mitä ootte mieltä?

girl

mitä pidätte paigesta? eihän se prueta korvaa, mut mä diggaan... mielipiteitä??

18

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prue Halliwell

      Itse en vielä ole tottunut Paigeen :/ suosikkini ovat:Piper,Leo ja Prue

      P.S.Minusta Prue oli parempi kuin Paige..surullsita että Shannen lähti sarjasta :'(

      • ninni

        Musta paige on iha okei ois voitu huonompiki näytteliä saaha siihe!Mut Prue edellee paras..


      • totta

        Joo mun mielestä Prue oli aina kaikkein paras niistä... Jos nyt joku lukee tän viestin niin voisko joku LYHYESTI kertoo miten Prue kuoli? Itteltäni jäi se jakso näkemättä...


      • Taku "Phoebe"
        totta kirjoitti:

        Joo mun mielestä Prue oli aina kaikkein paras niistä... Jos nyt joku lukee tän viestin niin voisko joku LYHYESTI kertoo miten Prue kuoli? Itteltäni jäi se jakso näkemättä...

        Prue kuoli Shaxin hyökkäyksen, kun se aika kelattiin taakseppäin, niin Leo ei pystyny parantaa molempii, ja tietty se pelasti Piperin...


    • charmed...

      Noh. En minäkään ole oikein tottunut Paigeen, kyllä Prue oli parempi. En oikein tykkää hänestä, jotenkin ylimielisen oloinen.
      Mut onneksi sentään Piper ja Phoebe ovat sarjassa mukana, ja tietysti ah niin ihana Cole ;), jaksaa vielä seurata sarjaa, onhan se tosi hyvä sarja kumminkin :)

      • the charmed one

        että Cole on söde vaikka onkin jo vanha...


      • hörhö

        Joo harmi kun Prue kuoli... Onneks kuitenki ne Phoebe ja Piper on vielä jäljellä:) Mun mielestä kylläkään ei se Cole oo niin ihana mutta Leo on mahtava :)


      • Taku "Phoebe"

        Totta, Cole on kieltämättä' söpö, Phoebe kun olen.. en siis oikee, tietenkään! :D


    • Telkkari

      Mulla jäi Siskoni on noita kokonaan kattomatta, ku mun mielestä siinä ei tapahdu enää kunnolla mitää. Ennen se oli paljo parempi ja sai jännittä joka jaksolla, kuinka heidän käy. Sarja huononi kerta heitolla, ku Paige tuli sarjaan.

    • Mirieh*

      Men tykkää Paigesta. Sei sovi Piperin ja Pheoben siskoks. Se on jotenkin niin erinäkönen..
      Ruma etten sanois :P
      Ja muutenkin ärsyttävä henkilö.
      Mutta kaipa siihen joskus tottuu.

      • *Piper*

        Mä en suoraan sanottuna tykkää yhtään Paigesta=/
        Musta se on jotenki niin erinlainen ku Prue...Musta Prue oli hyvä ja näyttelijä oli kohdallaan....Mut kyl Paigeengi varmaan tottuu ku kattoo vähän aikaa...Ei varmaan meistäkään tuntuis mukavalta jos yhtäkkiä pitäs olla opettelemassa loitsuja ja juomia ja tapella demoneita vastaan...(Mä kyl haluaisin ehottomasti saada jotkun voimat,erityisesti pidän Piperin voimista,siks mun nimimerkkiki on *Piper*
        Se on vaan niin paras koko sarjassa..
        Mut mul olis kyssä muistaako kukaan kuka esitti Andya niissä ihan ensinmäisissä jaksoissa?Siis sitä Pruen poikaystävää?Haluaisin tietää näyttelijän,koska se on ollut parhaimman näkönen tyyppi siinä sarjassa,ellei Leon ja Colea lasketa mukaan....Mut olisin tosi kiitollinen jos vastaisitte..
        *hali*


    • prue halliwell

      Andyä näytteli T.W.king ja tämä on 100%tietoa!!

      mene googleen ja laita hakusananaksi siskoni on noita (videot)

      *Prue muistoa kunniottaen*

      Lepää rauhassa,Prue Halliwell!!

    • Sadako

      Minusta Prue oli paras niistä kolmesta. Muttah... kyllä tuo Paigekin on ihan kiva.

    • the charmed one

      en tykkää. Se on kauhean vaalea ja muutenkin aika sellainen "outo". Se on näytellyt enimmäkseen kauhu leffoissa, mut vaikka siskooni onkin sellainen vähän "yliluonnollinen sarja silti, Paige ei kuulu siihen sairjaan... mun mielestä. tuottajat tai ketkä nyt valitsevatkaan näyttelijät, oisivat valinneet paremmin...

    • Anna

      Ihan ok... OOn samma mielt ei se Prueta korvaa mut hyvähän sekin on.. Tai ois ne kyllä voiny paremman ottaa

    • Taku "Phoebe"

      .. 100 kertaa vammasempi, rumempi ja muutenkin tyhmempi kuin Prue!!! Tyhmää kun se lähti... =(

      Tiiän, et Shannen haukku Alyssaa (joka on BEST!), mut oli se kumminkin poarempi...

      • PRUE

        ei se ole haukkunut ketään lähti koska: tekee oman leffan!!


      • nyyh prue

        prue oli ihana elämän piriste!!
        koko sarja meni pieleen kun paras lähti nyt kaikista parhaat on:piper,phoebe,Leo,Cole.. EI PAIGE!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe