SOPIIKO KAURIS JA KAURIS YHTEEN??

Sofia

En tiedä näistä mutta kysyn nyt teiltä, vaikutatte asiantuntevilta! Kiitos!

10

4124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

      Siinäpä haastetta loppuelämäksi molemmille. Varmasti hyvä liitto jos ikinä sinne asti pääsevät;) Molemmat itsenäisiä/itsepäisiä...Kun molemmilla on aina jalat maassa, vaikka pää heiluisi pilvissä, niin sen tähden rakkaus etenee hitaasti...

      • elizabet

        hra Kauris ja rva Kauris. Rva Kaurista inhotti ensitöikseen Hra Kauriin kengät, jotka olivat herran mielestä käytännölliset mutta rvan mielestä ehdottomasti rumat.. Kepeys puuttu koko avioliitosta, synkkää, synkkää.
        Rahasta ei ollut puute, sitä riitti. Maallista mainetta, joo... Rakkaus luisti poiiis. Tämä pari tuli toimeen kaksi kuukautta...vaikka mies oli ravun merkkiin kallistunut.. rva kaipaa kaksosten kepeyttä elämään tai leijonan... ei Kauris sovi ainakaan mulle..


      • Coo
        elizabet kirjoitti:

        hra Kauris ja rva Kauris. Rva Kaurista inhotti ensitöikseen Hra Kauriin kengät, jotka olivat herran mielestä käytännölliset mutta rvan mielestä ehdottomasti rumat.. Kepeys puuttu koko avioliitosta, synkkää, synkkää.
        Rahasta ei ollut puute, sitä riitti. Maallista mainetta, joo... Rakkaus luisti poiiis. Tämä pari tuli toimeen kaksi kuukautta...vaikka mies oli ravun merkkiin kallistunut.. rva kaipaa kaksosten kepeyttä elämään tai leijonan... ei Kauris sovi ainakaan mulle..

        Tunnen kauris parin, tai siis ex-parin. Vahtivat toisiaan koko ajan ja riitelivät taukoamatta. Kummatkin olivat mustasukkaisia ja riitelyä aina. Naiskauris oli mustasukkainen jopa miehen työstä. No, tämä naiskauris olikin todella häiriintynyt yksilö. Ei toiminut, erosivat.


      • -minä-
        Coo kirjoitti:

        Tunnen kauris parin, tai siis ex-parin. Vahtivat toisiaan koko ajan ja riitelivät taukoamatta. Kummatkin olivat mustasukkaisia ja riitelyä aina. Naiskauris oli mustasukkainen jopa miehen työstä. No, tämä naiskauris olikin todella häiriintynyt yksilö. Ei toiminut, erosivat.

        Heey.. Oon kauris ja seurustelen kauriin kanssa ja meillä menee tosi hyvin. noh, riippuuhan se henkilöstä, mut mun Honey on aina yllätyksiä täynnä. Aina ku tulee riitaa (tosi harvoin) ni selvitetää ne puhumalla ja lopuks halataan toisiamme tosi lujaa ja kerrotaan kuinka paljon välitetään.. Täst suhteest ei ainakaa järki puutu, kultsilla on sitä vaikka muille jakaa..
        Kyllä mä uskon että tää kauris on mun kohtalo ja meillä synkkaa hyvin koko loppuelämän.. Mut saisko viel muita kokemuksia kauris&kauris -suhteesta..?
        -minä-


    • Kauristyttö

      Menneisyydessä olin avoliitossa kaurismiehen kanssa.

      Suhdetta kesti viisi pitkääkin pidempää ja toisinaan toinen toistaan kurjempaa vuotta,
      kunnes älysin häipyä,tai uskalsin...

      Toki hyviäkin hetkiä mahtuu joka suhteeseen,mutta
      tämä oli kyllä jotain...hmm,en taida sanoakaan
      -menee kiroilun puolelle..;D

      Toisilla onnaa,toisilla ei!

      • Sanna

        Olin kauriin kanssa melkein 8 vuotta. Aluksi oli ihan kivaa, kun oli paljon samanlaisia ajatuksia ja mielipiteitä. Seksikin sujui hyvin, mutta sitten alkas tökkiä ja mä olin se, joka siitä kämpästä lähdin ja katunut en oo hetkeekään.


      • Kauris Neiti
        Sanna kirjoitti:

        Olin kauriin kanssa melkein 8 vuotta. Aluksi oli ihan kivaa, kun oli paljon samanlaisia ajatuksia ja mielipiteitä. Seksikin sujui hyvin, mutta sitten alkas tökkiä ja mä olin se, joka siitä kämpästä lähdin ja katunut en oo hetkeekään.

        Kahden kauriin suhde on hyvin organisoitu ja ohjelmoitu. Kauris on määrätietoinen, käytännöllinen merkki, jolla on tavoitteet korkealla ja jatkuvasti mielessä. Kahden kauriin suhteessa kivutaan kärsivällisesti ja tarkasti huipulle. Kauris on vahva persoona, jolla voi toisinaan olla melkoisen paha temperamentti. Kaksi samanlaista jääräpäätä saa välillä aikaiseksi melkoisia tappeluita.

        Käytännön asioiden hoito, talous ja kotityöt ovat tässä suhteessa erittäin hyvin hoidossa. Tämän parin suurempi ongelma onkin löytää vapaa-aikaa ja oppia pitämään rehellisesti hauskaa ilman hyötynäkökulmaa. Suhde on kuitenkin lojaali ja rakastava, joten pelkästä järkevyydestä ei kuitenkaan ole kyse.

        Kaurista ohjaa Saturnus. Saturnus suojelee kovaa työtä, kunnianhimoa ja tavoitteiden saavuttamista. Näiden luonteenpiirteiden ansiosta kauris on myös kiinnostunut johtajuudesta ja yhteiskunnallisesta asemasta sekä arvostuksesta. Kauris on erittäin työorientoitunut merkki, joka voi toisinaan vaikuttaa kylmältä ja tunteettomalta. Kaksi kaurista ymmärtävät toisiaan hyvin, eivätkä koe asiaa niin. Kommunikointi pelaa sangen kivuttomasti ja molemmat nauttivat yhdessä työskentelystä. Ylitsepursuava tunteellisuus ei ole kahden kauriin suhteessa tyypillistä, mutta silti nämä kaksi osaavat rakastaa toisiaan hellästi ja kunnioittaen.

        Konservatiivinen ja turvallisuushakuinen kauris pitää materiasta ja osaa säästää ja kartuttaa omaisuuttaan. Kaksi kaurista on tehokas yhdistelmä niin työ- kuin yksityiselämässä. Parasta kahden kauriin suhteessa on molempien halu pitää huolta niin omista kuin yhteisistä velvollisuuksista. Suhde on perusteellinen ja kestävää laatua. Mikäli molemmat muistavat ottaa välillä rennosti ja nauttia myös huvituksista ja laiskana olemisesta, voi suhde olla myös vivahteikas ja monipuolinen.


      • kaksi kaurista yhdellä kert...
        Kauris Neiti kirjoitti:

        Kahden kauriin suhde on hyvin organisoitu ja ohjelmoitu. Kauris on määrätietoinen, käytännöllinen merkki, jolla on tavoitteet korkealla ja jatkuvasti mielessä. Kahden kauriin suhteessa kivutaan kärsivällisesti ja tarkasti huipulle. Kauris on vahva persoona, jolla voi toisinaan olla melkoisen paha temperamentti. Kaksi samanlaista jääräpäätä saa välillä aikaiseksi melkoisia tappeluita.

        Käytännön asioiden hoito, talous ja kotityöt ovat tässä suhteessa erittäin hyvin hoidossa. Tämän parin suurempi ongelma onkin löytää vapaa-aikaa ja oppia pitämään rehellisesti hauskaa ilman hyötynäkökulmaa. Suhde on kuitenkin lojaali ja rakastava, joten pelkästä järkevyydestä ei kuitenkaan ole kyse.

        Kaurista ohjaa Saturnus. Saturnus suojelee kovaa työtä, kunnianhimoa ja tavoitteiden saavuttamista. Näiden luonteenpiirteiden ansiosta kauris on myös kiinnostunut johtajuudesta ja yhteiskunnallisesta asemasta sekä arvostuksesta. Kauris on erittäin työorientoitunut merkki, joka voi toisinaan vaikuttaa kylmältä ja tunteettomalta. Kaksi kaurista ymmärtävät toisiaan hyvin, eivätkä koe asiaa niin. Kommunikointi pelaa sangen kivuttomasti ja molemmat nauttivat yhdessä työskentelystä. Ylitsepursuava tunteellisuus ei ole kahden kauriin suhteessa tyypillistä, mutta silti nämä kaksi osaavat rakastaa toisiaan hellästi ja kunnioittaen.

        Konservatiivinen ja turvallisuushakuinen kauris pitää materiasta ja osaa säästää ja kartuttaa omaisuuttaan. Kaksi kaurista on tehokas yhdistelmä niin työ- kuin yksityiselämässä. Parasta kahden kauriin suhteessa on molempien halu pitää huolta niin omista kuin yhteisistä velvollisuuksista. Suhde on perusteellinen ja kestävää laatua. Mikäli molemmat muistavat ottaa välillä rennosti ja nauttia myös huvituksista ja laiskana olemisesta, voi suhde olla myös vivahteikas ja monipuolinen.

        joo me siis mä ja mun ukkoo ollAAA kauriita kumoiki ja me ei anneta periksi ennenku ei enää jaksa tapella.
        eli alkaa itteeki jo naurattaa välillä ku ei oo mitää päätä eikä häntää vaa nalkutetaa toisillemme joka asiasta ollaa harkittu eroo ku ei jaksais tapella ku se on viittuummaaiissttaa puuhaa.. nykyään harvemmin hymyillään.


    • Kauris

      Ollaan seurusteltu Vaimon kanssa vuodesta 1986 ja ihan hienosti on mennyt (kolme lasta). Minä olen perheen talouspäällikkö ja hän käyttöpäällikkö.

      Suhteemme on hyvin vahvalla keskustelupohjalla, joten pystymme puhumaan asiasta kuin asiasta.

      Päätökset tehdään yleensä aina järkipohjalta. Sitoutuminen yhteiseen projektiin on vahva, ei vieraisiin hinkua jne vaan seksi pelaa sekin keskustelupohjalta. Kumpikin tietää mistä toinen pitää.

    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta väliäkö sillä 😄 itse olen kauris ja tapaillut nyt muutaman kuukauden toista kaurista. Ja täytyy kyllä sanoa että ainakaan seksi ei ole tylsää, WAU sanon minä. Kumppanista huokuu semmoinen että voin luottaa häneen joten uskallan heittäytyä ja vasta hiljattain selvisi hänen syntymäpäivä ja sitä kautta horoskooppi. Hyvältä vaikuttaa ainakin tähän saakka 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe