Kaikki varmaan arvaavat, että salkkareihin ei voi päästä jos ei ole käyny teatteri korkeaa... ja silleen mutta voisi olla jonkulaisia juttuja, että pääsis ees johonki mtv3-sarjaan näytteleen!! Oon aina haaveillu näyttelemisestä, mutta kukaan ei ees halua kuunnella!!! Piti se typerä Virpi laittaa pelleilemään sinne. Se oli ihan turha tekijä. Eikö käsikirjottajat keksi muuta hauskempaa!! hohhohijaa!!! Aika kuivaa huumoria!! Mutta silti ihan katsottava sarja!!!=)
Vastaukset 8
- pettynyt
herätit vähä liikaa huomiota tolla otsikolla määki luulin et kertosit et miten sinne pääsee juoksee tai et oot joku näyttälijä ja voisit järkätä sinne lisää väkee
- metallica
Sulle pettynyt!!! No sorkkeli sitten ku herätin liikaa huomiota.. Mutta eikö ole aika outoa, kun sielä on aina aivan hel... paljon näyttelijöitä ihan pikku osassa ja ei oo missään ees ilmotusta, että jos olet semmonen ja haluat tehdä jotain kivaa niin gimme a call!! Noo.. ois kiva jos asialle tehtäin siellä mtv3 toimituksessaki jotain!!!
Että kai tää on jonkulaista palautetta!!!
- -v-
kyllä sinne pääsee ainaki sivuosaan ilman mitään teatterikorkeakouluaki. eikä nää miiat ja muut oo varmaan hyvä jos ylioppilaita. meinaan näyttelijät!
Että tsemppiä vaan jospa sieltä jotain löytyis!
-good luck-- Angelica
Saliksien näytteliät on karsittu siel hesassa on ollu ilmotuksii et on haettu uuteen sarjaan näyttelijöitä ja sit sinne on ollu karsinnat. Saku ja Miia ainaki on siel kallion ilmaisutaidon lukiossa ollu tai on eli ei mitään V*tun teatterikorkeita oo kumpikaa käyny. Eiköhän ne hakenu uusia lahjakkaita kasvoja siihe sarjaan. Lahjakas voi olla ilman teatterikorkeeta ja kyllä ne hakee just jotai jengii taustalle näihin pippaloihin ihan tavallisistaki pulliaisista kandeis varmaa otta yhteys itse mtv3 studiolle jos sinne haluaa.....
- metallica
Angelica kirjoitti:
Saliksien näytteliät on karsittu siel hesassa on ollu ilmotuksii et on haettu uuteen sarjaan näyttelijöitä ja sit sinne on ollu karsinnat. Saku ja Miia ainaki on siel kallion ilmaisutaidon lukiossa ollu tai on eli ei mitään V*tun teatterikorkeita oo kumpikaa käyny. Eiköhän ne hakenu uusia lahjakkaita kasvoja siihe sarjaan. Lahjakas voi olla ilman teatterikorkeeta ja kyllä ne hakee just jotai jengii taustalle näihin pippaloihin ihan tavallisistaki pulliaisista kandeis varmaa otta yhteys itse mtv3 studiolle jos sinne haluaa.....
Niin no.. mitäpä tämmönen maalais pulliainen tietäs tommosista... Mut kiitti kuitenki ku annoitta mulle tietoo tommosista asioista!!!=) *blink!!*
- Vastaaja
metallica kirjoitti:
Niin no.. mitäpä tämmönen maalais pulliainen tietäs tommosista... Mut kiitti kuitenki ku annoitta mulle tietoo tommosista asioista!!!=) *blink!!*
Ottakaa yhteys Pearson Televisioniin, joka tuottaa ko. sarjaa. Sieltä kysytte mihin otatte yhteyttä jos haluatte avustajiksi (baarin asiakkaksi ym.) niin varmasti pääsette. Itse olen ollut monesti avustajana, ja siitä maksetaan noin 200-300mk/kerta. Niistä on aina pulaa!
- opiskelija
Eiköähän sen jo huomaa amatöörikin ettei tollaisiin sarjoihin tarvita teatterikoulua. Vanhemmat näyttelijät ovat sen käyneet ja on todellakin kykyjen haaskausta käyttää sitä taitoa tollaiseen sarjaan.
- SiikaIsmo
Ei niistä monikaan ole teatterikorkean kasvatteja enää nykyään. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3171486Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311209Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html465989- 62946
- 73932
- 48691
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen74683Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M102675Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl465632- 38612