tämä nyt ei varsinaisesti tänne kuulu mutta kun ei täällä missään sellasta kiitos palstaakaan ole... Niin että kiitos nyt kaikesta...siitä että olen onnellinen! ja sitten vaikka siitä elämäni panosta jonka sain reilu viikko sitten...se oli..
kiitos!
5
829
Vastaukset
- tohtori sykerö
no ei sullakaa hyvin mene! panojaan laskeskelee vaan ne puutteessa elävät. toisin sanoen naisten keskuudessa sun laisistas käytetää nimitystä ylijäämäjätkät, jotka ei tyhmyytensä tai jonku muun vajavaisuuden takia naisille kelpaa.
sorry, fakta mikä fakta.
että ihan oikeelle osastolle kirjotit, kirjotukses olis vaan pitäny kuulua: anteeks et oon olemassa- sykkyrälle
mut hei, jos se onki vast sen eka kokemus.
- pösilö
mitäs jos et tulis kuule haukkumaan kun et asiasta nyt yhtään perillä ole... Ensänikin se oli elämäni PARAS pano ja siksi mainitsemisen arvoinen...tiedoksi se kuitenkin että en minä SINUA siitä kiitä! Toiseksi minä jos joku en elä puutteessa... Kolmanneksi...niin eipä minua kovin kauheesti harmita jos en naisille kelpaa...ihan onnellinen oon kun vielä miehille kuitenkin kelpaan...kun en lesbokaan ole.. Neljänneksi mulla ei ole mitään syytä pyytää anteeksi olemassa oloani ja kaikista vähiten joltain vitun tohtori sykeröltä joka tulee laukomaan ventovieraille ihmisille elämän ohjeitaan tietämättä asioista paskan vertaa... Että mitä jos pidät pienen suusi ihan suosiolla kiinni...
- pössi
kiitos sinullekkin... minäkin olen onnellinen siitä ja sinusta kuka nyt sit oletkin???
- pösilö
onhan täällä viellä näitä viksujakin ihmisiä (tai ainakin yksi) joilla on huumorintajua ja näkemystä... Ei aina tarvii olla kaikesta jotain negatiivista sanottavaa...kuten joillakin... Että kiitos sinulle siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.2144312Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä532797Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1222417Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002055Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2231952Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351666Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi331508- 1061428
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n491350Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan561049