välillä

-24v-

mietin, että mitä tästä elämästä tulee..aikaa ei ole paljon. Vuodet jatkuvat samaan tahtiin ja ei tapahdu mitään hyvin hienoa.

Kun rakastuukin, niin sekin on yksipuolista tai sitten minua itseäni ei kiinnosta, jne. Vaikeaa löytää miestä, jonka kanssa todella synkkaisi. Nykyään niin monet etsivät vain hetken huvitusta, mutta itse haluaisin löytää tosirakkauden. Ei kiinnosta lyhyet, sydämet särkevät tarinat. Ja kun satutat itsesi liian usein ja niin edelleen, niin uskaltaako sitä enää edes ajatella seurustelua? En minä niin kovin itseäni ole satuttanut, kun enhän edes etsi miestä, mutta toivoisin että hän tulisi minua vastaan joku päivä..Mutta etsimällä en hae ketään.

Muistan kun olin 17- vuotias, elämä edessä ja nuori silloin. No, aika nuori olen vieläkin, mutta piankos nuo vuodet kuluvat ja pian olen vanha, eläkkeelle menossa ja jos en sittenkään koe saaneeni elää ihanaa elämää, niin voi harmi.

Eihän sitä tiedä, että kauanko tässä vielä elää, mutta jos nyt ajattelee loogisesti, niin vuosia on vielä jäljellä. Mutta ideani tässä kirjoituksessa on se, että kun vuodet vaan kuluvat ja minusta tuntuu, että se elämä millaisen haluaisin ei löydy ja en saa tehtyä omasta elämästäni sellaista, millaisen siitä haluaisin. Onko tässä mitään järkeä..tässä elmässä?

Mites sitten kun kuollaan pois ja kukaan ei tiedä varmasti, että mihin mennään sitten. Jos taivas ja kadotus ovat olemassa, niin eikö olisi parempi elää hyvin teoin ja välttää syntiä, jotta pääsee sinne taivaaseen kuin elää syntiä tehden ja joutua sitten kadotukseen..se on pitkä aika sitten olla siellä kadotuksessa. En tiedä, kaikkea sitä miettiikin pienessä päässään..

välillä kyllä kokee ahdistusta, kun olisi niin paljon kysymyksiä, mutta vastauksia ei saa ja moni asia menee juuri niin kuin ei haluaisi, onneksi sentään jotku asiat onnistuvat.

Eikö ketään muuta ahdista nämä asiat vai elättekö täysillä joka hetki ja ette mieti elämää? Olen liian syvällinen ja loppujen lopuksi niin yksin..

Mitä lie kohtalo suunnitellut minun elämälle? Sen näkee sitten joskus, kun katselee ajassa taaksepäin..vaikka tähän hetkeen. Toivottavasti silloin ei enää ole päässä sellainen ajatus, että tätäkö tämä elämä on?

Elämä on loppujen lopuksi niin lyhyt. Ja jos ei usko uudelleen syntymiseen, niin vierailu maankamaralla on erittäin lyhyt...ja mitä sen jälkeen tapahtuu?

5

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäN

      .. samoja ajatuksia olen itsekin "päässäni pyöritellyt" viime ajat, paitsi minulla on vielä enemmän ikää.. jo 27 v. Mitään "merkittävää" en ole saavuttanutkaan sitten, ei ole ollut vakisuhdetta kohta neljään vuoteen, ei lapsia, vakityötäkään vain pelkkää opiskelua ja pätkähommia olen nykyään tehnyt. Tunnen itseni niin surkeaksi ja "luuseriksi", elämäni merkityksettömäksi. Mutta toisaalta olen satuttanut ihmissuhteissa itseni jo sen verran pahasti -ilm. olemalla liian kiltti ja hyväuskoinen sitten (naisetkin osaa olla!!) että hevillä ei kukaan mies edes enää saa luottamustani osakseen. Mutta.. siinäpä taas tulee se kysymys että ilman miestä on vaikea perustaa perhettäkään.. :(. Ja se biologinen kellokin tikittää koko ajan.. ystäviä on muutamia mutta tuntuu että hekin on "jättäneet" minut nykyään, asuvatkin suurimmaksi osaksi muissa kaupungeissa. Itsekkäitä vain omien perheidensä/piiriensä parissa viihtyviä ihmisiä joilta tulee tekstari tyyliin n. pari kertaa vuodessa kun on joulu ja juhannus.. sekin ottaa päähän.. tietysti voisi aina hankkia uusia kavereita mutta jollain tavalla olen saamaton vain menemään juttelemaan "mitä kuuluu" -tyyliin ja minulle vielä merkkaa tietynlainen samanhenkisyys paljon myös ystävyydessä. Ja tietää senkin jos lähtee "mieron tielle" eli baariin, sellaista elämääkään en halua viettää.. Vaikeaa/merkityksetöntä tämä elämä välillä minullekin siis on, eli mitä ihmettä minä täällä maan päällä teen itsekään?? Ja todella, mitä tapahtuu kuoleman jälkeen? Kun sen tietäisikin etukäteen :). No, en tiedä toisaalta haluaisinko edes tietää.. Mutta onko olemassa edes esim. "sitä pahaa paikkaa tai paratiisia", nämä asiat askarruttavat välillä minunkin "pikku päätäni". Nämä kaikki.. parempaa elämää sulle kuitenkin..! Toivottavasti sinä löydät vielä merkityksen ja suunnan siihen :)
      ja minä lopetan tämän valitusvirteni..

    • N25

      niinpä..lyhyestä virsi kaunis..enpä saa itekkään mitään aikaiseksi..kaksi lasta on mutta koulutus puuttuu ja ei mua mihinkään kouluihin huolita edes...=(työtön elämä odottaa ja ahdistaa..aika kuluu...

      • Juuso

        Älkää vaipuko epätoivoon. Katsokaa ympärillenne, mitä kaikkea kaunista siinä on. Alkakaa elää, älkää käpertykö itseenne. Olette varmasti kaikki fiksuja naisia, joita odottaa joku ihana mies jossain, kävelee kenties joku päivä vastaan, jos häntä sitten huomaatte. Nostakaa katseenne, ja kävelkää silmät auki kohti tulevaisuutta. Voimia teille kaikille toivoo toivossa elävä Juuso.


    • Sinikello

      Tarjoan sulle elämää Jeesuksen kanssa. Ota tai jätä. Avaa Raamattusi Uuden Testamentin puolelta ja tutustu aiheeseen.

    • Akka

      Te ette tiedäkään miten onnellisia voitte olla. Voitte elää täysin vapaasti jopa omassa kodissanne. toista se täällä on.
      Olen jopa kateellinen teille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe