olen pahoillani

hymysuu

Anteeksi!Ei ole tarkoitukseni sinua kiusata.Mut kaipaan sinua!Kävit elämässäni ja lähdit nopeasti pois olisin halunnut tehdä sinulle vaikka mitä mut aika ei riittänyt ja nyt kaipaan edes soittoasi.Miksi näin? paljon vielä jäi kokematta;)en voi kun olla pahoillani jos jotenkin loukkasin sinua.Minulla oli eilen jo ikävä ;( tänään vielä kamalempi.mut se menee luultavasti joskus pois...älä lupaa mitään jos et halua.....se vain satuttaa muistot jää...en enään kirjoita en odota sinua olit vain lainassa....hauskaa jatkoa toivon sinulle kaikkea hyvää...ei hymyilytä enään kamala olo vain...=)

8

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunun

      kuka kirjoittaa ja kenelle? kaunista textiä..
      mikset ilmoita tätä hänelle henkilökohtaisesti?

      • hymysuu

        kiitti!en todella viitsi enään häiritä häntä.Vaikka ikävä on kamala.Meillä oli todella vain hetki tai ainekin tuntui siltä.Se todella oli ihanaa,kumpa hän olisi ollut samaa mieltä.Ei vastaa viesteihin,ehkä häiritsen hänen elämäänsä.Tuntuu,että kaikki kaunis kuolee ennen kuin alkaakaan.Olen kumminkin onnenlinen ,että sain kokea sen hetken hänen kanssaan.Olisin toivonut ajan pysähtyvän.Hän jos lukee niin tietää varmasti itse kenestä on kysymys.sinullekkin aurinkoista kevättä T.hymysuu


    • oon miettiny

      Tarkentasit ny vähä kenestä puhut? Jää muuten vaivaamaan. Mihin katosit, ootin et ois vielä nähty? Kuuntelin... Mun pitäs oikeesti pyytää anteeks, montaki asiaa, anna vielä mahollisuus. Kamala olo täälläki.

      • hymysuu

        Henkilö jolta pyydän anteeksi asuu vantaalla.Hän on todella ihana ihminen.Minä en ole kadonnut.Hänellä on numero johon voi soittaa jos haluaa vain.Asia ei ole minusta kiinni.


      • surullinen
        hymysuu kirjoitti:

        Henkilö jolta pyydän anteeksi asuu vantaalla.Hän on todella ihana ihminen.Minä en ole kadonnut.Hänellä on numero johon voi soittaa jos haluaa vain.Asia ei ole minusta kiinni.

        ei minulle kuulu muilta osin, kuin että täällä vantaalla on loukattuja ihmisiä..ainakin minä.. ja minä olen nainen.


    • myös surullinen

      olen nainen, ja myös surullinen, menetin mitä ihanimman miehen,
      en vain osannut pitää hänestä kiinni,
      ja ikävä on kova, mutta päivä kerrallaan
      helpottaa, mutta kaipaan häntä silti,
      hänen ääntään,naurua ja kaikkea hänessä.

      • hymysuu

        Kukapa ei virheitä tekisi.Minä ainekin tein.Mut annan itselleni anteeksi.opin ainekin jotain.elämä on elämistä varten.Nautitaan niistä hetkistä mitä saamme,vaikka koskeekin välillä.Tämä mies vei osan sydämestäni mukaansa jonka sain korjattua.Nyt alkaa paikkaus työ.On harvoja miehiä mitkä saavat minut edes katsomaan toiseen kertaan.Tämä tuli ja se oli siinä.Olisin todella halunnut pitää kauemmin.Mut ...toivon että hän vielä tulee ja koemme taas jotain jota kukaan ei voi viedä pois...annan aikaa....en vaadi mitään. odotan niitä hetkiä joita kaipaan.Hänen hymyään ja koko olemusta...kaikille hyvää kevättä...


      • minä
        hymysuu kirjoitti:

        Kukapa ei virheitä tekisi.Minä ainekin tein.Mut annan itselleni anteeksi.opin ainekin jotain.elämä on elämistä varten.Nautitaan niistä hetkistä mitä saamme,vaikka koskeekin välillä.Tämä mies vei osan sydämestäni mukaansa jonka sain korjattua.Nyt alkaa paikkaus työ.On harvoja miehiä mitkä saavat minut edes katsomaan toiseen kertaan.Tämä tuli ja se oli siinä.Olisin todella halunnut pitää kauemmin.Mut ...toivon että hän vielä tulee ja koemme taas jotain jota kukaan ei voi viedä pois...annan aikaa....en vaadi mitään. odotan niitä hetkiä joita kaipaan.Hänen hymyään ja koko olemusta...kaikille hyvää kevättä...

        hyvät naiset tuo itkuilu.Mitä te täältä luulette löytävänne,huh huh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe