tämä nyt ei varsinaisesti tänne kuulu mutta kun ei täällä missään sellasta kiitos palstaakaan ole... Niin että kiitos nyt kaikesta...siitä että olen onnellinen! ja sitten vaikka siitä elämäni panosta jonka sain reilu viikko sitten...se oli..
kiitos!
5
843
Vastaukset
- tohtori sykerö
no ei sullakaa hyvin mene! panojaan laskeskelee vaan ne puutteessa elävät. toisin sanoen naisten keskuudessa sun laisistas käytetää nimitystä ylijäämäjätkät, jotka ei tyhmyytensä tai jonku muun vajavaisuuden takia naisille kelpaa.
sorry, fakta mikä fakta.
että ihan oikeelle osastolle kirjotit, kirjotukses olis vaan pitäny kuulua: anteeks et oon olemassa- sykkyrälle
mut hei, jos se onki vast sen eka kokemus.
- pösilö
mitäs jos et tulis kuule haukkumaan kun et asiasta nyt yhtään perillä ole... Ensänikin se oli elämäni PARAS pano ja siksi mainitsemisen arvoinen...tiedoksi se kuitenkin että en minä SINUA siitä kiitä! Toiseksi minä jos joku en elä puutteessa... Kolmanneksi...niin eipä minua kovin kauheesti harmita jos en naisille kelpaa...ihan onnellinen oon kun vielä miehille kuitenkin kelpaan...kun en lesbokaan ole.. Neljänneksi mulla ei ole mitään syytä pyytää anteeksi olemassa oloani ja kaikista vähiten joltain vitun tohtori sykeröltä joka tulee laukomaan ventovieraille ihmisille elämän ohjeitaan tietämättä asioista paskan vertaa... Että mitä jos pidät pienen suusi ihan suosiolla kiinni...
- pössi
kiitos sinullekkin... minäkin olen onnellinen siitä ja sinusta kuka nyt sit oletkin???
- pösilö
onhan täällä viellä näitä viksujakin ihmisiä (tai ainakin yksi) joilla on huumorintajua ja näkemystä... Ei aina tarvii olla kaikesta jotain negatiivista sanottavaa...kuten joillakin... Että kiitos sinulle siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511