Niin, onko heitä, joilla synttärit 1.4. ?
Vastaukset 15
- oikku81
Mä oon melkei, jos olisin syntyny tuntia aikasemmin olisin "aprillipila" :) Oon siis syntyny 2.4...
- jeppe
syntynyt 1.4.1982
- Milla
nainen ja mies ovat syntyneet aprillipäivänä.
- Milla
syntynyt myös 1.4.
- fanta
systeri on syntynyt 1.4
- Oinas
Olen syntynyt 1.4.1984.
Syntymäpäiväni on kyllä herättänyt hilpeyttä ihmisissä ja pienestä asti olen kuullut vitsejä olevani "aprillipila" :)
Itse olen aina tykännyt synttäripäivästäni :)- Aprillipila;)
Olen syntynyt 1.4.86 ja olen myös saanut kuulla siitä useaan kertaan..;) Outoa että lähes kaikilla tutuilla on aina joku tuttu,sukulainen tai kaveri joka on syntynyt aprillipäivänä! Kaikki muistavat syntymäpäiväni kiitettävän hyvin juuri aprillipäivän ansiosta, ja minusta se on pelkästään hienoa!
- ^tanskuli
mäkin oon syntynyt sillon! kirjotelkaa: [email protected]
- oinas
Mun alunperin piti syntyy sillon, mutta synnyinkin 13 päivä =)
- tyttö86
Moi... minä ainaki olen syntynyt 1.4 on kyl aika kiletämättä mukava päivä..
- 1.4syntyny
On mulla ja on vaikee netis kertoo ainaki aprillipäovänä
- Anonyymi
no on
- Anonyymi
Syntynyt 1.4.1953
- Anonyymi
Mulla on
- Anonyymi
Mulla on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408