antti tuisku o söpö ;)

*sexgirl88* ;)

nii sitä vaa! et te ketkä haukutte antti tuiskuu,ni oottex vähä jälkeejääneit??antti tuisku on kuule joka tytön märkäpäiväuni et repikää siitä!!vai onks suomalaiset ukot nii rumii et ne haukkuu antti tuiskuu ku ne o KATEELLISII???repikää siit!

ANTTI TUISKU ON SEXY JA PARAS 3EVER!!!!!!!!!!!1111

16

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tantti uisku

      Juu juu Antti Tuisku Three ever!!! mitä ikänä se sitten tarkottaakin...



      ei kait siin mitään onhan se söpö.. Suomen poppareista söpöin...juu-u
      ...mut ei se kyl mikään päiväuni mulle oo vaikka tyttönen olenkin.. et neiti sexgirl88 [whatever] älä viitsi yleistää jooko.

      • ääh

        Onneks se ei voittanut, kun siellä ei ollut mikään paras lauluääni, olis siitä varmaan ihan hyvä pop idoli tullut..tykkää paljon julkisuudesta jne. Kun Antin kuvaa katsoo( kuulee sen lauluäänen) niin tulee mieleen sana homo...se on vähän homohtava..hih


    • Janica

      kateus käy!Onha se iha ymmärrettävää, ku Antti on ku mikäki malli!

    • minde

      Antti on sexy!!!!!! se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sulonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • Mikke

      Antti on myös mun kuuman märkä päiväuni.
      Antti on super sexy.
      Kyllä pojatkin tykkää Antista !!!

      • anti antti

        kiitos


      • ei ole totta

        vittu ... nyt alko homot ylistään anaa ...


      • Mr.Niceguy
        ei ole totta kirjoitti:

        vittu ... nyt alko homot ylistään anaa ...

        Ja mitähän vikaa siinä on??

        En sillä että välitän kyseisetä artistista, kuka lie tai että olen homo. Koska en ole.

        Kysyn vain, että miksi kaikki ei saisi tykätä yhtälailla???


      • Jaana
        ei ole totta kirjoitti:

        vittu ... nyt alko homot ylistään anaa ...

        kun et oo ite yhtä hyvännäkönen.


      • no way gay
        Jaana kirjoitti:

        kun et oo ite yhtä hyvännäkönen.

        olen ihan helvetin kateellinen kun en ole homo BUAHHAHHAHHAHAHHAHHAHHAAAAAAAAAAA...............


      • hetero

        gay alert!!!gay alert!!!gay alert!!!gay alert!!!gay alert!!!gay alert!!!gay alert!!!gay alert!!!


    • hihhuli

      Antti EI TODELLAKAAN ole joka tytön märkäpäiväuni, et revi siitä ihan ite. Ja Antti Tuiskun "haukkujat" ei todellakaan oo jälkeen jääneitä, niin kun ehkä sä oot. Suomalaisten äijien ei tartte olla todellakaan rumia, eikä kateellisia haukkuakseen tommosta ruipeloo, joka kiekuu kuin nainen. Ennemmin näkisin päiväunia jostai Mattiesko Hytösestä kun ylirumasta Antti Tuiskusta. Että REVI SIITÄ, teini!!! Ja se on 4 ever eikä mikään hiton 3ever. Opettele kirjottamaan, ennen kun tuut tänne ruikuttaan.

      • heebo

        Antti on paljon paremman näkönen kun Mattiesko Hytönen,, niin että jos sä pidät Hytösestä enemmän niin en voi muuta kun valittaa...aviopuolisoks valitset sit varmaan jonkun monsterin..


      • tietävä
        heebo kirjoitti:

        Antti on paljon paremman näkönen kun Mattiesko Hytönen,, niin että jos sä pidät Hytösestä enemmän niin en voi muuta kun valittaa...aviopuolisoks valitset sit varmaan jonkun monsterin..

        Turhaa sä hyökkäät hihhulin kimppuun jostain tommosesta asiasta, jos hänen mielestä ruma Hytönen on paremman näkönen kun Antti. Ja satun tietämään että Hihhulin avopuoliso on kaikkea muuta kun joku monsterin näkönen. Muistuttaa pitkälti Ricky Martinia. Että turha vetää toisen puolisoa mukaan joka on tässä tapauksessa viaton sivullinen. Jätä sä kuule toisten puolisot rauhaan haukuiltas. Ite taidat näyttää joltain Notre Damen kellonsoittajalta.


    • Antti <3

      Antti on Söpö,Komee ,Ihana ja Seksikäs .Vittu oikeesti te Anti haukkujat painukaa jonnekki.Ja Vaiks oon 14.v ni en silti hauku esim Anttii et se on iha paska se on just paras

    • wefwef

      Siis OLI (2004)

      Nykyjään hän on ikivanha äijä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe