Aaaaargh!

inkku

ole nöyrä, ole ihmisiksi, älä puhu pahaa meistä mutta juorua meille muista niin me puhumme sinulle paskaa sisaruksistasi, haukumme heidät pataluhiksi.
älä elä elämääsi, haluamme ripustautua sinuun ja sitten valitamme sinulle koko ajan miten roikut helmoissamme ja tuhlaat rahamme jotka muuten käyttäisimme viinaan. sinä et tarvitse ketään muita kuin meidät, sinulle ei ole ihmisarvoa, sinut tehty vain sitä varten, että joku meitä passaisi kun sisaruksesi (ne kurjat tunnottomat) ovat hankkineet laiskat puolisot ja kurittomat kakarat. kuulut meille, vain meille et kenellekkään muulle. saammehan antaa sinulle taas katteettomia lupauksia sukulais- vierailuista ja lomareissuista.
sinulla ei ole ihmis arvoa, sanomme sinua varulta hieman hulluksi jos jotain kyselevät.
mitä siitä jos olet nuori ja elämä edessä, olet niin ruma ettei sinua kukaan halua.. koskaan. saat olla aina kotona meitä hoivaamassa. eihän tuon ikäinen (24v) tarvitse vielä ketään, naapurissa olisi se (arviolta 50v) poikamies, siitä hyvä mies itsellesi. käyt sitten tietenkin joka päivä kotona meitä auttamassa ja ruuan laittamassa pöytään kun itse emme siihen laiskuuttamme pysty. mitä siitä jos sinulla on ikävä muita ikäisiäsi ihmisiä. onhan sinulla meidät. ei maailmalla ole mitään nähtävää. kävimme ennen syntymääsi poihjoisessa.. se riittää. et voi katsoa telkkaria. salkkarit tulee nyt ja ne uusitaan vain kerran viikon loppuna. hei sieltä tulee nyt uutiset ja me katsomme nyt ne, maikkarilta tulee toiset ja ne katsotaan myös juuri nyt tällä hetkellä. tässä talossa ei helsinkiläistä radiota kuunnella. paikallisesta tulee Suomalaista puhe ohjelmaa..

tätä voisi jatkaa vaikka kuinka kauan mutta kun ei enää jaksa...

6

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsu

      ole villejä ja vapaita. Mutta: irtioton oikea hetki ei ole edessä. Se on nimittäin JUURI NYT.

      Olet kieltämättä kuvannut aika pahan jaman. Ajankäytön rajoittaminen on ilkeää, mutta tulevaisuuden riistäminen on rikos!

    • Osaat ainakin kirjoittaa

      Joku väylä täytyy tunteiden purkuun hankkia.
      Se auttaa sinua kestämään vielä hetken tilannettasi.Ota huomioon,että kyllä ne läheisesti sinua rakastavat,mutteivat osaa sitä osoittaa.Olen itse ollut aina mustalammas,vaikka en koskaan tehnyt mitään sellaista?Muiden mielestä aina edes meinasin?,,,Niin varmaan meinasinkin.Kun ikää tulee lissää,niin tuokin on ollut sinulle vain vahvistukseksi.Katsele tilannettasi kuin ulkopuolinen ja näe siinä välillä huumoria.Helpottaa kun siihen kykenee:)

      • inkku

        Ei se kuule ole niin helppoa. Minun on sitä hieman vaikea selittää mutta olen huomannut että pärjään ihan parhaiten sosiaalisessa elämässäni kun olen yksin. En haluaisi loukata ketään ja jos olen kontaktissa muiden ihmisten kanssa tulee väistämättä eteen että pahoitan jonkun mielen. En halua kaataa ketään minun murheitteni alle.


      • Merinella
        inkku kirjoitti:

        Ei se kuule ole niin helppoa. Minun on sitä hieman vaikea selittää mutta olen huomannut että pärjään ihan parhaiten sosiaalisessa elämässäni kun olen yksin. En haluaisi loukata ketään ja jos olen kontaktissa muiden ihmisten kanssa tulee väistämättä eteen että pahoitan jonkun mielen. En halua kaataa ketään minun murheitteni alle.

        Ystävä hyvä,

        uskoakseni ei voi elää elämää vahingoittamatta ja satuttamatta toisia. Ystävyyssuhteissani olen tottunut siihen, että koen voimakasta mielipahaa ystävieni koettelemuksien vuoksi. Olen ollut täysin rikki ystävän murheiden alla, mutten siitä huolimatta koskaan tahtoisi jättää sitä kaikkea huolta kenellekään yksinkannettavaksi. Meillä on sanaton sopimus ja se kuuluu: keroo murheesi, minä kuuntelen, annan näkökulmia, toisenlaista perspektiiviä ja pyrin tukemaan aina kun apua tarvitset ja itse voin luottaa siihen, että sinäkin kuuntelet kun minulla on paha olla. Vastavuoroista tukitoimintaa, jo ajatuskin ystävästä ja hänen olemassaolostaan helpottaa. Siispä, anna mennä vaan. Kukaan siihen ei kuole, jos toinen kertoo murheitaan. Avoimuus on upea alku elinikäiselle ystävyydelle


    • Tjaa.

      Tuttu tilanne.Takana on.Se on lässystä kii kuka siinä ja kenet siihen olkapään taakse ottaa lässyttämään.Mulla ei ois mitään,jos mä oisin suostunut tollattiseen paskantoistoon.Yksinliikkuvana osaa tehdä suunnitelmia tollattisia vastaan.

      • kuttu

        ja tiedän, että siitä roolista ei helposti pääse. Syntipukkikäyttäytyminen on sisäistynyt siten, että vieraitten ihmisten parissa itse tavallaan tarjoutuu sellaiseksi.
        Ja aina mentyään sukuloimaan mentyään sukulaiset menettelevät entisten asenteittensa mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe