cm pitkä(riippuu tilanteesta=)) ja ympärysmitta on 17-17.5 cm(sekin riippuu tilanteesta...) En oo sit liiotellut yhtään nois mitoissa et ei tarvii haukkua mua kusettajaks....

    • m23

      Oma pituuteni on 175cm, eli melko lyhyt muihin verrattuna. Ruumiinrakenteeni hoikahko. Jos tähän asiaan halutaan verrata. Ei vehkeen pituus ainaskaan ruumiin pituudesta riipu, vaikka niin väitetään.

      Vehkeeni pituus on vähän yli 19 cm. Itse pidän sitä vähän keskivertokalua pidempänä. Juu ja ympärysmitta oli noin 15 cm. Naiselleni tällä ei ole merkitystä. Olen sitä mieltä että kaikenkokoisilla vehkeillä homma hoituu samalla tavalla. Luulen että lähes jokainen mies on mitannut vehkeensä, jossain vaiheessa. Jotkut sitten vain haukkuilevat munanmittailijoiksi. On vähän sama asia jos tilillä olisi rahaa mutta ei olisi hyväksyttyä katsoa saldoa. Haukuttaisiin heti "saldonkatselijoiksi", onneksi näin ei ole.

    • Tsoosoo

      19 cm

    • Anonyymi

      Pituus 20.5cm ja ympärysmitta varresta 14.5cm, terskan kohdalta noin 16cm. Hyväksi on todettu, en onneksi laukea nopeasti.

    • Anonyymi

      Pentti panee paremmin.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Kuts­­­um­­­me sinu­­­t kä­ymään u­ude­­­ss­a cha­­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://99366.com/H/o3JXT 👈

    • Anonyymi

      Heinolassa on pienikullisia miehiä.

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://3255222.com/H/1ZwFS 👈

    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­ek­­sitea­­­tteri ava­­­utuu Su­omeen! Ku­­­tsu­­mme kai­­kk­­i­­. Il­­­moittau­­tum­­­ine­­­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­­lä - http://3411222.com/H/Bt2A 👈

    • Anonyymi

      Et­si seks­ikump­­­pani! Määr­­­itä para­metrit j­a kaup­­unki 👉 http://3411222.com/H/g0WdV 👈

    • Anonyymi

      Ei pituudella niinkään merkitystä,tykkään et kalu on paksu,siitä nauttii..

    • Anonyymi

      19,8cm ja kestävä. Naista rakastelen haluamani ajan, joskus tunnin toisinaan neljä. Olen nautiskelija.

      • Anonyymi

        Älä ny naurata


    • Anonyymi

      15cm, iso tatti, kehuttu sitä paljon

    • Anonyymi

      Pituus 16.3 Ympärysmitta 16.6 senttejä paksuutta kehuttu kovasti

    • Anonyymi

      Mulla on 15.5-16 senttiä,nuppi on 16.4 senttiä ympärysmitaltaan. Muutama nainen on sanonut että iso nuppi tekee hyvää.Jos ei nainen saa orgasmia panemalla lipittelen clitorista panon jälkeen niin että hän tulee.

    • Anonyymi

      180cm ,takakautta mitattuna.Siis juuresta selän kautta olkapään yli mahan päältä nuppiin.Vähän kun laihduttaa ,niin muutama sentti putoaa.

    • Anonyymi

      Sinä se olet aina niin reilu,nytkin pistit puolet ylimääräistä.

    • Anonyymi

      Siis mitä. Ei ole edes koskaan tullut mieleenkään ruuveta mittailemaan omaa kalun pituutta.

      Kun tekee mieli ja seisoo, niin silloin sitä tuuppaa kakun vaimon pilluun, tissien väliin, tai suuhun. Miks sitä pitäis mitata.

    • 18 cm ympärys 6 cm vanha mutta toimii hartaasti

    • Anonyymi

      23cm pitkä ,paksuutta tarpeeks.

    • Anonyymi

      Miks edes pitäis mittailla haloo oletteko idiootteja!!!!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe