Omasta mielestäni Jaana Nieminen, Aamu Korhonen, Jukka ja Aleksi Salin on sarjan henkilöistä kuvottavimpia. No onneks ainakin Jaana, Aamu ja Aleksi lähtevät kaikki sarjasta piakkoin.
ällöttävin salkkarihahmo?
34
4475
Vastaukset
- minde
Ällöttävin hahmo on salkkareissa Jukka!!! Kauhee panija!!
- Orlando
Sese hyypiö on oikein...VAMMANEN! Karvakorva ihme hyyppä!!! Se...on ihan hyypivö!
- yööök
Jaana Nieminen ja Aamu korhonen, 2 sarjan ällötystä.
- soni
Omasta mielestäni ne kaikki näyttelijät on tosi ällöttäviä. Sarjaan ilmeisesti pääsee jos omaa hyvän ulkonäön, ei ole yhtään semmosta tavallisen näköstä tyyppiä mukana.
- Niin on
Kerro mulle yksikin joka omaa hyvän ulkonäön. No okei Katri, Kentsu ja mm... Laura on ihan ok. Ei niistä kyllä muut oo yhtään kauniita/komeita. Suhteilla sinne pääsee.
- hyypiö
minkä helvetin hyvän ulkonäön. eihän siinä sarjassa ole kuin muutama järkevän näköinen ihminen. aamu on suoraan jostain iglu kylästä!! ainakin jos naamaa katsoo.
- jee
...se saatanan itkupilli se aleksi vaimikäsesnytoli, Kentsu on tyylikäs kaveri oikeella asenteella.Hän ottaa sen mikä hänelle kuuluu ja vaikka ei kuuluiskaan.
- on ehdottomasti...
...ISMO!
- Pena
...Ovat Tässä järjestyksessä eli Aleksi Salin ja Aamu Korhonen. Aamua jotenkuten kattelee, mut aleksin saisi ampua siihen paikkaan, että se nyhverö ottaa päähän.
- Meiju
Jukka Salinhan on seksikäs... Pakko myöntää. Mutta häntä ei pian enää nähdä tv:ssä, näyttelijä jätti sarjan...
- minde
Ootko vähän pimahtanu?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????
- Meiju
minde kirjoitti:
Ootko vähän pimahtanu?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????
Pimahtanu? Sanoin vain mielipiteeni:)
- ; ; ; ; ;
MITÄ?! Aamu ällöin?! Musta se just on paras! Ei mikää viiltelijä,roskis-inka! Mun mielestä ällöimmät on:
-Inka ja Sauli!
Yök!- totta...
Oon kanssas samaa mieltä että Inka ja Sauli on ällöttävimmät hahmot. Ja Camilla on kanssa aika ällöttävä. Ja Jukka ja Aamu on hiukan ja Katri, Ismo ja Toni oli kanssa aika ällö.
- ; ; ; ; ;
totta... kirjoitti:
Oon kanssas samaa mieltä että Inka ja Sauli on ällöttävimmät hahmot. Ja Camilla on kanssa aika ällöttävä. Ja Jukka ja Aamu on hiukan ja Katri, Ismo ja Toni oli kanssa aika ällö.
Niin..
Mutta en oikeen älynny tota:
"Ja Jukka ja Aamu on hiukan...."
Mitä sä sillä tarkotit..?
Ai että ne ois ällöi vai..?
Justha sä sanoit,että oot samaa mieltä,että Aamu on paras!
Vai käsitinkö nyt väärin??? - totta...
; ; ; ; ; kirjoitti:
Niin..
Mutta en oikeen älynny tota:
"Ja Jukka ja Aamu on hiukan...."
Mitä sä sillä tarkotit..?
Ai että ne ois ällöi vai..?
Justha sä sanoit,että oot samaa mieltä,että Aamu on paras!
Vai käsitinkö nyt väärin???.. että oon kanssas samaa mieltä, että Inka ja Sauli on ällöttävimmät salkkarihahmot ja että Jukka on ällö ja Aamu on hiukan ällö, riippuu tilanteesta, ei oo aina.
- ; ; ; ; ;
totta... kirjoitti:
.. että oon kanssas samaa mieltä, että Inka ja Sauli on ällöttävimmät salkkarihahmot ja että Jukka on ällö ja Aamu on hiukan ällö, riippuu tilanteesta, ei oo aina.
Ahaa..Mun mielestä se Aamu ei koskaan ollu ...ällö!
Koska se on mun lempihahmo,niin ei se mun mielestä oo ollu ällö.....
Mutta Sauli ja Inka! Ne ne ällöimmät on!Yöh...
- yyyyyyyyööööööökkkkkkkkk
Elina....
- Ville_87
Ällöttävimmät ovat:
Camilla, Jenni (jossain määrin), Aamu ehdottomasti ja myös Inka ;)- homolle
Eli kaikki naiset siis?, ja ihanimmat varmaan sulle on Teemu, Kalle (olis jos ois vielä sarjassa), Kentsu ja Daniel ja Aleksi-homo ym?
Vitun hintti. Paitsi se pelkästään että sä katot jotain naisten saippuasarjaa kielii siitä että sä oot homo. Ja sitten vielä tää. Ja se et sä käyttäydyt kuin tytöt "Voisiko joku kertoa minulle mitä salkkareissa eilen tapahtui koska minä olin uimahallissa" vihjaa myös siihen suuntaan. - Jokainen
Minunkin mielestä kaikki kurahaarat on ihan anaalista.
- zxcvbnm
Ällöttävimmät ja tyhmimmät salkkarit henkilöt ovat Aleksi, Jukka, Aamu, Katri, Camilla, Daniel, Kari, Jaana, Ismo, Teemu, Ismo ja Inka.
Oikeestaan Salkkareissa on vähän järkeviä henkilöitä.- zxcvbnm
Saulikin on yks ällättävä
- zxcvbnm
zxcvbnm kirjoitti:
Saulikin on yks ällättävä
Kentsu on myös dorka
- kirsti
Jukka, aleksi ja aamu.
- ilta
Aamu on kalan näköinen ällötys
- s_o _w_h_a_t
Mitä järkee sun oli kirjottaa toi sun viestis?
Miltä tää näyttää:
(Otsikko) Aamu on kalan näköinen ällötys
(sisältö) Aamu on kalan näköinen ällötys
siis mitä järkeä tossa viestissä oli??!
EI YHTIKÄS MITÄÄ!
sun ois ollu iha sama lähettää vaan otsikko!
Ainniin,ei voi lähettää ilman sisältöö..!
No,sitten vielä parempi ehotus:
EI OLLENKAAN!
- Elisa
Ällöttävimmät ovat Aleksi (varsinkin kun se lässyttää Sofia-rassukalle), Elina (voi luoja mikä ylinäyttelijä) ja Inka.
- asseri
Ja Camilla on paras koska, se on niin iiihanan ilkeä ja vielä hyvännäköinen.
Saulin voisi poistaa sarjasta, koska se ei osaa näytellä.
Maarit on kans huippu. Odotan innolla Maaritin&Jaanan tappelua.. ei varmaankaan taida kuulua juoneen tappelukohtaus. - hohoh
Elina on ärsyttävä,kaikkitietävä sipsuttelija joka on olevinaan "tehokas" joka asiassa.Ja kaikkein oksettavinta on sellainen tekopirteä kiherrys jolla Sanna Luostarinen nauraa.YÖK!!
Ja Aamu taas on teinixx-nirppanokka joka näyttää vesinokkaeläimeltä. - Hanna
Jukka on todellakin kuvottava "herrasmies"...
Aleksikin on inha piipittäjä... - essi
Hyi hitto! Salkkarit on koko maikkarin ärsyttävintä katsottavaa!!!
Ärsytävimpiä rooleja koko sarjassa ovat
Elina:ärsyttävä, marmattava äitin pikku-Lellu!!!
Pistää vihaks koko nainen.
Ami: ärsyttävä.
Sauli: voiko kukaan, siis toistan kukaan ihminen puhua niin ohi kun Sauli siinä sarjassa puhuu??!!
Muutenkin se on sellanen 'teini'..
Salkkarit pitäis muutenkin lopettaa!! - Bart
khroosa elikkä Roosa..aivan ehdottomasti, en tiiä onko tämä kyseinen ällötys enää siinä kun ei oo viikkokausiin näkyny mutta silloin kun on niin oksennus meinaa päästä..ei prkl, niin ja näistä varmuudella sarjasta poistuneita ällöttävin ehdottomasti Kalle
- BellaCat
Ei tarvinne perusteluja. Tai laitetaan pari:itsekeskeinen ja häijy narttu jolla ei ole muuta tekemistä kuin sotkeentua toisten asioihin. Onhan se kovaa kun ei ole omaa elämää mutta se ei liene Elinan/Jennin/Danielin/kenentahansajokatiellesattuu-vika. On aina ja ikuisesti kateellinen Elinalle. Luojan kiitos Aamu lähti sarjasta pois, kammottava kakara, varsinainen hemmoteltu paskiainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752