jos en olis sanonut niin, niin olisitko ollut minusta kiinnostunut? Pilasiko yksi läppä kaiken ja sehän oli vain vitsiä..hämmästyin kun otit sen niin vakavasti..Anteeksi, en ikinä halunnut loukata sinua.
Olet mielestäni hyvin mielenkiintoinen ja kiva ihminen, mutta emme me enää tapaa, jos sinä et halua tavata. Sinusta on kiinni tapaamiset ja muut.
Minä en voi ottaa yhteyttä, kun ei ole puhelinnumeroasi ja en tiedä edes, että oletko vielä vihainen ja sen sellaista. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnellisia hetkiä elämääsi.Olkoon elämäsi iloa täynnä:)
terveisin
-tyttö09:ltä-
KERRO NYT!
-09a-
2
1089
Vastaukset
- nuorimies
eikä onneksi olekkaan 09 alueella naisia..
anna vähän taustainformaatiota..
tää on niinku horoskoopit, niin pyreetä että voi tarkottaa melkein ketä vaan..- -09a-
onhan niitä naisia muitakin täällä päin tietty aika paljon..Minkä ikäinen olet?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732