Shell Express

Artturi

Sattuipa kerran...
Jyväskylän maalaiskunnassa vaajakoskentien shell express tankkauspisteessä.
Ajoin autoni tankille ja laitoin kortin sisään. Tunnusluvut ja kaikki oikein, mutta dieseliä vain ei tullut, tai tuli kokonaista 0.03 litraa...
Soitin shellin päivystykseen ja lupasivat lähettää korjaajan...
Viikko jälkeenpäin menin samalle asemalle uudemman kerran, mutta eri mittarille...Ja taas korttimaksu ja tunnarit oikein, mutta ei taaskaan dieseliä.
No, vaihdoin korttia ja sama tulos... Taas soitto shellille ja pikkuisen purnausta...
Edellisen kerran oli mittari ollut viallinen, ja se oli vaihdettu uuteen, mutta jo toinen vastaava tapaus kohdalle, niin lopetinpa tankkailun Shell Express asemilla...
Niin ja Jet- asemille ainakin jykylään on tullut dieseliä ja mittarit toimii hyvin...Ainakin vielä...

11

3923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Off topic

      Sitäpaitsi Shell pudotti polttoaineista myönnettävät alennukset lähes olemattomiksi!

      Nythän se on about yhtä kallis kuin Neste!

      Tulee ohitettua Shellit tästä lähtien.

      • ex shell

        shellillä 1,01 centtiä ja expressillä ei alennuksia...


      • Dieselisti

        "Nythän se on about yhtä kallis kuin Neste!"

        Mistä lähtien Neste on ollut kallis ja Shell halpa? Esim. Keski-Uudellamaalla Neste ja ST1 ovat halvimmat ja Shell huoooomattavasti kalliimpi kuin _mikään_ muu.

        Saahan Shelliltä S-Bonuksia, joten eikös ne ole jotain... 1-1,5snt/l arvoisia?


      • Aina
        Dieselisti kirjoitti:

        "Nythän se on about yhtä kallis kuin Neste!"

        Mistä lähtien Neste on ollut kallis ja Shell halpa? Esim. Keski-Uudellamaalla Neste ja ST1 ovat halvimmat ja Shell huoooomattavasti kalliimpi kuin _mikään_ muu.

        Saahan Shelliltä S-Bonuksia, joten eikös ne ole jotain... 1-1,5snt/l arvoisia?

        On kyllä todella harvinaista, jos jossain Neste ei olisi kallein asema. Yleensä Nestettä kalliimpaa ei ole.
        Eikös se S-bonus ollut luokkaa 1-1,5 penniä/l, siis tuskin läheskään senttiä.


      • Dieselisti
        Aina kirjoitti:

        On kyllä todella harvinaista, jos jossain Neste ei olisi kallein asema. Yleensä Nestettä kalliimpaa ei ole.
        Eikös se S-bonus ollut luokkaa 1-1,5 penniä/l, siis tuskin läheskään senttiä.

        Siis tarkoitatteko tätä sini/vihreää Nesteen huoltoasemaa? Se kyllä sattuu olemaan halvin. En kyllä tankkaa siellä vaan Teboililla, joka on saman hintainen, mutta alennuskortilla halvempi. Ja kuulemma parempilaatuista löpöä, tiedä sitten...
        S-Bonushan on suoraan verrannollinen muihin S-ryhmän kaupan ostoksiin, joten sen absoluuttista litra-alennusta ei voi sanoa. Olin laskevinani joskus sen, että Teboilin ale (2,2snt) on parempi kuin Shellin (n.1,5snt).


      • Corolla 2003
        Dieselisti kirjoitti:

        "Nythän se on about yhtä kallis kuin Neste!"

        Mistä lähtien Neste on ollut kallis ja Shell halpa? Esim. Keski-Uudellamaalla Neste ja ST1 ovat halvimmat ja Shell huoooomattavasti kalliimpi kuin _mikään_ muu.

        Saahan Shelliltä S-Bonuksia, joten eikös ne ole jotain... 1-1,5snt/l arvoisia?

        Eli Alennus on 1-5%, riippuu kuukauden kokonaisostoista:
        Bonustaulukko 2004

        Ostot € / kk Bonus %
        1500 € 5,0
        1250 € 4,5
        1000 € 4,0
        750 € 3,5
        500 € 3,0
        400 € 2,5
        300 € 2,0
        200 € 1,5
        50 € 1,0

        5% on jo aika paljon ja tuohon 3% pääsee todella helposti, myös ABC:ltä Bonusta


      • Tankkaus
        Corolla 2003 kirjoitti:

        Eli Alennus on 1-5%, riippuu kuukauden kokonaisostoista:
        Bonustaulukko 2004

        Ostot € / kk Bonus %
        1500 € 5,0
        1250 € 4,5
        1000 € 4,0
        750 € 3,5
        500 € 3,0
        400 € 2,5
        300 € 2,0
        200 € 1,5
        50 € 1,0

        5% on jo aika paljon ja tuohon 3% pääsee todella helposti, myös ABC:ltä Bonusta

        otan sen bonuksen tällä hetkellä suoraan shelliltä prismat ja keljon abc 0.799 shell 0.729 siinäpä sitä eroa naftassa/L


    • Tarkka

      JETin hintataso on nykyisin yhtä kallis kuin muillakin ketjuilla ja ShellExpressin tapaan alennuksia ei myönnetä. Alennuksen huomioiden muut ketjut ovat tällä hetkellä huomattavasti edullisempia tankkauspaikkoja.

    • nide

      Kyseisellä asemalla mittarit vähän väliä rikki, dieseliä ei saa.. ja shellin vikapäivystykseen saa jonottaa iäisyyden..

    • Artsi

      Tosiaan, Shell Express (Limingantullissa ja Knuutilankankaalla) on selvästi halvin tankkauspaikka Oulussa, niin bensan kuin dieselinkin osalta.

      Kieltämättä dieseli on ollut pari kertaa loppu (säiliöauto pihassa, palasin tunnin kuluttua uudestaan) ja kortinlukulaitteet oikuttelevat. Huoltoyhtiö näyttää kuitenkin tulevan paikalle äkkiä, ja onhan kolme muuta lukulaitetta mistä valita, jos yksi ei toimi.

    • Anonyymi

      Menossa luotu reitti Matti. Nykänen, Teboil aloitus polttoainetta ei saa ilman soittoa, vammauttava linjasto,.Eero Kyllönen Iisalmi, Kaupunkien vähävaraisten oikeusavustqjat jotka hyökkää silmillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe