Löytyykö muita 17.4 syntyneitä?
Kertokaahan luonteenpiirteistänne, harrastuksistanne, ammatistanne...
Onko kukaan syntynyt 17.4?
6
742
Vastaukset
- *oinas*
Melkein...Mä oon syntyny 18.4 ja mun pikkusisko 19.4
- Samana päivänä syntyneelle :)
Tervehdys! Olet syntynyt samana päivänä kuin minä 18.4,minä kylläkin jo v.-60. Minulla on poika,joka on syntynyt 11.4 :)
Hyvää Kevättä :)
- Jaska
oon.
Jaa luonteenpiirteitä, noh aika vittumainen mukavaksi mieheksi, etten sanoisi.
Ei vaan, en osaa sanoa, mulla on muutama hyvä ystävä, ja saatanan paljon pahoja, Ja vaimoni on kauris:-)) - kaali
Luonteeltani olen hieman taiteellinen ja ahdasmielinen. Olen erittäin uskonnollinen. En usko horoskooppeihin.
- Piitu
olen...siis syntynyt 17.4
- eräs
paras ystäväni on syntynyt 17.4 itse olen päivää aiemmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa362276- 1281492
- 921260
- 1141142
- 1081083
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.86980Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.251794Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom6757- 42691
- 36673