mitä niihin tulee?
sininen enkeli ja marianne
7
2455
Vastaukset
- vink
Seuraavanlaiset ohjeet löytyi näin pikaisesti hakemalla:
Blue Angel
Makeusaste: puolimakea
Lämpöaste: kylmä
Juomatyyppi: long drink
Valmistustapa: rakennetaan
2 cl Finlandia Vodkaa
2 cl Parfait Amouria
Spritea
Marianne
Lasi
Grogilasi
Valmistustapa
Sekoitetaan
Ainekset
2 cl vihreää minttulikööriä
2 cl kaakaolikööriä
8 cl maitoa
Ohje
Mittaa aineet jäillä täytettyyn grogilasiin. Sekoita.
Makupalojen kautta löytyy aika paljon erilaisia drinkkisivustoja, ja sieltä huomaa senkin, että monet drinkit voidaan tehdä useammalla eri tavalla - toivottavasti nämä ovat edes lähellä sitä, mitä etsit. - Jonna
Marianne
2 cl kaakao likööriä
2 cl minttu likööriä
maitoa
sininen enkeli
2 cl parfait amouria
2 cl vodkaa
spriteä - -T-
.. että sininen enkeli ei ole enää sininen vaan lähinnä violetti. Tämä johtuu siitä, että parfait amour on ennen ollut sinistä, nykyään violettia. eli aineet ja ohjeet on ollut oikein, vaikkei sinistä juomasta saakaan =)
- pikkuporkkana
Parfait on aina ollut violettia ei ole muuttanut väriään.
MARJANNE:2cl Minttu Viinaa
2cl Creme de Cacao White
Maito
Jotkut tekevät punaisella grenadiinilla muutaman raidan.
Itse olen ollut ravintolassa töissä 20 vuotta ja mun ihanne asiakkaat osaavat kysyä mitä paukkuihin tulee ja aina saavat vastauksen.Ei paukkujen reseptit ole salaisuus.Kuuluu hyvään palveluun että asiakas saa tietoa mitä juo tai syö.Joskus on asiakas joka ei tiedä mitä haluaisi juoda niin vähän kysellessä rakentuu juuri hänen makuun oikea juoma.Siinäkin tulee hoidettua kaksi tärkeää asiaa:tilattu juoma ja asiakas tuntee olonsa hyväksi,hänet on huomattu ja palveltu hyvin.Olen ikäväkseni huomannut että,meillä nykyään ei panosteta palvelun laatuun vaan kannattavuuteen.Mulle kaikki asiakkat on yksilöitä ja tarvitsevat yksilöllistä palvelua.
Ihmiset kun menette baariin niin kertokaa mitä haluatte.Jos olet juonut unohtumattoman makuisen drinkin jossai niin kuvaile se niin kyllä se sinulle tehdään jos on ammattilainen töissä.Toivotan hyviä drinkki hetkiä kaikille. - tarjoilija
pikkuporkkana kirjoitti:
Parfait on aina ollut violettia ei ole muuttanut väriään.
MARJANNE:2cl Minttu Viinaa
2cl Creme de Cacao White
Maito
Jotkut tekevät punaisella grenadiinilla muutaman raidan.
Itse olen ollut ravintolassa töissä 20 vuotta ja mun ihanne asiakkaat osaavat kysyä mitä paukkuihin tulee ja aina saavat vastauksen.Ei paukkujen reseptit ole salaisuus.Kuuluu hyvään palveluun että asiakas saa tietoa mitä juo tai syö.Joskus on asiakas joka ei tiedä mitä haluaisi juoda niin vähän kysellessä rakentuu juuri hänen makuun oikea juoma.Siinäkin tulee hoidettua kaksi tärkeää asiaa:tilattu juoma ja asiakas tuntee olonsa hyväksi,hänet on huomattu ja palveltu hyvin.Olen ikäväkseni huomannut että,meillä nykyään ei panosteta palvelun laatuun vaan kannattavuuteen.Mulle kaikki asiakkat on yksilöitä ja tarvitsevat yksilöllistä palvelua.
Ihmiset kun menette baariin niin kertokaa mitä haluatte.Jos olet juonut unohtumattoman makuisen drinkin jossai niin kuvaile se niin kyllä se sinulle tehdään jos on ammattilainen töissä.Toivotan hyviä drinkki hetkiä kaikille.Siniseen enkeliin kuuluu myös kitsikka.
- fabio
tarjoilija kirjoitti:
Siniseen enkeliin kuuluu myös kitsikka.
Itse olen kerran tai pari ottanut baarissa sinisen enkelin ja ei tainnu olla kirsikkaa...mutta kyllähän kaikki tollanen tuo drinkkiin arvokkuutta (vaikkei mitään maksakaan). Ihan mielenkiintoinen tuo baarikaappi.netin ohje, jonka mukaan spriten voi korvata ginger alella ja vodkan banaaniliköörillä.
Oonko muuten ainut, joka harmittelee ku ginger alea saa vaan niissä säälittävän pienissä pulloissa? - once or twice
fabio kirjoitti:
Itse olen kerran tai pari ottanut baarissa sinisen enkelin ja ei tainnu olla kirsikkaa...mutta kyllähän kaikki tollanen tuo drinkkiin arvokkuutta (vaikkei mitään maksakaan). Ihan mielenkiintoinen tuo baarikaappi.netin ohje, jonka mukaan spriten voi korvata ginger alella ja vodkan banaaniliköörillä.
Oonko muuten ainut, joka harmittelee ku ginger alea saa vaan niissä säälittävän pienissä pulloissa?kiitti kaikille.. kävin noilla baarikaappi.netin sivuilla ja siellähä oli ohjeita!! kiitti vinkistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789