Toivoin sitä todella.....On hyvä jos edes sinä siinä onnistuit.
Toivoin että unohtaisimme
5
1389
Vastaukset
- menetin kaiken
Kuinka voisin unohtaa...
En koskaan..., se että näin tämän kaiken...
Olin elänyt "pumpuleissa" ,en ymmärtänyt kuinka ihmiset voivat olla pahoja toisilleen. Uskoin ja luotin, sanoihin... jotka eivät olleet totta.
Halusit olla ystäväni... valetta kaikki.
Oli vain helpompi sinulle etääntyä...tehdä hepoksi itsellesi hylätä kokonaan, ilman hyvästejä...tyhjää surua suunnatonta.
Ehkäpä en onnistu, tai sitten onnistun.
No suuri oli opetus, en luota enää keheenkään, en sinuun ,enkä itseenikään.- JuusoSi
Sanomatta hyvästi, en ymmärrä. En ymmärrä, mistä johtuu käsityksesi asiasta. Voitaisiinko edes selvittää asia. Kaikki on totta, en ole pettänyt ketään.
- menetin kaiken...
JuusoSi kirjoitti:
Sanomatta hyvästi, en ymmärrä. En ymmärrä, mistä johtuu käsityksesi asiasta. Voitaisiinko edes selvittää asia. Kaikki on totta, en ole pettänyt ketään.
unohtaa ei milloinkaan...
Meilin voit laittaa, osoitteen tiedätkin.
Josko oikea olet...??? - JuusoSi
menetin kaiken... kirjoitti:
unohtaa ei milloinkaan...
Meilin voit laittaa, osoitteen tiedätkin.
Josko oikea olet...???Sori, epäilen et kyseessä on nyt väärä JuusoSi, siis eri mitä tarkoitat.
- Angelique
mä en tiedä halusitko sä etten tulis ku toivot unohtavas. ja mä pyytäsin että kirjota mulle vastaukseks että haluatko että tulen enää jatkossa. ku on vähän epäselvää taas asiat.. mutta ehkä me vielä törmäillään ja selvitellään jos sä haluat. kerro mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764