Olenko fani?

Tietämätön?!

Hei! Minua on jäänyt vaivaamaan sellainen asia että olenko mielestänne hyvä tsh-fani, vaikka luin kirjat jälkeen elokuvan tuloa ja tykkään niistä,vaikka luin ne jälkeen. Vaivaa..en ennen tiennyt tsh:sta mitään, ensinmäisen elokuvan jälkeen vasta. Tykkään kirjasta todella paljon. Olenko fani?

7

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mellon

Mitäpä sinä sitä meiltä kysyt? ja mitä se "todellinen fanius" edes tarkottaa? Fani on sellainen,joka koko sydämestään pitää tsh:sta ja siitä koko tarinasta. Fanius on korvien välissä :) On ärsyttävää, miten jotkut julistavat olevansa faneja ja tekevät jotain "sääntöjä" siitä millainen kunnon tsh-fanin pitäis olla.Älä siitä välitä :) Jos TSH on sulle hieno asia (lähes pyhä?), silloin olet fani. Piste. :)

• Eebenbuu

Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.

• Tietämätön?!
        Eebenbuu kirjoitti:

Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.

Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.

• mie lillukkaa vaa
        Tietämätön?! kirjoitti:

Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.

niin just!!!!!oot iha oikees ,pitää tykkää elokuvasta....OIKEESTI;eikä vaa näyttelijöistä!!!

• Mellon
        Tietämätön?! kirjoitti:

juu pidä vaan oma pääs äläkä lähde siihen näyttelijöiden palvontaan mukaan. Siis kukin tietty omalla tavallaan, mut eihän ne Orlandot sun muut edes oikeastaan liity tsh-tarinaan millään tapaa. Kyllä ne hyvin hommansa hoitaa leffoissa, ei siinä mitää, mut kyllä mun mielestä on suht pinnallista jos tsh:sta jää mieleen vaan joku söpö äijä sen itse tarinan sijaan =)

• mie lillukka vaa

no taidat sä olla TSH-fani!!!!itteki oon lukenu kirjat,kattonu elokuvat ja ne oli best!!!!!nii eiköhä ne jo fanin merkkejä ole???

• baby

kyllä sä taidat olla fani...... eiköhän se oo jo aika selvää ainakin jos tosta päätellään niin on...... xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5422
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      43
      3601
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2975
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1946
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      294
      1783
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1441
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1333
    Aihe