ONKO TOTTA ETTÄ VAAKA EI TULE TOIMEEN OINAAN KANSSA?

*vaaka tyttis*

MIKS AINA KUN TULEE JOKU UUSI IHMINEN JOHON TUTUSTUN JA SE ON OINAS NIIN EI VAAN YKSINKERTAISESTI SYNKKAA..SIIS AIVAN KAIKKI OINAS TYTÖT ENNENKAIKKEAAN..MISTÄ MOINEN JA ONKO KUKAAN HUOMANNUT SAMAA?

20

3049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytsä=)

      Ja mun bestis oli oinas... 11 vuotta olimme toisillemme läheisimmät ihmiset=) kuitenkin kasvoimme eroon toisistamme... ja meillä ainakin synkkasi hyvin=) Ehkä oinas-kaverini eli jotenkin kauttani lapsena ja sitten kun sai itsevarmuutta aloimme tavallaan taistella johtajan paikasta... en tiedä... sillon ainakin synkkasi..=) Äitini on myös oinas ja riitelemme päivittäin=) Isäni sanookin, että olemme kuin kissa ja koira..koko ajan toistemme kimpussa.. Kumpikin vahvoja omia persoonia, eikä kumpikaan halua alistua tai tunnustaa olevansa väärässä...=)

      • ko

        mä oon vaaka


    • daisy

      itse minun kaverini on oinas. en tiedä mutta kyllä me tullaan hyvin toimeen. meillä on vain tavallista useammin riitoja, mitä minulla on muiden kavereiden kanssa. tuskinpa nuokaan kyllä aina pitää paikkansa... siis kun minähän olen vaaka ja kaveri on oinas...

      • libre

        >>meillä on vain tavallista useammin riitoja, mitä minulla on muiden kavereiden kanssa


      • joku

        ne on vastakkaiset joten tosi hyvin!!! kaikki vastakkaiset täydentäää toisiaan ja siks hyvin tulee toimeen!!


    • Vaakatyttö

      Mun parasystävä(tyttö) on oinas me ollaan kyllä samalla aaltopituudella.. :)

    • opal

      johtunee siitä että vaaka on oinaan vastamerkki. eli nämä kaksi ovat toistensa täydelliset vastakohdat. siksi näillä merkeillä ei välttämättä ole mitään yhteistä.

      Oinas-Suorapuheinen, agressiivinen,rohkea,energinen,taistelija,maskuliininen,itsenäinen,toimii ennen kuin ajattelee

      Vaaka-naisellinen,ystävällinen,sosiaalinen laumaeläin, kauneutta rakastava, päättämätön harkitsija.

      • *Vaakatyttis*

        Tossa sun jutussa on perää,kiitos valaisemisesta =)


    • Oinas

      ...olla poikkeus,sillä kaikkien tuntemieni vaakojen kanssa välini ovat loistavat =)!
      En edes ymmärrä miksi riitaannut oinaiden kanssa,sillä en ole itse kokenut sellaista kenenkään vaaka ystäväni kanssa.. Ja mikä kummallisinta olen itse usein kiinostunut vaaoista ja samoin he minusta. Mistä se sitten lienee johtuukaan...??

      • vaaka

        Olen vaaka ja kiinnostun usein oinaista.. oinaat on niin erilaisia ku vaa'at ehkä juuri siksi he viehättävätkin!? itse olen tosi tyypillinen vaaka. Oinaat on mielestäni niin mystisiä ja jännittäviä ja heidän kanssaan minulla (sukupuoleen katsomatta..) on aina jotain kemiaa..
        siihen että toimisiko pidemmän päälle suhde oinaan kanssa??? en tiedä, on oinas niin erilainen kuin vaaka.....


    • vaaka muija*

      no, kyl mulla aineski on useemmin riitoja oinaiden kanssa kun muiden..ja oinaita en vaan voi sietää..en tiedä miksi..

      • riitapukari

        Vaaka ei voi sietää oinasta siksi, että vaaka on ollut karman kierrossa ennen oinas ja inhoaa sen ominaisuuksia. Sitä varten täällä ollaan, että opitaan aikaisemmista elämistä.


      • -VaakaN-87-
        riitapukari kirjoitti:

        Vaaka ei voi sietää oinasta siksi, että vaaka on ollut karman kierrossa ennen oinas ja inhoaa sen ominaisuuksia. Sitä varten täällä ollaan, että opitaan aikaisemmista elämistä.

        vaaka ja oinas on tosi erilaisia, mutta eräs parhaista kavereistani(poika) on oinas ja me ainakin tullaan tosi hyvin toimeen. ehkä syynä siihen, että "täydennämme" toisiamme on juuri se erilaisuus. molemmilla on omat mielipiteet, mutta sehän on vain hyvä asia, eikö?...


    • vaaka kans

      mul on just toisinpäin! tuun oinaiden (sekä miesten että naisten) kanssa tosi hyvin toimeen!

    • vaakagirl

      tuo ei ole todellakaan totta.
      mä tulen toimeen yhden luokkalaiseni pojan kanssa
      joka on oinas, todella hyvin.
      muistaa kannattaa että kaikki vaa´at oionaat ovat kuitenkin erilaisia luonteeltaan.
      ihmiset eivät ole samanlaisia, olen todennnut se moneen kertaan elämäni aikana....
      tuo oli täyttä potaskaa..... :)

    • mä vaan

      ei oo mun kohdalla ainakaan totta.
      nimittäin mä tuun toimeen tosi hyvin yhden pojan kans joka on horoskoopiltaan poika.
      paitsi se on kans, että poikien kans on parempi ystävystyä, kuin tyttöjen, sillä tytöt on kanoja,jotka ottaa aina kaikki tosissaan, kun taas pojat on sellasia, että ne ei välitä pienistä.....:)

    • vaakanainen

      kaksi läheisintä ystävääni ovat oinaita..tullaan toimeen!

    • Crisse

      Ei oo totta ainakaan mun osalt.. Mun ensirakkaus oli oinas.. nykyinen kiikarissa oleva jätkä on oinas.. Tuun tosi hyvin toimeen oinaitten kans.. Yleensä vaan ystävystyn henkilön kans ja myöhemmin tulee ilmi et henkilö on oinas.. Tosi monet ihmiset mun ympäril on oinaita..
      Toi on ihan totta täsä tapaukses et vastakohdat täydentävät toisiaan!!!!!

    • 2+1

      siskoni on vaaka, ja aina tulee jotaan riitaa oinaiden kanssa. oinaat tuntuu käyttäytyvän ihan mukavasti sitä kohtaan (näin ulkopuolisen silmin), mutta siskoni näkee käytöksessä aina jotain mätää, ja riitahan siinä tulee. riidoissa oinas on ilkeä:/ etenkin sen kokemukset oinasmiehistä halutaan enemmän tai vähemmän unohtaa...

      • vaakatytsä

        Mun lapsista tytöt on oinaita ja mä vaakaäiti, oppinut paljon matkan varrella, ei konfilteja nyt vanhempanakaan....erittäin hyvät välit. Ystävistä muutama on oinaita, miehiä että naisia...no problems.. vahvoja mielipiteitä löytyy, kritiikkiäkin, mut rakentavassa mielessä. Oinas on usein sarvet tanassa, mut vaaka osaa myötäillä sillä hetkellä...tietty tarvii tuntee toinen, että tietää miten käyttäytyä. Vaakakin myös helposti provosoi mielipiteidensä kanssa, eikä anna periksi, mut osaa oinaskin tulla vastaan....jos ei, tulee tyrmäys:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe