Niin, onko heitä, joilla synttärit 1.4. ?
Aprillipäivänä syntyneitä?
15
5713
Vastaukset
- oikku81
Mä oon melkei, jos olisin syntyny tuntia aikasemmin olisin "aprillipila" :) Oon siis syntyny 2.4...
- jeppe
syntynyt 1.4.1982
- Milla
nainen ja mies ovat syntyneet aprillipäivänä.
- Milla
syntynyt myös 1.4.
- fanta
systeri on syntynyt 1.4
- Oinas
Olen syntynyt 1.4.1984.
Syntymäpäiväni on kyllä herättänyt hilpeyttä ihmisissä ja pienestä asti olen kuullut vitsejä olevani "aprillipila" :)
Itse olen aina tykännyt synttäripäivästäni :)- Aprillipila;)
Olen syntynyt 1.4.86 ja olen myös saanut kuulla siitä useaan kertaan..;) Outoa että lähes kaikilla tutuilla on aina joku tuttu,sukulainen tai kaveri joka on syntynyt aprillipäivänä! Kaikki muistavat syntymäpäiväni kiitettävän hyvin juuri aprillipäivän ansiosta, ja minusta se on pelkästään hienoa!
- ^tanskuli
mäkin oon syntynyt sillon! kirjotelkaa: [email protected]
- oinas
Mun alunperin piti syntyy sillon, mutta synnyinkin 13 päivä =)
- tyttö86
Moi... minä ainaki olen syntynyt 1.4 on kyl aika kiletämättä mukava päivä..
- 1.4syntyny
On mulla ja on vaikee netis kertoo ainaki aprillipäovänä
- Anonyymi
no on
- Anonyymi
Syntynyt 1.4.1953
- Anonyymi
Mulla on
- Anonyymi
Mulla on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku655265Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302406Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1102217HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201905Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111770
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531214Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2591190Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511094- 69966