Olenko fani?

Tietämätön?!

Hei! Minua on jäänyt vaivaamaan sellainen asia että olenko mielestänne hyvä tsh-fani, vaikka luin kirjat jälkeen elokuvan tuloa ja tykkään niistä,vaikka luin ne jälkeen. Vaivaa..en ennen tiennyt tsh:sta mitään, ensinmäisen elokuvan jälkeen vasta. Tykkään kirjasta todella paljon. Olenko fani?

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mellon

Mitäpä sinä sitä meiltä kysyt? ja mitä se "todellinen fanius" edes tarkottaa? Fani on sellainen,joka koko sydämestään pitää tsh:sta ja siitä koko tarinasta. Fanius on korvien välissä :) On ärsyttävää, miten jotkut julistavat olevansa faneja ja tekevät jotain "sääntöjä" siitä millainen kunnon tsh-fanin pitäis olla.Älä siitä välitä :) Jos TSH on sulle hieno asia (lähes pyhä?), silloin olet fani. Piste. :)

• Eebenbuu

Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.

• Tietämätön?!
        Eebenbuu kirjoitti:

Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.

Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.

• mie lillukkaa vaa
        Tietämätön?! kirjoitti:

Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.

niin just!!!!!oot iha oikees ,pitää tykkää elokuvasta....OIKEESTI;eikä vaa näyttelijöistä!!!

• Mellon
        Tietämätön?! kirjoitti:

juu pidä vaan oma pääs äläkä lähde siihen näyttelijöiden palvontaan mukaan. Siis kukin tietty omalla tavallaan, mut eihän ne Orlandot sun muut edes oikeastaan liity tsh-tarinaan millään tapaa. Kyllä ne hyvin hommansa hoitaa leffoissa, ei siinä mitää, mut kyllä mun mielestä on suht pinnallista jos tsh:sta jää mieleen vaan joku söpö äijä sen itse tarinan sijaan =)

• mie lillukka vaa

no taidat sä olla TSH-fani!!!!itteki oon lukenu kirjat,kattonu elokuvat ja ne oli best!!!!!nii eiköhä ne jo fanin merkkejä ole???

• baby

kyllä sä taidat olla fani...... eiköhän se oo jo aika selvää ainakin jos tosta päätellään niin on...... xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe