Olenko fani?

Tietämätön?!

Hei! Minua on jäänyt vaivaamaan sellainen asia että olenko mielestänne hyvä tsh-fani, vaikka luin kirjat jälkeen elokuvan tuloa ja tykkään niistä,vaikka luin ne jälkeen. Vaivaa..en ennen tiennyt tsh:sta mitään, ensinmäisen elokuvan jälkeen vasta. Tykkään kirjasta todella paljon. Olenko fani?

7

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mellon

      Mitäpä sinä sitä meiltä kysyt? ja mitä se "todellinen fanius" edes tarkottaa? Fani on sellainen,joka koko sydämestään pitää tsh:sta ja siitä koko tarinasta. Fanius on korvien välissä :) On ärsyttävää, miten jotkut julistavat olevansa faneja ja tekevät jotain "sääntöjä" siitä millainen kunnon tsh-fanin pitäis olla.Älä siitä välitä :) Jos TSH on sulle hieno asia (lähes pyhä?), silloin olet fani. Piste. :)

      • Eebenbuu

        Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.


      • Tietämätön?!
        Eebenbuu kirjoitti:

        Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.

        Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.


      • mie lillukkaa vaa
        Tietämätön?! kirjoitti:

        Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.

        niin just!!!!!oot iha oikees ,pitää tykkää elokuvasta....OIKEESTI;eikä vaa näyttelijöistä!!!


      • Mellon
        Tietämätön?! kirjoitti:

        Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.

        juu pidä vaan oma pääs äläkä lähde siihen näyttelijöiden palvontaan mukaan. Siis kukin tietty omalla tavallaan, mut eihän ne Orlandot sun muut edes oikeastaan liity tsh-tarinaan millään tapaa. Kyllä ne hyvin hommansa hoitaa leffoissa, ei siinä mitää, mut kyllä mun mielestä on suht pinnallista jos tsh:sta jää mieleen vaan joku söpö äijä sen itse tarinan sijaan =)


    • mie lillukka vaa

      no taidat sä olla TSH-fani!!!!itteki oon lukenu kirjat,kattonu elokuvat ja ne oli best!!!!!nii eiköhä ne jo fanin merkkejä ole???

    • baby

      kyllä sä taidat olla fani...... eiköhän se oo jo aika selvää ainakin jos tosta päätellään niin on...... xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe