Juonipaljastuksia. (USA)

Manna

Heippa! Taalla rapakon takana on tapahtunu parin viikon aikana seuraavaa: Samantha paattaa menna rintojen suurennus leikkaukseen mutta suunnitelmat muuttuvat kun hanella huomataan olevan rintasyopa. Syopa saadaan hallintaan ja han aloittaa kemo(?) terapian ja sen seurauksena alkaa kaljuuntua ja leikkaa lopulta kaikki hiuksensa pois. Carrie seurustelee edelleen Aleksanderin kanssa (venalainen mies ystava, reippaasti yli 50 v). Charlotte meni siis uusiin naimisiin (Harry on miehen nimi) ja he harkitsevat nyt adoptiota koska eivat ole hedelmoityshoitojenkaan jalkeen saaneet vauvaa. Miranda ja Steve menivat viime viikolla naimisiin ja ostivat talon kaupungin "ulkopuolelta". Brady on nyt joku puoltoista vuotta. Ens viikolla Aleksander vie Carrien Pariisiin lomalle ja siella han nakee Mr. Big:n ja nailla nakymin paatyvat sitten lopullisesti yhteen. Enaa on jaljella 4 jaksoa ja sitten loppuu tamakin huvi kokonaan. Jos joku haluaa tietaa jotain muuta tulevista tapahtumista niin vastaan mielellani! :O)

41

9185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gryyni

      Kiitos, kun kerroit miesystävistä ja rintojen suurennusleikkauksista yms. Jees, kerro lisää sitten, kun tapahtuu. Odotan jännittyneenä juonipaljastuksia, myös yhdyssanojen oikeinkirjoitusta. Älä suutu, mutta ei kärsi kattoo, kun suomalaiset eivät osaa enää kirjoittaa. Eihän Carriekään raiskaa englantiaan.

      • Manna

        Mutta ala viitti itse sitten kirjotella vaarin.. Carriekaan.. tulee meinaan ihan aalla. :O) Olis kiva jos joskus oltas vaan kiitollisia informaatiosta, en voi sille mitaan etta kahden vuoden Amerikassa asumisen jalkeen suomenkieli ei enaa tuu taysin oikein. Ei taalla ketaan taydellinen ole, joten ala viitsi sellaista edes esittaa. :O) Kirjottelen taas kun tapahtuu jotain!!


      • sinkku Porista
        Manna kirjoitti:

        Mutta ala viitti itse sitten kirjotella vaarin.. Carriekaan.. tulee meinaan ihan aalla. :O) Olis kiva jos joskus oltas vaan kiitollisia informaatiosta, en voi sille mitaan etta kahden vuoden Amerikassa asumisen jalkeen suomenkieli ei enaa tuu taysin oikein. Ei taalla ketaan taydellinen ole, joten ala viitsi sellaista edes esittaa. :O) Kirjottelen taas kun tapahtuu jotain!!

        vaikutat sellaiselta, ettei suomi ole sujunut sinulta koskaan Suomessakaan. Olenko oikeassa? Vastaa rehellisesti edes itselles!!!!!!!

        "Ei taalla ketaan taydellinen ole, joten ala viitsi sellaista esittaa."

        Oot kotoisin varmaan Raumalta, kun et osaa sanoa: Ei täällä KUKAAN täydellinen ole...

        Juonipaljastuksia mäkin odotan ja kiitän etukäteen.


      • Manna
        sinkku Porista kirjoitti:

        vaikutat sellaiselta, ettei suomi ole sujunut sinulta koskaan Suomessakaan. Olenko oikeassa? Vastaa rehellisesti edes itselles!!!!!!!

        "Ei taalla ketaan taydellinen ole, joten ala viitsi sellaista esittaa."

        Oot kotoisin varmaan Raumalta, kun et osaa sanoa: Ei täällä KUKAAN täydellinen ole...

        Juonipaljastuksia mäkin odotan ja kiitän etukäteen.

        No olikin viimeinen kerta kun tanne kirjotan yhtaan mitaan kun ei muuta osata kun kiukutella jostain vitun kirjotusvirheista!! Parempi nakojaan onkin asua taalla kun Suomi on taynna tommosia pilkunnussioita!! Alaka kirjota kuinka monta kirjotusvirhetta tassa kirjoituksessa oli, ei kiinnosta. Kukaan/ketaan, eikohan se oo ihan sama kumman ma siihen laitoin, kylla kaikki varmaan ymmarsi kirjoituksen ilman taydellista sanamuotoa. Kerrankin olis kiva kun vaan kiitettas ja jatettas asia siihen tai jollei halua kiittaa niin olis sitten vaan hiljaa.


      • Queens
        Manna kirjoitti:

        No olikin viimeinen kerta kun tanne kirjotan yhtaan mitaan kun ei muuta osata kun kiukutella jostain vitun kirjotusvirheista!! Parempi nakojaan onkin asua taalla kun Suomi on taynna tommosia pilkunnussioita!! Alaka kirjota kuinka monta kirjotusvirhetta tassa kirjoituksessa oli, ei kiinnosta. Kukaan/ketaan, eikohan se oo ihan sama kumman ma siihen laitoin, kylla kaikki varmaan ymmarsi kirjoituksen ilman taydellista sanamuotoa. Kerrankin olis kiva kun vaan kiitettas ja jatettas asia siihen tai jollei halua kiittaa niin olis sitten vaan hiljaa.

        I don't like your attitude :( I don't like it at all. Why are you so angry, my friend?


      • manna
        Queens kirjoitti:

        I don't like your attitude :( I don't like it at all. Why are you so angry, my friend?

        Just go and look those answers that I got, doesnt really make me wanna jump does it.. I was just trying to be nice but I gues that was a waste of time.


      • isoisä

        Ehkä kannattaa opetella suvaitsemaan kirjoitusvirheet, jos joskus hahuaa itse kokeilla suurta rakkaustarinaa.
        Elämässä joutuu paljon kärsimään jos aina hyvistäkin asioista sitten lopuksi löytää jotain huonoa.
        Oppiminen on vaikeaa, tiedän sen, mutta se kannattaa, tiedän senkin.


      • Letter
        manna kirjoitti:

        Just go and look those answers that I got, doesnt really make me wanna jump does it.. I was just trying to be nice but I gues that was a waste of time.

        - - - nainen osaa englantiakaan. Miten siellä Amerikassa pystyy asumaan, kun ei osaa maan kieltä kirjoittaa??????????????? Awwww!!!!!!!


      • Manna
        Letter kirjoitti:

        - - - nainen osaa englantiakaan. Miten siellä Amerikassa pystyy asumaan, kun ei osaa maan kieltä kirjoittaa??????????????? Awwww!!!!!!!

        Oletkos koskaan ajatellut etta kirjakieli on eri asia kun puhekieli..? En puhu kirjakielta niin miksi mun tai siis MINUN pitaisi sellaista kirjoittaa? Halusin kertoa sarjan juonipaljastuksista enka keskustella kirjoitusvirheista.. antakaa hyvat ihmiset asian olla jo!


      • Letter
        Manna kirjoitti:

        Oletkos koskaan ajatellut etta kirjakieli on eri asia kun puhekieli..? En puhu kirjakielta niin miksi mun tai siis MINUN pitaisi sellaista kirjoittaa? Halusin kertoa sarjan juonipaljastuksista enka keskustella kirjoitusvirheista.. antakaa hyvat ihmiset asian olla jo!

        Kyllä tämä täällä on kirjoitettua kieltä. Vai onko palstamme jokin radio? Kuuletteko te puheääniä? Minä en kuule. Näen vain kirjoituksia.


      • Manna
        Letter kirjoitti:

        Kyllä tämä täällä on kirjoitettua kieltä. Vai onko palstamme jokin radio? Kuuletteko te puheääniä? Minä en kuule. Näen vain kirjoituksia.

        Kirjoitettu kieli ei ole sama kuin kirjakieli.


      • Valistaja
        Manna kirjoitti:

        Kirjoitettu kieli ei ole sama kuin kirjakieli.

        ... on kieltä, jota kirjoitetaan. Sitä on sujuva lukea, koska se on yli murrerajojen lentävää, kielioppia noudattavaa yleiskieltä. Sivusta tätä keskustelua seuranneena tuntuu ikään kuin kirjoitettu kieli olisi suomalaisille jokin peikko.

        Asun Suomen ulkopuolella ja meidän maassamme puhutaan kirjoitetusta kielestä eli yleiskielestä ja puhekielestä. Kirjakieli on ihan eri juttu: se on jotain ylevää ja vanhanaikaista eikä sitä enää oikein ole olemassakaan. Ei ehkä Suomessakaan, muuta kuin haukkumamielessä.

        Sen verran mitä olen suomalaisia lehtijuttuja ja muuta lukenut, niin kirjoitustaito on mennyt teillä siellä alas kuin lehmän häntä :(

        Parhain terveisin
        Kaksikymmentä vuotta ulkomailla asunut Suomen kansalainen ja Sinkkuelämää-ystävä


      • taidat
        Letter kirjoitti:

        Kyllä tämä täällä on kirjoitettua kieltä. Vai onko palstamme jokin radio? Kuuletteko te puheääniä? Minä en kuule. Näen vain kirjoituksia.

        aika uskomaton pissipää!!!!!


      • ...
        manna kirjoitti:

        Just go and look those answers that I got, doesnt really make me wanna jump does it.. I was just trying to be nice but I gues that was a waste of time.

        gues=guess??


    • Sitissä istun ja ootan

      Vieroitusoireet helpottuivat vähäsen... Suurkiitos! =)

    • naurattaa vieläki

      Mutta jopas oli erikoinen vastaanotto sun juonipaljastuksille.. Turha lienee toivoa enää lisää. Kiitti kuitenki näistä :D

    • Kerrothan loputkin? :)

      Minä sain Mannan "Juonipaljastuksista" irti sen, minkä otsikko lupasikin.
      Ikävää, jos äikänmaikat eivät pysty samaan.

    • Marjatta

      kuule välitä noista kellä on ongelmia siitä että, joku kirjottaa väärin. Ne on vaan niin yksinkertasen onnellisia elämässään kunnei niillä muita murheita oo. jatka samaa mallii!!!

      • Eerika

        Löytyykö maailmasta toista maata, joka halveksisi kirjoitetun kielen kirjoitusasua niin paljon kuin Suomi? En usko. Tälläkin palstalla riittää heti noita yhdyssanavammaisten hännystelijöitä leegion verran. Säälittävää. Jos Carrie ja muut siitä sarjasta kirjoittaisivat ja puhuisivat samalla tavalla huolimattomasti kuin Suomessa tehdään, sitä ohjelmaa ei katsoisi erkkikään.


      • Mietityttää
        Eerika kirjoitti:

        Löytyykö maailmasta toista maata, joka halveksisi kirjoitetun kielen kirjoitusasua niin paljon kuin Suomi? En usko. Tälläkin palstalla riittää heti noita yhdyssanavammaisten hännystelijöitä leegion verran. Säälittävää. Jos Carrie ja muut siitä sarjasta kirjoittaisivat ja puhuisivat samalla tavalla huolimattomasti kuin Suomessa tehdään, sitä ohjelmaa ei katsoisi erkkikään.

        Ystävänäsi on varmasti raskas olla, jos vaadit arkipäiväisissä kontakteissa moitteetonta puhe- ja kirjoitustaitoa?


      • täälläkin!
        Mietityttää kirjoitti:

        Ystävänäsi on varmasti raskas olla, jos vaadit arkipäiväisissä kontakteissa moitteetonta puhe- ja kirjoitustaitoa?

        Mahtaa olla raskasta keskustella kanssasi, kun et ymmärrä asian ydintä :(


      • Katuva mietiskelijä
        täälläkin! kirjoitti:

        Mahtaa olla raskasta keskustella kanssasi, kun et ymmärrä asian ydintä :(

        että asian ydin oli Sinkkuelämää -sarjan juonipaljastukset.
        Mutta ilmeisesti olin väärässä. Pyydän nöyrimmin anteeksi.


      • Viilataan ....
        Katuva mietiskelijä kirjoitti:

        että asian ydin oli Sinkkuelämää -sarjan juonipaljastukset.
        Mutta ilmeisesti olin väärässä. Pyydän nöyrimmin anteeksi.

        Niin minäkin luulin,olin väärässä.Mutta hei...tännehän foorumiin vois laittaa vaikka sellasen aiheen kuin Viilaamme pilkkua_ _ _ _ _ _!
        Pysytään kuiteski ihan siinä aiheessa kun tänne kirjoitellaan...:)


      • Sad Man
        Viilataan .... kirjoitti:

        Niin minäkin luulin,olin väärässä.Mutta hei...tännehän foorumiin vois laittaa vaikka sellasen aiheen kuin Viilaamme pilkkua_ _ _ _ _ _!
        Pysytään kuiteski ihan siinä aiheessa kun tänne kirjoitellaan...:)

        ... TOSIKOIDEN MÄÄRÄÄ :((
        Mutta pääasia, että suosikkiohjelmastani puhutaan. Mikään julkisuus ei ole sille huonoa julkisuutta.


    • Sarjasta kiinnostunut

      Mitä sarjassa on tapahtunut 28.1. juonipaljastusten jälkeen? :)

      • Manna

        Carrie muutti Ranskaan taman venalaisen miesystavansa kanssa (Aleksandr Petrovski, en ole varma kuinka kirjoitetaan) ja juuri ennen Carrien koneen lahtoa Mr.Big ilmestyi Carrien oven taakse ja kertoi etta haluaa hanet takaisin ja etta rakastaa Carrieta. No Carrie lahti siita huolimatta mutta vietettyaan vain viikon Pariisissa han huomasi kaipaavansa ystaviaan ja New York:ia ja Mr.Big:ia.. No tama jakso loppui siihen etta Charlotte kutsui Mr.Big:n lounaalle Samanthan ja Mirandan kanssa ja he pyysivat etta Mr.Big lahtee Pariisiin ja yrittaa saada Carrien takaisin. Tama jakso jatkuu ensi viikolla ja se onkin sitten koko sarjan loppu.


      • Sarjasta kiinnostunut
        Manna kirjoitti:

        Carrie muutti Ranskaan taman venalaisen miesystavansa kanssa (Aleksandr Petrovski, en ole varma kuinka kirjoitetaan) ja juuri ennen Carrien koneen lahtoa Mr.Big ilmestyi Carrien oven taakse ja kertoi etta haluaa hanet takaisin ja etta rakastaa Carrieta. No Carrie lahti siita huolimatta mutta vietettyaan vain viikon Pariisissa han huomasi kaipaavansa ystaviaan ja New York:ia ja Mr.Big:ia.. No tama jakso loppui siihen etta Charlotte kutsui Mr.Big:n lounaalle Samanthan ja Mirandan kanssa ja he pyysivat etta Mr.Big lahtee Pariisiin ja yrittaa saada Carrien takaisin. Tama jakso jatkuu ensi viikolla ja se onkin sitten koko sarjan loppu.

        Kiitos! :)


      • Manna
        Sarjasta kiinnostunut kirjoitti:

        Kiitos! :)

        Ole hyva!


    • tarantella

      Tapahtuu samanthalle? Ei enää haikaile Rickhardia? Meneeks se kenenkään kans naimisiin?

      • jjj

        ennen tätä rintasyöpäjuttua pokaa tarjoilijan, josta yrittää tehdä tähteä. en muista nuoren miehen nimeä, eikä sitä taideta montaa kertaa mainitakaan. sitä mitä richardille on käynyt, en tiedä, olen vaan nähnyt seuraavan tuotantokauden jaksot. no joo,kuitenkin kuumia hetkiä tämän tarjoilijan kanssa tiedossa.


      • Manna

        toi 'viimeisen jakson tapahtumat'. Smithista (se ent. tarjoilija) tulee suuri filmitahti ja han rakastuu Samanthaan ja Samantha haneen. Eivat menneet naimisiin mutta ovat kuitenkin yhdessa.


    • Jin

      En kattonu viime jaksoo niin voitteko kertoo mitä siinä tapahtu?

      • Jin

        Siis sori kirjotin väärään paikkaan


    • -vampire-

      Mita mita mita sina sanoa? onko minun pizzassani jotaki vialla, ala ala minun pizzojani haukkua................ Ooksä joku saatanan manne??

      • Manna

        Viimeinen jakso on hyvin dramaattinen! Miranda, Charlotte, Samantha ja mr.Big päättävät lähteä Pariisiin suostuttelemaan Carrietä palaamaan takaisin Manhattanille, mutta he joutuvat lento-onnettomuuteen jossa kaikki matkustajat kuolevat. Sarja päättyy Carrien itkiessä ystäviensä hautajaisissa. Viimeinen jakso oli kunnianosoitus terrori-iskuissa menehtyneiden uhrien kunniaksi.


      • Manna (oikea)
        Manna kirjoitti:

        Viimeinen jakso on hyvin dramaattinen! Miranda, Charlotte, Samantha ja mr.Big päättävät lähteä Pariisiin suostuttelemaan Carrietä palaamaan takaisin Manhattanille, mutta he joutuvat lento-onnettomuuteen jossa kaikki matkustajat kuolevat. Sarja päättyy Carrien itkiessä ystäviensä hautajaisissa. Viimeinen jakso oli kunnianosoitus terrori-iskuissa menehtyneiden uhrien kunniaksi.

        Tama edellinen ei siis ole mun laittama. oikeat juonipaljastukset voi lukea tuolta 'viimeisen jakson tapahtumat' -otsikon alta.


      • :-)
        Manna (oikea) kirjoitti:

        Tama edellinen ei siis ole mun laittama. oikeat juonipaljastukset voi lukea tuolta 'viimeisen jakson tapahtumat' -otsikon alta.

        Ihmettelinkin, mitäs tämä juttu nyt oli, kun olen lukenut aiemmin raportoimasi viimeisen jakson tapahtumat.

        No, tässä "loppupaljastuskirjoituksessa" olivat ään pisteet paikoillaan, joten jäljet johtivat aika nopsaan feikkitehtaalle...

        Kivaa keväänjatkoa sinulle, aito oikea!


      • ööö...

        mahtuukohan sun pieneen ymmärrykseen, että muissa maissa (tässä tapauksessa USA:ssa) ei ole ää:n ja öö:n pisteitä, jotenka eivät ne sinne maihin vietyihin näppiksiin laita niitä kirjaimia turhaan...PÄSSI!


      • Maih

        Mun oli pakko vielä kirjoittaa tänne.
        Eikö niitä asioita, jotka ärsyttävät ihmistä, voi jättää omaan pääkoppaansa tai purkaa se kiukku siihen omaan seinään.
        Toi on vaa nii järjetöntä !!
        Nii tosiaan.. On tietokoneita joissa ei ole ä, - eikä ö- kirjaimia. Joten, se ei johdu mistään siitä, että ihminen olisi manne tai ei vain osaa kirjoittaa sitä ä- kirjainta sinne.. vaan ihan tietokoneessa vika!!!!
        Tajusitteko???!!!
        Teidänkin päässä voi olla joku VÄHÄN vialla (kannattaa myös sitä ratkaisua miettiä)!!


      • Ajattelija
        Maih kirjoitti:

        Mun oli pakko vielä kirjoittaa tänne.
        Eikö niitä asioita, jotka ärsyttävät ihmistä, voi jättää omaan pääkoppaansa tai purkaa se kiukku siihen omaan seinään.
        Toi on vaa nii järjetöntä !!
        Nii tosiaan.. On tietokoneita joissa ei ole ä, - eikä ö- kirjaimia. Joten, se ei johdu mistään siitä, että ihminen olisi manne tai ei vain osaa kirjoittaa sitä ä- kirjainta sinne.. vaan ihan tietokoneessa vika!!!!
        Tajusitteko???!!!
        Teidänkin päässä voi olla joku VÄHÄN vialla (kannattaa myös sitä ratkaisua miettiä)!!

        Äiden ja öiden eli skandien
        p u u t t u m i n e n , ei puuttumattomuus,
        he-he. Minua ärsyttää eniten se, että kaltaisiasi ajattelemattomia kirjoittajia on niin paljon. Ajattele, kun kirjoitat!!!!!!


      • mannalle
        Manna kirjoitti:

        Viimeinen jakso on hyvin dramaattinen! Miranda, Charlotte, Samantha ja mr.Big päättävät lähteä Pariisiin suostuttelemaan Carrietä palaamaan takaisin Manhattanille, mutta he joutuvat lento-onnettomuuteen jossa kaikki matkustajat kuolevat. Sarja päättyy Carrien itkiessä ystäviensä hautajaisissa. Viimeinen jakso oli kunnianosoitus terrori-iskuissa menehtyneiden uhrien kunniaksi.

        aivan varmasti ne kuoliki!? Joo mäki uskon!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe