särkyvää...

kuoppa poskessa

ANTEEKSI! Taas tein sen,vaikka lupasin iteslleni olla kirjoittamatta sinulle.Minulla on niin kamala olo.Sinusta ei ole kuulunut mitään.Ymmärän sinua tai luulen ymmärtäväni.Miksi sanoja millä ei merkitystä?Toivon mukaan nautit ajasta jonka vietimme.En olisi vaatinut mitään olisin vain antanut sinulle paljon...paljon jäi kokematta...mutta aika jonka sain olla kanssasi oli IHANAA..se säilyy aina=o) annoit minulle taas voimia elää ja nauttia.Nyt olen kunnossa...en ole lelu jolla leikit...heität pois kun kyllästyt..no aikansa kutakin mut toivon joskus että kertoisit.

13

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimu

      Tiedätsä, sä et tosiaan oo ainut, joka ajattelee noin. Toi oli ihan kun mä olisin kirjottanu ton yhelle ihmiselle. Pikkuhiljaa ne loukkaukset alkaa riittää, eikä oo voimia roikkua yhden ihmisen perässä kyynel silmässä. Voi rakastua ja rakastaa, mutta ilman vastarakkautta se ei voi kestää. Ehkä joskus täältä maailmasta löytyy joku, joka rakastaa ja jota rakastaa, ilman surua ja kyyneleitä, sellanen ei voi aitoon rakkauteen kuulua, kyyneleet, suru, ja ikävä nimittäin. Ei kannata rikkoa itteään jonkun toisen takia.

      • huitin

        jos ei itteään sovi
        loukata, niin sopiiko toista??


    • yhteys

      Haluan kertoa, nyt kiirus..

      • minullekko???

        ketähän tarkoitat ja mistä päin..minä ainakin aivan kuollut ja haluan olla kanssasi nyt ja aina..ethän minua vain kesäkissaksi ottanut??
        tehkäämme töitä suhteemme eteen ei aina voi paeta ja luovuttaa...


    • jepulis

      Yksi kuoppa poskessa ?? =)

      • minä

        kyllä yksi vain *hymyilee*


      • minäkin
        minä kirjoitti:

        kyllä yksi vain *hymyilee*

        tulevaisuudelle mieluummin kuin surunkatseen.
        Helpompaa kaikin puolin.


      • Niinkö?
        minä kirjoitti:

        kyllä yksi vain *hymyilee*

        Pelottavaa =) Mulla olis joskus
        rakas jolla oli vain
        yks kuoppa poskessa =)

        Mutta siitä on aikaa,
        liian vähän, että kipu olisi
        poissa, mutta niin paljon,
        että pystyn jo väkisin
        välillä hymyilemään =)

        Missäköhän tämä kuoppaposki
        sijaitsee?? Pohjoisessa
        vai etelässä? =)


      • ohi
        Niinkö? kirjoitti:

        Pelottavaa =) Mulla olis joskus
        rakas jolla oli vain
        yks kuoppa poskessa =)

        Mutta siitä on aikaa,
        liian vähän, että kipu olisi
        poissa, mutta niin paljon,
        että pystyn jo väkisin
        välillä hymyilemään =)

        Missäköhän tämä kuoppaposki
        sijaitsee?? Pohjoisessa
        vai etelässä? =)

        Ketähän tarkoitat? Olen etelästä katsottuna pohjoiseen, kuoppaposki, enpä tiedä, posket on, näkyvät.
        Kiva että edes jonkinlainen hymy tulee, jeh.


      • Ford
        ohi kirjoitti:

        Ketähän tarkoitat? Olen etelästä katsottuna pohjoiseen, kuoppaposki, enpä tiedä, posket on, näkyvät.
        Kiva että edes jonkinlainen hymy tulee, jeh.

        Tarkoitan kultaani tai oon exä sille =)
        Juuh pohjoisessa hänkin sijaitsi / sijaitsee.
        Niin hymyä sillä varmaan piisaa, sulla?
        Omani ei oo kovin tukevalla pohjalla,
        ainakaan vielä, kyllä se kait
        ajan kanssa. Mitä nää muuta?


      • kuoppaposki
        Niinkö? kirjoitti:

        Pelottavaa =) Mulla olis joskus
        rakas jolla oli vain
        yks kuoppa poskessa =)

        Mutta siitä on aikaa,
        liian vähän, että kipu olisi
        poissa, mutta niin paljon,
        että pystyn jo väkisin
        välillä hymyilemään =)

        Missäköhän tämä kuoppaposki
        sijaitsee?? Pohjoisessa
        vai etelässä? =)

        etelässä asustan=o) hymyni tulee taas,vaikka välillä koskeekin mutta elän=o))


      • sunny
        kuoppaposki kirjoitti:

        etelässä asustan=o) hymyni tulee taas,vaikka välillä koskeekin mutta elän=o))

        Hyvä, päivästä päivään eletään täälläkin, nauraen ja surren, tätähän se elämä on.
        Elämää ja toivoa paremmasta huomisesta. (**)


      • ootappa vähän
        kuoppaposki kirjoitti:

        etelässä asustan=o) hymyni tulee taas,vaikka välillä koskeekin mutta elän=o))

        En tiedä oliko toi mulle,
        mutta mun kuoppaposki on
        pohjoisessa, joten en usko,
        että oot kuoppaposkeni.
        Mutta joo, nää tai joku muu
        sekoitti noi jutut =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe