... Mistäköhän löytyisi vähän halvempi hotelli? Kun hinnat pyörii kahden hengen huoneissa yhdeltä vuorokaudelta jopa 120€ paremmalla puolen! Kun isosiskoni kanssa olisimme tulossa yöpymään Helsinkiin ja jatkaisimme junalla Turkuun isämme luokse... Onko halvempaa vaihtoehtoa, kuitenkin suht normaaleiden yhteyksien päässä keskustasta?
Helsingin hotellit kalliita...
3
569
Vastaukset
- Lemppa
Itse löysimme mielenkiintoisen hiihtoloma tarjouksen hotelli Arthurista, 70,-vrk ja ruoat kahdelle.Ps. www.gofinland.fi www.hotelarthur.fi Ja hotelli sijaitsee vuorikadulla aivan keskustassa.
- Feikkiblondi
Myös Marttahotelli on edullinen. Entäs Eurohostel Katajanokalla? Rautatieasemalta pääsee sinne kakkosen ratikalla ja Sokoksen edestä nelosella.
- Feikkiblondi
Feikkiblondi kirjoitti:
Myös Marttahotelli on edullinen. Entäs Eurohostel Katajanokalla? Rautatieasemalta pääsee sinne kakkosen ratikalla ja Sokoksen edestä nelosella.
Hostel Erottajanpuisto, Uudenmaankatu 8, 2hh 58€/vrk
Eurohostel, Linnankatu 9 Katajanokka, 22€/hlö 2hh, sis. liinavaatteet, pyyhkeet ja aamusaunan, aamiainen 5,90€.
Molemmilla on omat nettisivut, katso sieltä lisää. Tai www.hel.fi/matkailu ja etsi sieltä majoitus-retkeilymajat ja hostellit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632