kysely KAIKILLE!

*emmUzka*

moips, eli täs ois tämmönen kysely, johon toivoisin saavani KAIKILTA vastaukset!! Ok, eli kysely liittyis siihen, et haluisin tietää et miks tällä palstalla oikein käydään! käytkö (sinä) täällä sen takia, että A. luulet olevasi parhain tsh-tietäjä, ja haluat tulla kertomaan tietämyksiäsi muillekkin B. Tulit nyt vain sattumalta, ja huomasit tämän viestin C. Inhoat tsh:ta ja tulit nauramaan "tyhmille" viesteille, jotka kehuvat leffaa/kirjaa D. tulit hakemaan tietoa E. vai jonkun muun syyn takia, kerro se! Kiitos kaikille osaanottajille!! :)

12

639

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HenZZu

Mä tulin tänne koska halusin tulla kattomaan mitä täällä nyt kirjotellaan. Sanomaan mielipiteitäni jo kertomaan asioita jos joku ei tiedä ja minä tiedän. En leiki mitään kaikki tietävää taru sormusten herra fania. Tiedän jonkun verran ja täältä saa paljon hyviä tietoja ja kommentteja elokuvasta ja kirjasta.

• Lúthien

yhdyn edelliseen!=)

• otus

Ei mikään vaihtoehdoista. Tulin katsomaan mitä on kirjoiteltu ja mahdollisesti kommentoimaan omilla mielipiteilläni.

• nedra
        otus kirjoitti:

Ei mikään vaihtoehdoista. Tulin katsomaan mitä on kirjoiteltu ja mahdollisesti kommentoimaan omilla mielipiteilläni.

tuohon yhdyn minäkin...;)

• Mörkö

ehkä 1/10 on "oikeita" tsh:n syventyneitä megafaneja, mutta sekin jotka ovat eivät välttämättä tänne tule kailottamaan mielipiteitään..

• .......

Vastaukseni on D. Tulin hakemaan tietoa ja mahdollisesti jakamaan omaa tietoani muille.

• Uruk-hai-Lady75

jotka kiihottuvat samoista hahmoista kuin minä...jotka lukee viestissäni...

• Mellon

No siis mähän tulin tänne koska olen ehkä maailman paras tsh-tietäjä ja tiedän kaikesta kaiken ja haluan sen takia vähän sivistää tyhmempiä. Vitsi vitsi!!!=) Oikeasti tulin tänne koska mua kiinnostaa yleisesti ottaen kaikki tsh-aiheet ja asiat,ja on ihan kiva seurata millasia tyyppejä tsh-fanien joukkoon mahtuu. Täytyy kyllä myöntää,että joskus tunnen itteni vähän vanhaks täällä...en sit tiedä kuvittelenko vaan:)

• tyttis 27v. ...

minä tulin vain katselemaan että löytyiskö oman suosikkihahmon muita ihailijoita, mutta BOROMIR ei näemmä sytytä ketään muita kuin minut. sean bean on vallan hurmuri ja ihana. suren vain kun en ole tajunnut ostaa sitä laajennettua dvd-versiota Sormusten Ritareista.. eli haluaako joku myydä minulle sen? OSTAN! sitä kun ei saa mistään enää.

"It's great fun to fight every day with a
        shield and a sword. It's just such a joy."

• Tsh-4ever!

sillä olen kiinnostunut miltei kaikesta mikä liittyy TSH-leffaan näyttelijöihin:) Ja onhan sitä kiva lukea mitä toiset kirjoittaa ihan muutenkin:)

• Nenwen

Mä tulin ainakin sen takii että haluun tietää et mitä toiset sanoo täst jutust..

• LOTRfan

Tulin siksi, koska rakastan kyseisiä kirjoja ja elokuvia!!!
      Ne vain jotenkin uppoo muhun!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1445
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      105
      1400
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1345
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1228
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1086
    6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      18
      1064
    7. 71
      1054
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      84
      921
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      766
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      734
    11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      666
    12. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      640
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      102
      632
    14. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      48
      632
    15. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      608
    16. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      34
      595
    17. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      559
    18. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      559
    19. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      558
    20. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      93
      523
    Aihe