ANTEEKSI

KAIKKI NAISET

Naiset käyttäkää järkeä! Teidä on helppo jukssata..Miksi uskotte..Olen särkenyt varmaan monen sydämen.*ANTEEKSI*

9

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku (n)

      et saa anteeksi.

    • matiton

      ei haittaa, annetaan vahingon kiertää

    • tyttönen kesä 2003

      saat anteeks..eipä tuo haittanen.Nyt tiedän mitä minulla on ja osaan myös arvostaa sitä..

    • Sinä..

      Anteeks...rrrrrrrrrrrrrrrr

    • Minäkin

      Suotta pyytelet anteex,et vallan huomannut että jouduit itse juksatuksi..etkä särkenyt sydäntäni..katsos vähän omaas,etten särkenyt sitä? Osataan me naisetkin!

    • samma här också

      Onhan se nähty että miehiäkin voi pyörittää miten vaan...tuntuu uskovan kaiken mitä sanotaan...

    • ihmettä

      ... miks ihmeessä ihmisiä pitää huijata???
      Olis kai täs maailmassa parempiakin harrastuksia.

      Ehkä se lienee oman itsetunnon vahvistusta, hihitellään sit yksin kotona, kun on toista huijattu.

      Varmaan tätä tapahtuu niin miehille, kuin naisillekin, mut aatelkaapa huijarit, jos pystytte, mitä se tekee esim. yksinhuoltajalle, joka yrittää selvitä tästä elämästä, koettaa saada lapsensa jotenkin selväjärkisenä elämän alkuun, sit joku älypää tulee ja pistää koko maailman uuteen järjestykseen???

    • miNä

      Luulit voivasi tehdä kuinka ITSE haluat, mutta kuinkas kävikään? Miehinen arvosi on nyt kokenut suuren kolautuksen, jota sinun on tällä hetkellä vaikea itsekään ymmärtää. Tarvitset aikaa, joten aika tekee oman positiivisen tehtävänsä itsetuntosi kokoamiseen.

      Uskon sinun ajan ollen ymmärtävän, että käytöksesi on ollut todella ala-arvoista meitä naisia kohtaan.
      Tosin suurin osa naisista on ollut vietävissäsi, mutta eivät kaikki. Nyt vasta Sinä olet tullut sen huomaamaan, joten uskon opetuksen menneen Sinulle perille.

      Olet juksannut, mutta ketä?
      Itseäsi loppujen lopuksi. Valheilla.......aikansa.......,sydämesi ei ole enää se sama, joka Sinulla oli.

      Sinä olet nyt menettänyt sydämesi......., vain siksi, että ymmärtäisit.

      ** I am very, very sory **

    • Leikkikaverille

      yleensä kaikki alkaa leikistä. Niin tämäkin.
      Ja oli chatti kivaa. Mutta sitten kaikki muuttui.
      Tunteet astui mukaan, ja leikki ei enää ollut
      kivaa. Alkoi tulla liikaa panoksia, ja ne kovenivat. Leikittiin tunteilla. Niillä leikkiminen
      se on julmaa. Sitä jatkui kunnes tuli totuus
      esiin. Ja sekin sattui. Sinä leikkikaveri
      käytit niitä väärin ja romutit kaiken.
      Tunteet olivatkin pelinappuloita ja heittelit
      niitä oman mielesi mukkaan sinne ja tänne.
      Etkä omasta mielestäsi tehnyt mitään väärää
      sinulla käsikirjoitus jonka mukaan etenit
      kaikkien kanssa ja samat asiat kerroit kaikille.
      Sen ymmärsi myös silloinen leikkikaverisi.
      Siitä alkoi palojen kerääminen ja liimaaminen.
      Kohta kaikki on liimattu ja tulleet lujemmiksi.
      Sinulla sen sijaan käsikirjoitus jatkuu.
      Etenet saman kaavan mukaan edelleen.
      Joten toivotan onnea "retkille rakkauden"




      ps. anteeksi pyyntö olisi ollut paikallaan,
      mutta ethän kaikkea ole oppinut sentään
      onnea "matkallasi" t. leikkikaverisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe