Niin milloin tulee Bilbo Reppulin seikkailuista leffa? olisin kiitollinen vastauksista...
TSH4
7
735
Vastaukset
- Mellon
Ai siis tarkoitatko Hobitti-elokuvaa? Mun tietääkseni Peter Jackson olisi kiinnostunut tekemään sellaisen, mutta mitää aikatauluja ei tiedä vielä kukaan, eikä ylipäänsä mitään sopimuksia asiasta ole tehty ohjaajan/leffayhtiön tms kanssa. Idea kuitenkin on olemassa. Sitäpaitsi Peter Jacksonilla on nyt toinen projekti tekeillä, uusintaversio King Kongista. Eli ei nyt parin kolmen lähivuoden aikana ole tulossa Hobitti-leffaa,näin uskoisin...mutta toivotaan ja ootellaan =)
- Mävaan:)
Mun muistaakseni Peter Jackson olisi kiinnostunut tekemään Hobitista leffan...mutta en tiedä että onko yhä aikomassa tehdä:) Toivottavasti!!
- Kuukkeli
Mävaan:) kirjoitti:
Mun muistaakseni Peter Jackson olisi kiinnostunut tekemään Hobitista leffan...mutta en tiedä että onko yhä aikomassa tehdä:) Toivottavasti!!
Yleisö haluaisi nähdä Hobitin ja New Line, Jackson &co. haluaisivat sen tehdä, mutta Tolkienin perikuntapellet tökkivät vastaan. Trilogia oli asia erikseen koska JRR oli itse myynyt sen leffaoikeudet.
http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_853499.html
http://filmforce.ign.com/lotr/articles/442/442738p1.html?fromint=1
- *emmUzka
Kyllä se Hobitti leffa tehdään, mut en tiiä et ollaanks sitä jo tekemässä, mut ainakin se tulee leffateatteriin joulukuussa 2006!!!!
- Kuukkeli
Olet sitten sinäkin nähnyt sen feikkitrailerin. Netissä olevaan tietoon kannattaa suhtautua sopivalla skeptisyydellä varsinkin jos ei tunne lähdettä.
- emmUzka
Kuukkeli kirjoitti:
Olet sitten sinäkin nähnyt sen feikkitrailerin. Netissä olevaan tietoon kannattaa suhtautua sopivalla skeptisyydellä varsinkin jos ei tunne lähdettä.
En mä kyllä mitään traileria oo siitä nähny, mut se on tulossa!
- ATK
emmUzka kirjoitti:
En mä kyllä mitään traileria oo siitä nähny, mut se on tulossa!
Mistä tiedät, että Hobitti -elokuva olisi tulossa?
Ainakaan Internet movie data base :n mukaan ole sellaista tulossa.
Internet movie data base:http://www.imdb.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946