on ihanaa päästä pois

rintakipeä

se on ihanaa kun tietää nyt minut korjataan pois täältä inhotavsata mailmasta rinta oli yöllä yli 2 tuntia kipeä ihanaa kun on kutsukultu

19

6624

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;=)

      sinuakin närästi?
      Apteekista saa monenmoista apua siihen vaivaan.

      • rintakipeä

        ei ole kyse närästyksestä sydän juttuja ne on


      • kehoitan
        rintakipeä kirjoitti:

        ei ole kyse närästyksestä sydän juttuja ne on

        lääräriin, ja ihmeessä. Elämä on myös lahja.


      • kristian
        kehoitan kirjoitti:

        lääräriin, ja ihmeessä. Elämä on myös lahja.

        www.netmission.fi


      • rintakipeä
        kristian kirjoitti:

        www.netmission.fi

        odotan poispääsyä elämä on olut 44v pilalla liianlyhyitä onnen hetkiä joutaa pois jo ei huvita yksin elää oisvaa pian lähtö ois kaikille hyväksi


      • kehoitan
        rintakipeä kirjoitti:

        odotan poispääsyä elämä on olut 44v pilalla liianlyhyitä onnen hetkiä joutaa pois jo ei huvita yksin elää oisvaa pian lähtö ois kaikille hyväksi

        jonkun asiantuntijan juttusille... hmm sulla taitaa olla masennus..


      • rintakipeä
        kehoitan kirjoitti:

        jonkun asiantuntijan juttusille... hmm sulla taitaa olla masennus..

        en ole masentunut olen tosiaan ilonen loppuu ikäväelämä ja alkaa ilo


    • Ajattelija

      Jos vaikka onkin tuonpuoleista elämää!!
      Oletko aivan varma että se on ihanampaa kuin tämä maanpäällinen?
      Joku viisas on sanonut että joka paikassa on elämä, kuolema, helvetti sekä taivas, ei ainoastaan meillä maanpäällä asujilla.

      • rintakipeä

        minulla on uskonluotaus että pääsen tuon puleiseen iloon ei ole epäilystä tällä hetkellä


      • Ihmettelijä
        rintakipeä kirjoitti:

        minulla on uskonluotaus että pääsen tuon puleiseen iloon ei ole epäilystä tällä hetkellä

        Oletkos ajatellut hetkeäkään,ettei lähtö olekkaan niin varmaa.Mitäs jos jäätkin halvaantuneena istumaan pyörätuoliin-typeryytesi takia..
        Tilaahan aika lekuriin,rintakivut voi olla syvän masennuksenki syytä.Lämmin ruttaus sulle!


      • rintakipeä
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Oletkos ajatellut hetkeäkään,ettei lähtö olekkaan niin varmaa.Mitäs jos jäätkin halvaantuneena istumaan pyörätuoliin-typeryytesi takia..
        Tilaahan aika lekuriin,rintakivut voi olla syvän masennuksenki syytä.Lämmin ruttaus sulle!

        olen elämäni aikana nähnyt pyörätuolissa olevia olen miettinyt miten he ovat suurestamuutokseta selvinneet olen pohtinut sitä omalle kohalle elämää ei tiedä eteen päin jos selaista itselle tapahtuu se on kovapaikka ihmisen pitäs kiittää aina terveyvestä se voi menettää yllättäin ole ajatllut siinä tarvitaan kohtalotoverien tukea ja ystävien syykisessä sairauvessa käyn sairaan hoitajan juttusilla ihmiseen toisen kuuntelu ja tuki auttaa ihmistäpitää lohuttaa se pitää ottaavastaan ja nautia pienistä ilon hetkistä


    • Miöka

      Terve sitten. Kiva kun kävit.

      • rintakipeä

        elämä on ollu pitkä vetteistä vähän ilonhetkiä ei tunnu käväisyltä onneksi majan purkaja huomasi kutsuu luokseen sitten ilo alkaa ja pitää minusta huolen että minulla on iloinen mieli ja ainakun vajoan synkyyteen niin nostaa iloisella naurulla ja hyvän tuulisuudella minä teen samoin vuorostaa jos kykenen


      • helpottaa
        rintakipeä kirjoitti:

        elämä on ollu pitkä vetteistä vähän ilonhetkiä ei tunnu käväisyltä onneksi majan purkaja huomasi kutsuu luokseen sitten ilo alkaa ja pitää minusta huolen että minulla on iloinen mieli ja ainakun vajoan synkyyteen niin nostaa iloisella naurulla ja hyvän tuulisuudella minä teen samoin vuorostaa jos kykenen

        Jos tahdot itse, saat kyllä sen rintakipusi hellittämään, sydänsurut voi yrittää parantaa.


    • Ilo vai suru

      Toisen ilo, toisen suru ... kuolema. Eipä paljoo naurata noi sun jutut kaiken kokemani jälkeen. Isäpuoleni nukkui pois sairauden murtamana. Hän olisi halunnut elää. Lapseni synnytin kuolleena, ehkä hänkin olisi halunnut elää. Isäni menehtyi perään, hän varmaan olisi halunnut viettää elämää vielä kanssani. Elämäni kuitenkin jatkuu.

      • Viikatemies

        Ystävälleni elämä oli taakka,viikatemies kulki ohi.....ystäväni ei jaksanut enää....hän päätti päiviensä luvun ihan äskettäin.
        Hän ei uskonut mihinkään elämän ikuisuuteen.
        Mihin puu kaatuu siihen se maatuu,näin hän uskoi.
        Taakka siirtyi nyt minun harteilleni......Uskon olevani selviytyjä,joskus,vielä joskus elämäni on normaalia,vailla syytöksiä,ikuisia kysymyksiä....? Nyt väsyttää, masentaa.
        Pitkä ja pimeä tie....ei valoa näy.
        Elämä on laiffia!


      • Lahja
        Viikatemies kirjoitti:

        Ystävälleni elämä oli taakka,viikatemies kulki ohi.....ystäväni ei jaksanut enää....hän päätti päiviensä luvun ihan äskettäin.
        Hän ei uskonut mihinkään elämän ikuisuuteen.
        Mihin puu kaatuu siihen se maatuu,näin hän uskoi.
        Taakka siirtyi nyt minun harteilleni......Uskon olevani selviytyjä,joskus,vielä joskus elämäni on normaalia,vailla syytöksiä,ikuisia kysymyksiä....? Nyt väsyttää, masentaa.
        Pitkä ja pimeä tie....ei valoa näy.
        Elämä on laiffia!

        Olen pahoillani ystäväsi puolesta. Toivottavasti itse jaksat uskoa siihen, että elämällä on tarkoitus. Mikä se on, sitä emme varmaan monikaan tiedä, se juuri pistää meidät kyselemään. Mutta ennemmin tai myöhemmin siihen varmaan löytää vastauksen, kun elää rehellisesti itsensä kanssa. Ehkä kornia, mutta hetkittäin koen, että näillä kokemillani kuolemilla on myös tarkoitus. Ei sitä osaa selittää, mutta jollain tapaa kun kohtaa kuoleman, siinä aistii, että on jotain korkeempaa. Ei se sielu kuole... Toivon, että jaksat surra surusi; ennen sitä ei se valokaan voi pilkottaa. Ihminen tekee itselleen palveluksen, kun antaa surun tulla.. Hyvää kevättä sinulle!


      • mira
        Viikatemies kirjoitti:

        Ystävälleni elämä oli taakka,viikatemies kulki ohi.....ystäväni ei jaksanut enää....hän päätti päiviensä luvun ihan äskettäin.
        Hän ei uskonut mihinkään elämän ikuisuuteen.
        Mihin puu kaatuu siihen se maatuu,näin hän uskoi.
        Taakka siirtyi nyt minun harteilleni......Uskon olevani selviytyjä,joskus,vielä joskus elämäni on normaalia,vailla syytöksiä,ikuisia kysymyksiä....? Nyt väsyttää, masentaa.
        Pitkä ja pimeä tie....ei valoa näy.
        Elämä on laiffia!

        Avomieheni kuoli vähän aikaa sitten. Koko suhteemme ajan oli masennusongelmia, ja kun juuri alkoi helpottaa, tuli sairauskohtaus. Tuntuu vääryydeltä. Masennus tarttui minuun. Ja se jatkuu...


    • 42-688

      "Elämäs on taistelun arvoinen, oi rakas veljeni muistathan sen. Jokainen polku ja jokainen tie, kivinen olkoon mutta eteenpäin vie. se on taistelun arvoinen, oi rakas siskoni muistathan sen, jokainen hetki on lahja, olipa kansi tai pohja siis sun on oltava vahva."
      Onko jollain jotain lisättävää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe